eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Nr sprawy 35/10. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego naroboty budowlane - wykonanie pomieszczeń archiwum dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej o wartości poniżej 4 485 000 EURO dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-12

Łódź: Nr sprawy 35/10. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: roboty budowlane - wykonanie pomieszczeń archiwum dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej o wartości poniżej 4 485 000 EURO dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 120677 - 2010; data zamieszczenia: 12.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy 35/10. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: roboty budowlane - wykonanie pomieszczeń archiwum dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej o wartości poniżej 4 485 000 EURO dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń po zdemontowanym szybie windowym pod potrzeby Kliniki Chirurgii Onkologicznej W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi na pomieszczenie archiwum. W zakres prac związanych z remontem pomieszczeń wchodzą roboty ogólnobudowlane szczegółowo opisane w przedmiarze załączonym do SIWZ (załącznik nr 7). Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności prowadzonych robót, bezpieczeństwo użytkowników w trakcie wykonywanych prac, metody użyte przy ich wykonywaniu oraz za ich zgodność z poleceniami Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. W okresie wykonywania prac Wykonawca będzie podejmować wszelkie uzasadnione kroki mające na celu wyeliminowanie nadmiernego hałasu, kurzu, wibracji oraz uciążliwości dla otoczenia. Wszystkie uwagi dotyczące dokumentacji, zakresu robót, sposobu ich wykonania muszą być zgłoszone przed podpisaniem kontraktu i wyjaśniony w sposób nie budzący wątpliwości. Wykonawca uwzględni w kalkulacji robót wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania nawet jeśli nie były ujęte w projekcie. Wykonawca w ramach kontraktu ma zapewnić: - usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251) oraz zapisami SST. Prace należy wykonać zgodnie z projektem, obowiązującymi przepisami i normami oraz sztuką budowlaną. Przedmiar stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Rozpoczęcie robót nastąpi po sporządzeniu protokołu wprowadzenia, w którym zostaną określone warunki wstępne takie jak: miejsce poboru wody i energii elektrycznej, miejsce składowania materiałów z rozbiórek itp. Roboty szczegółowo określone w załączonym przedmiarze należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z miejscem wykonania robót i sprawdzenia przedmiarów. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest podpisanie protokołu końcowego odbioru robót przez związane umową strony. Odbiór końcowy odbędzie się w terminie do 7 dni od pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę. Wykonawca winien dostarczyć wszelkie dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów co również jest warunkiem przystąpienia do odbioru końcowego. Realizacja a) Przedmiotowa inwestycja wykonana będzie dla potrzeb publicznej służby zdrowia. b) Przy robotach stanowiących przedmiot zamówienia należy stosować się w szczególności do unormowań zawartych w: - ustawie z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (Dz. U. 1994r. nr 89, poz. 414 z późn. zm.) oraz aktach wykonawczych do ustawy, - ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251). c) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich materiałów i urządzeń opisanych w przedmiarze. d) Wszystkie zastosowane przez Wykonawcę materiały budowlane powinny spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004r. nr 92 poz. 881). e) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do podanych w załączonym przedmiarze pod warunkiem, że nie pogorszą one parametrów określonych w SIWZ, posiadają stosowne atesty {oraz zostaną stosownie wcześniej przedłożone do akceptacji Zamawiającego}. Atesty będą dostarczone zamawiającemu na każde żądanie. f) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia mienia szpitala w toku realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do jego naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na koszt własny. Powyższe dotyczy wszystkich obiektów szpitalnych. g) Warunki gwarancji: Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty wynosiła min. 36 miesięcy od dnia odbioru. h) Wszystkie roboty należy wykonać w uzgodnieniu z Działem Technicznym, zgodnie ze sztuką budowlaną i aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. Ustalenia końcowe a) Zamawiający ustala następujące rodzaje odbioru robót: Odbiór końcowy - dokonany będzie po całkowitym zakończeniu wszystkich robót składających się na przedmiot umowy. Gotowość do odbioru końcowego Wykonawca zgłasza Zamawiającemu. Wraz ze zgłoszeniem Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą. Po dokonanym odbiorze sporządzany jest protokół odbioru końcowego. Odbiór końcowy odbędzie się w terminie 7 dni od pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę. b) Podwykonawcy - /Załącznik nr 6/: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części prac podwykonawcom. Podwykonawcy działają na rachunek Wykonawcy. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Podwykonawca musi spełniać warunki techniczne w stopniu nie gorszym aniżeli Wykonawca. Przed podpisaniem przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą obowiązany jest on uzyskać na to zgodę Zamawiającego oraz przedłożyć umowę z podwykonawcą lub jej projekt wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie. W przypadku konieczności zawarcia umowy przez podwykonawcę z dalszym podwykonawcą projekt umowy wraz z częścią dokumentacji dotyczącej wykonania robót określonych w umowie zostanie przedstawiony do akceptacji Zamawiającemu i Wykonawcy. c) Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest podpisanie protokołu odbioru robót przez umawiające się strony. d) Oferta w zakresie kosztorysów musi być złożona w formie pisemnej i elektronicznej - na płycie DVD lub CD. Rozliczenie wykonanych robót budowlanych nastąpi fakturą końcową wystawioną po protokolarnym odbiorze końcowym przez przedstawicieli każdej ze stron..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 400,00 zł. (słownie: czterysta złotych 00/100). Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PKO S.A. V O./Łódź 78 1240 1545 1111 0000 1166 9960 do dnia 28.05.2010r. do godziny 10.00 z zaznaczeniem: Wadium na roboty budowlane - wykonanie pomieszczeń archiwum dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej nr sprawy 35/10 2. Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego do dnia składania oferty. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wniesione w pieniądzu lub innych przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych formach. Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia to jego oryginał musi być załączony do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 1. 5. Oferta nie zabezpieczona wymaganym przez ustawę wadium zostanie odrzucona. 6. Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/ nie spełnia Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o którym mowa w pkt. V. 1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/ nie spełnia Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o którym mowa w pkt. V. 1 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/ nie spełnia Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o którym mowa w pkt. V. 1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/ nie spełnia Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o którym mowa w pkt. V. 1 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/ nie spełnia Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o którym mowa w pkt. V. 1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku: a) Zmian będących następstwem okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj: niesprzyjające warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, b) Zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: - zawieszenie robót przez Zamawiającego, - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, c) Zmian będących następstwem okoliczności niezależnych zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy tj: konieczność przesunięcia terminu przekazania terenu robót, udzielenia zamówień dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w następujących przypadkach: - oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy, - konieczności zmiany osób, o których mowa w § 3 niniejszej umowy, - zmiany zakresu części zamówienia powierzonej podwykonawcom. - regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSS im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, pokój 978.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2010 godzina 10:00, miejsce: WSS im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, KANCELARIA SZPITALA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.