eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża › Budowa systemu monitoringu procesów technologicznych w przepompowniach ścieków i stacjach uzdatniania wody na terenie Gminy Chełmża

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-11

Chełmża: Budowa systemu monitoringu procesów technologicznych w przepompowniach ścieków i stacjach uzdatniania wody na terenie Gminy Chełmża
Numer ogłoszenia: 197478 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych WODKAN Sp. z o.o. , Nowa Chełmża 3, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 675 66 57, faks 56 675 66 57.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa systemu monitoringu procesów technologicznych w przepompowniach ścieków i stacjach uzdatniania wody na terenie Gminy Chełmża.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia dostawy pod nazwą zadania: Budowa systemu monitoringu procesów technologicznych w przepompowniach ścieków i stacjach uzdatniania wody na terenie Gminy Chełmża. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż we wskazanych przez Zamawiającego punktach nowych szaf sterowniczych, sterowania, komputera z serwerem stacjonarnym w celu monitorowania i archiwizacji procesów technologicznych na dziesięciu przepompowniach ścieków oraz dwóch stacjach uzdatniania wody i przesyłania danych do komputera będącego serwerem. Informacje o stanach obiektów przesyłane za pomocą modemu telemetrycznego GSM/GPRS przetwarzane będą przez oprogramowanie na ekranie komputera w stacji monitorującej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umownymi, ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, złożoną ofertą, zasadami sztuki, a także zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami oraz z zastosowanymi technologiami, materiałami i urządzeniami danych producentów przy realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać również zgodnie ze schematem monitorowanych urządzeń stacji uzdatniania wody (w załączeniu). 3. Zakres prac w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) naprawienie wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie prac; 2) uporządkowanie oraz doprowadzenie otoczenia po zakończeniu prac do stanu pierwotnego; 3) wykonanie dokumentacji techniczno-rozruchowej z instrukcjami obsługi oraz instrukcjami BHP - zgodnie z obowiązującymi przepisami, która przeznaczona będzie dla Użytkownika; 4) przeszkolenie Użytkownika w zakresie obsługi i instalacji dostarczonego oraz zainstalowanego przedmiotu zamówienia; 5) sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla wykonanych instalacji, opisanej i skompletowanej w jednym egzemplarzu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do 20 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.57.30.00 - Komunikacyjny system sterowania 38.82.10.00 - Radiowe urządzenia zdalnie sterowane 38.80.00.00 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym i urządzenia do zdalnego sterowania 42.96.10.00 - System sterowania i kontroli 51.90.00.00 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli 72.21.25.14 - Usługi opracowywania oprogramowania zdalnego dostępu 72.21.26.10 - Usługi opracowywania oprogramowania dla baz danych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 3000 zł. Szczegóły dotyczące wniesienia, formy, zasad zwrotu, utraty i zatrzymania określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie sprecyzował warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że: - wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedno) zamówienie o wartości nie mniejszej niż 100 000, 00 (sto tysięcy) złotych brutto, którego zakres obejmował dostawę z montażem (instalacją) szaf sterowniczych wraz z serwerem (komputerem) i oprogramowaniem do obsługi (monitoringu) sieci lub urządzeń wodno - kanalizacyjnych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie sprecyzował warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie sprecyzował warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 100 000, 00 zł (sto tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowód wniesienia wadium. Fakultatywnie: -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. -stosowne pełnomocnictwo(a)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym na portalu Urzędu Zamówień Publicznych (w Biuletynie Zamówień Publicznych), tj.: 1) zmianie mogą ulec przesunięciu terminy wykonania zamówienia w przypadku: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajki lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania prac, c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie prac lub spełnienie wymogów technologicznych, d) wystąpienia kolizji z niezinwentaryzowanymi instalacjami sieci, e) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, f) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia, np. w związku z ewentualnym odwołaniem, g) konieczność wykonania zamówienia uzupełniającego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wykonanie będzie miało wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, h) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 2) zmianie może ulec forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT (wartość netto pozostaje bez zmian); 4) zmianie może ulec podwykonawca z odpowiednim uwzględnieniem § 17 ust. 5 umowy i art. 36 b ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) ponadto Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: a) zmiany sposobu wykonania zamówienia, materiałów, urządzeń i produktów, gdy wykorzystanie materiałów, urządzeń i produktów przewidzianych w dokumentacji lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem organizacyjnym, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa bądź zmianami obowiązujących przepisów, b) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, c) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, a w szczególności terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, d) innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego. 3. Fakt zaistnienia w/w okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie Zamawiającego. Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody Stron. 4. Jeżeli jedno z postanowień niniejszej umowy jest lub będzie bezskuteczne, nie narusza to mocy obowiązującej pozostałych postanowień. W miejsce bezskutecznego postanowienia umowy Strony zobowiązane są do uzgodnienia takiego postanowienia, które sensem i celem najbliższe będzie temu postanowieniu, z punktu widzenia celu, dla którego umowa niniejsza została zawarta i któremu ma służyć

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwww.bip.gminachelmza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych WODKAN Sp. z o. o; , Biuro Obsługi Klienta Zamawiającego, piętro II w Chełmży, ul. Paderewskiego 11, 87-140 Chełmża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2014 godzina 11:30, miejsce: Zakład Usług Komunalnych WODKAN Sp. z o.o., Biuro Obsługi Klienta Zamawiającego, piętro II w Chełmży, ul. Paderewskiego 11, 87-140 Chełmża.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 i działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.