eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabica › ZAKUP I DOSTAWA TRZECH LEKKICH SAMOCHODÓW RATOWNICZO - GAŚNICZYCH, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-04

Grabica: ZAKUP I DOSTAWA TRZECH LEKKICH SAMOCHODÓW RATOWNICZO - GAŚNICZYCH, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE
Numer ogłoszenia: 197498 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160688 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Grabica, Grabica 66, 97-306 Grabica, woj. łódzkie, tel. 044 6161188, faks 044 6161188.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA TRZECH LEKKICH SAMOCHODÓW RATOWNICZO - GAŚNICZYCH, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST zakup i dostawa 3 fabrycznie nowych lekkich samochodów ratowniczo-gaśniczych z napędem 4x2 przeznaczonych dla jednostek OSP Boryszów, Kamocin i Szydłów, a także świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji i rękojmi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) sprzedaży i dostarczenia do siedziby Zamawiającego - Urzędu Gminy w Grabicy 3 fabrycznie nowych samochodów ratowniczo - gaśniczych z wyposażeniem o minimalnych parametrach wskazanych w szczegółowym opisie zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ; b) w dniu dostawy przekazania następujących dokumentów: - wyciąg ze świadectwa homologacji podwozia pojazdu, - karty pojazdów, - instrukcje obsługi i konserwacji pojazdów w języku polskim, - książki gwarancyjne pojazdów oraz wyposażenia, - kopie aktualnego świadectwa dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydanego przez polską jednostkę certyfikującą - świadectwo ważne na dzień odbioru przedmiotu zamówienia; - komplet dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania pojazdów, c) bezpłatnego przeszkolenia 3 kierowców jednostek OSP w zakresie obsługi pojazdów i sprzętu znajdującego się na wyposażeniu samochodów; d) udzielenia gwarancji jakości: - silnik, podzespoły mechaniczne/elektryczne/elektroniczne - min. 24 miesiące, max. 60 miesięcy bez limitu kilometrów (zgodnie z zadeklarowanym przez Wykonawcę okresem), - perforacja podwozia - min. 24 miesiące; - powłoka lakiernicza - min. 24 miesięcy oraz wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresów równych gwarancji. Uwaga: Jeśli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia znalazły się zapisy wskazujące na określoną rzecz lub wskazanie producenta, czy dostawcy lub wynika to z podanych w opisie przedmiotu parametrów, zamawiający dopuszcza zastosowanie w ofercie rzeczy równoważnych tzn. o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych co najmniej równym parametrom określonym przez Zamawiającego, jednak obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FRANK_CARS Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 147/151, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 305556,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 306000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 306000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 322200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.