eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Nr sprawy 35/10. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego naroboty budowlane - wykonanie pomieszczeń archiwum dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej o wartości poniżej 4 485 000 EURO dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-23

Łódź: Nr sprawy 35/10. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: roboty budowlane - wykonanie pomieszczeń archiwum dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej o wartości poniżej 4 485 000 EURO dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 197151 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120677 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy 35/10. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: roboty budowlane - wykonanie pomieszczeń archiwum dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej o wartości poniżej 4 485 000 EURO dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń po zdemontowanym szybie windowym pod potrzeby Kliniki Chirurgii Onkologicznej W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi na pomieszczenie archiwum. W zakres prac związanych z remontem pomieszczeń wchodzą roboty ogólnobudowlane szczegółowo opisane w przedmiarze załączonym do SIWZ (załącznik nr 7). Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności prowadzonych robót, bezpieczeństwo użytkowników w trakcie wykonywanych prac, metody użyte przy ich wykonywaniu oraz za ich zgodność z poleceniami Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. W okresie wykonywania prac Wykonawca będzie podejmować wszelkie uzasadnione kroki mające na celu wyeliminowanie nadmiernego hałasu, kurzu, wibracji oraz uciążliwości dla otoczenia. Wszystkie uwagi dotyczące dokumentacji, zakresu robót, sposobu ich wykonania muszą być zgłoszone przed podpisaniem kontraktu i wyjaśniony w sposób nie budzący wątpliwości. Wykonawca uwzględni w kalkulacji robót wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania nawet jeśli nie były ujęte w projekcie. Wykonawca w ramach kontraktu ma zapewnić: - usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251) oraz zapisami SST. Prace należy wykonać zgodnie z projektem, obowiązującymi przepisami i normami oraz sztuką budowlaną. Przedmiar stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Rozpoczęcie robót nastąpi po sporządzeniu protokołu wprowadzenia, w którym zostaną określone warunki wstępne takie jak: miejsce poboru wody i energii elektrycznej, miejsce składowania materiałów z rozbiórek itp. Roboty szczegółowo określone w załączonym przedmiarze należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z miejscem wykonania robót i sprawdzenia przedmiarów. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest podpisanie protokołu końcowego odbioru robót przez związane umową strony. Odbiór końcowy odbędzie się w terminie do 7 dni od pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę. Wykonawca winien dostarczyć wszelkie dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów co również jest warunkiem przystąpienia do odbioru końcowego. Realizacja a) Przedmiotowa inwestycja wykonana będzie dla potrzeb publicznej służby zdrowia. b) Przy robotach stanowiących przedmiot zamówienia należy stosować się w szczególności do unormowań zawartych w: - ustawie z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (Dz. U. 1994r. nr 89, poz. 414 z późn. zm.) oraz aktach wykonawczych do ustawy, - ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251). c) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich materiałów i urządzeń opisanych w przedmiarze. d) Wszystkie zastosowane przez Wykonawcę materiały budowlane powinny spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004r. nr 92 poz. 881). e) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do podanych w załączonym przedmiarze pod warunkiem, że nie pogorszą one parametrów określonych w SIWZ, posiadają stosowne atesty {oraz zostaną stosownie wcześniej przedłożone do akceptacji Zamawiającego}. Atesty będą dostarczone zamawiającemu na każde żądanie. f) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia mienia szpitala w toku realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do jego naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na koszt własny. Powyższe dotyczy wszystkich obiektów szpitalnych. g) Warunki gwarancji: Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty wynosiła min. 36 miesięcy od dnia odbioru. h) Wszystkie roboty należy wykonać w uzgodnieniu z Działem Technicznym, zgodnie ze sztuką budowlaną i aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. Ustalenia końcowe a) Zamawiający ustala następujące rodzaje odbioru robót: Odbiór końcowy - dokonany będzie po całkowitym zakończeniu wszystkich robót składających się na przedmiot umowy. Gotowość do odbioru końcowego Wykonawca zgłasza Zamawiającemu. Wraz ze zgłoszeniem Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą. Po dokonanym odbiorze sporządzany jest protokół odbioru końcowego. Odbiór końcowy odbędzie się w terminie 7 dni od pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę. b) Podwykonawcy - /Załącznik nr 6/: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części prac podwykonawcom. Podwykonawcy działają na rachunek Wykonawcy. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Podwykonawca musi spełniać warunki techniczne w stopniu nie gorszym aniżeli Wykonawca. Przed podpisaniem przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą obowiązany jest on uzyskać na to zgodę Zamawiającego oraz przedłożyć umowę z podwykonawcą lub jej projekt wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie. W przypadku konieczności zawarcia umowy przez podwykonawcę z dalszym podwykonawcą projekt umowy wraz z częścią dokumentacji dotyczącej wykonania robót określonych w umowie zostanie przedstawiony do akceptacji Zamawiającemu i Wykonawcy. c) Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest podpisanie protokołu odbioru robót przez umawiające się strony. d) Oferta w zakresie kosztorysów musi być złożona w formie pisemnej i elektronicznej - na płycie DVD lub CD. Rozliczenie wykonanych robót budowlanych nastąpi fakturą końcową wystawioną po protokolarnym odbiorze końcowym przez przedstawicieli każdej ze stron...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: roboty budowlane - wykonanie pomieszczeń archiwum dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej o wartości poniżej 4 485 000 EURO dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AS-BUD MIśKIEWICZ, SZWALSKI SPółKA JAWNA, ul. Obywatelska 112D lok. 2, 94-104 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24991,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17748,89

  • Oferta z najniższą ceną: 17748,89 / Oferta z najwyższą ceną: 29999,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.