eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Remont ul.Tuwima w Kołobrzegu wraz z odwodnieniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-13

Kołobrzeg: Remont ul.Tuwima w Kołobrzegu wraz z odwodnieniem
Numer ogłoszenia: 196961 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg , ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, faks (094) 352 37 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul.Tuwima w Kołobrzegu wraz z odwodnieniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: remont ul.Tuwima w Kołobrzegu wraz z odwodnieniem, w tym: I. Branża sanitarna 1. Roboty ziemne w gruncie kat. III z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 4 km - 112,755 m3. 2. Umocnienia pełne ścian wykopów liniowych o głębokości do 3,00m - 338,458 m2. 3. Ręczne wykopy liniowe o szerokości 0,80-1,5m w gruncie kat. III-IV, na głębokość do 3,00 m - 209,403 m3. 4. Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej o wysokości 10 cm - 224,84 m2 . 5. Podłoża pod kanały o grubości 10 cm z materiałów sypkich - 198,50 m2 . 6. Podłoża pod kanały o grubości 15 cm z materiałów sypkich, osypka- 56,355 m2. 7. Podłoża pod kanały o grubości 20 cm z materiałów sypkich, osypka - 105,66 m2 . 8. Podłoża pod kanały o grubości 30 cm z materiałów sypkich, nadsypka - 198,50 m2 . 9. Mechaniczne zasypanie wykopów dowiezioną pospółką wraz z dopłatą za dowiezienie - 189,469 m3 10. Mechaniczne zagęszczenie nasypów z gruntów sypkich 189,469 m3 11. Dowóz ziemi zgromadzonej na hałdzie wraz z załadunkiem, z odległości z odległości 4 km - 209,403 m3. 12. Odwodnienie wykopów - 24 godz. 13. Wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych w gotowym wykopie , o średnicy 1200mm i głębokości do 2 metrów - 5 szt. 14. Wykonanie studzienek ściekowych o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 5 szt. 15. Wykonanie kanałów z rur PCV-U łączone na wcisk, średnica 160 mm - 86,70 mb. 16. Wykonanie kanałów z rur PCV-U łączone na wcisk, średnica 200 mm - 117,40 mb. 17. Montaż trójników PCV 200/200/160 - 5 szt. 18. Włączenie kanału PCV d=160 do studni betonowej z użyciem adaptera - 17 szt. 19. W łączenie kanału PCV d=200 do studni betonowej z użyciem adaptera - 12 szt. 20. Naprawa istniejących studni - 2 szt. 21. Monitoring TV wykonanych kanałów kanalizacji deszczowej - 117,40 mb. 22. Dokumentacja geodezyjna kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami - 1 kpl. II. Branża drogowa 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,150 km. 2. Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej grubości 8-10 cm - 997,50 m2. 3. Rozebranie mechaniczne podbudowy z gruntu stabilizowanego, grubość 10 cm - 997,50 m2. 4. Rozebranie nawierzchni chodników z kostki betonowej grubości 6 cm - 298,00 m2. 5. Rozebranie krawężników betonowych 15x30cm na podsypce piaskowej - 291,00 mb. 6. Rozebranie ław betonowych pod krawężniki - 14,55 m3. 7. Załadunek i wywiezienie gruzu na odległość do 5 km - 229,605 m3. 8. Zmechanizowane roboty ziemne z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km - 265,25m3. 9. Profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża , grunt kat. I-IV - 1.323,50m2. 10. Rowki w gruncie kat. III-IV o wymiarach 40x40cm, pod krawężniki i ławy krawężnikowe - 291,00 mb 11. Ławy betonowe z oporem 0,05m3/mb pod krawężniki - 18,05 m3. 12. Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30cm na podsypce cementowo-piaskowej- 291,00 mb. 13. Krawężniki betonowe o wymiarach 12x25cm na podsypce cementowo-piaskowej - 70,00 mb. 14. W -wa odsączająca z piasku zagęszczona mechanicznie grubości 15 cm - 851,75 m2. 15. Podbudowa z kruszywa łamanego o grubości 20 cm, zagęszczenie mechaniczne - 851,75m2. 16. Nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm układana na podsypce cementowo-piaskowej - 851,75 m2. 17. W-wa odsączająca z piasku, na wjazdach, zagęszczona mechanicznie grubości 10 cm- 145,75 m2. 18. Podbudowa z kruszywa łamanego o grubości 20 cm, na wjazdach, zagęszczenie mechaniczne - 145,75 m2. 19. Nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm układana na podsypce cementowo-piaskowej, na wjazdach - 145,75 m2. 20. Orzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 36,00 mb. 21. Podbudowa z kruszywa łamanego o grubości 10 cm, na chodnikach, zagęszczenie mechaniczne - 326,00 m2. 22. Nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm układana na podsypce cementowo-piaskowej, na chodnikach - 254,00 m2. 23. Nawierzchnia z kostki betonowej grubości 6 cm układana na podsypce cementowo-piaskowej, na chodnikach, kostka betonowa z odzysku - 72,00 m2. 24. Regulacja urządzeń podziemnych: a) włazów kanałowych - 8 szt. b) zaworów wodociągowych i gazowych - 10 szt. c) studzienek telekomunikacyjnych - 3,0 szt. 25. Plantowanie terenu w otoczeniu obiektu - 268,50 m2. 26. Wykonanie trawników siewem - 0,027 ha. 27. Opracowanie projektu organizacji ruchu oraz oznakowanie robót - 1 kpl. 28. Dokumentacja geodezyjna powykonawcza - 1 kpl..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych O spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikacje oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał co najmniej 1 robotę, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającą na wykonaniu co najmniej 1 zamówienia uwzględniającego wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni minimum 800,00m2 oraz wykonanie minimum 1 zamówienia uwzględniającego wykonanie kanalizacji deszczowej minimum 150,00 mb. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku poprzez weryfikację złożonego Załącznika nr 3 oraz dołączonych dokumentów potwierdzających wykonanie co najmniej 1 roboty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże w oświadczeniu że dysponuje lub będzie dysponował osobą Kierownika Budowy posiadającego wymagane ważne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej w ograniczonym zakresie ( minimum) oraz instalacyjnych w zakresie sieci kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie ( minimum) z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami( forma zatrudnienia). Zamawiający dokona oceny spełniania warunku poprzez weryfikacje złożonego Załącznika nr 2.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, jeżeli Wykonawca przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek z potwierdzeniem wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się posiadaniem środków lub zdolności kredytowej na kwotę 300.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Kosztorys ofertowy ( zawierający wszystkie pozycji przedmiaru) sporządzony w oparciu o przedmiar robót będący załącznikiem do niniejszej SIWZ oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Kosztorys ofertowy powinien zawierać ceny jednostkowe wszystkich pozycji kosztorysowych ujawnionych w przedmiarze.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W zakresie terminu zakończenia; w momencie wystąpienia okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie zawinione przez strony, że niemożliwe stało się wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie. Jeżeli na powyższe okoliczności powołuje się Wykonawca, zobowiązany jest należycie je udokumentować.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl ( BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Komunalny Urzędu Miasta Kołobrzeg ul.Ratuszowa 12 78-100 Kołobrzeg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Kołobrzeg ul.Ratuszowa 13 78-100 Kołobrzeg.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.