eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowary › Usługi utrzymywania czystości w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp.z o.o. w Kowarach



Ogłoszenie z dnia 2008-08-22

Kowary: Usługi utrzymywania czystości w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp.z o.o. w Kowarach
Numer ogłoszenia: 196836 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. w Kowarach, ul. Sanatoryjna 15, 58-530 Kowary, tel. 075 6415706, 6415700.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ochrona zdrowia.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi utrzymywania czystości w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp.z o.o. w Kowarach.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych , Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej, Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających , Zamawiający nie przewiduje udzielenia dodatkowego . Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej , Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej Zamawiający nie przewiduje stosowania dynamicznego systemu zakupów ,Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę . 3. Opis Przedmiotu Zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości Szpitala w Bukowcu 58-530 Kowary ul. Sanatoryjna 15 przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy . Świadczenie usług obejmuje 1.utrzymanie czystości w budynku szpitala w strefie szarej i białej powierzchnia ogółem 2983 m 2 a. powierzchnie poziome w budynku szpitala - sprzątanie strefy szarej 884 m 2 b. powierzchnie poziome w budynku szpitala - sprzątanie strefy białej 2099 m 2 Zamawiający a. zastrzega sobie prawo okresowego zmniejszenia czyszczonych powierzchni w przypadku remontów lub innych przyczyn , które spowodują wyłączenie danej powierzchni z czasowego użytkowania. b. Zamawiający może wyłączyć z utrzymania czystości część powierzchni wewnątrz budynku szpitala , o tym zamiarze powiadomi Wykonawcę pisemnie . c. Zamawiającemu przysługuje prawo do zwiększania lub zmniejszania zakresu usług z przyczyn organizacyjnych . Szczegółowe zestawienia powierzchni , którą Zamawiający przewidział do Świadczenia usług stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ Wymagania ogólne dotyczące obszarów sanitarno - epidemiologicznych I. Świadczenie usług Wykonawca wykonuje własnymi pracownikami , własnym sprzętem , własnymi środkami czystości oraz preparatami dezynfekującymi . Obszar Powiatowego Centrum Zdrowia w Kowarach podzielono na trzy obszary oraz tak zwane strefy higieniczne : 1.Obszar medyczny - strefa biała - dezynfekcja ciągła i okresowa , 2.Obszar administracyjno - gospodarczy , techniczny - poziom czystości fizycznej , dezynfekcja na żądanie w odniesieniu do pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych . 3. Obszar komunikacji i korytarzy strefa szara W zakresie obszaru medycznego - strefy białej wydzielono cztery strefy sanitarne : 1. Strefa I ,,ciągłej czystości- magazyn materiałów sterylnych , magazyny materiałów czystych - wysoki poziom czystości fizycznej i bakteriologicznej - dezynfekcja ciągła. 2. Strefa II - ,,ogólnej czystości medycznej - sale chorych ,komunikacje wewnętrzne , pomieszczenia oddziałów zabiegowych , nie zabiegowych oraz gabinety gdzie nie wykonuje się zabiegów nie inwazyjnych - dezynfekcja okresowa , bieżąca wg potrzeb. 3. Strefa III - ,,czystości zmiennej - blok operacyjny , trakt porodowy, centralna sterylizatornia, oddział noworodkowy , oddział anestezjologii i intensywnej terapii, odcinki wzmożonego nadzoru , gabinety zabiegowe , sale pooperacyjne - dezynfekcja ciągła wysokiego stopnia. W strefie III wymieniono pomieszczenia wymagające utrzymania najwyższego poziomu higieny oraz czystości bakteriologicznej . 4. Strefa IV - ciągłego skażenia - pracownie diagnostyczne, pomieszczenia higieniczno - sanitarne , brudowniki , magazyny brudnej bielizny - dezynfekcja ciągła. Załączniki nr 2 i nr 3 stanowią szczegółowy sposób utrzymania czystości : a. załącznik nr 2 do SIWZ - wykaz czynności wchodzący w skład kompleksowego utrzymania czystości w szpitalu - strefa biała wraz z planem mycia i dezynfekcji b. załącznik nr 3 do SIWZ - zakres czynności sprzątających - strefa szara 5.Środki czystości oraz preparaty dezynfekujące muszą posiadać wpis do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych , Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych , zgodnie z wymogami sanitarno epidemiologicznymi obowiązującymi w zakładach opieki zdrowotnej 1.Wykonawca musi posiadać wyposażenie i odpowiedni rodzaj sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia a w tym : 2. Dotyczy utrzymania czystości w Szpitalu - strefa biała i szara , 1. wózki do mycia i dezynfekcji specjalistyczne dla strefy III preferowane w systemie zamkniętym minimum 5 sztuk , 2. wózki do odpadów komunalnych i medycznych - zamykane - minimum 10 sztuk, 3. Maszyny do dezynfekcji parą co najmniej 2 sztuki , 4. Maszyny do szorowania dużych i małych powierzchni , minimum 3 sztuki , 5. Odkurzacze do zbierania na mokro i sucho , 6. Systemy do mopowania , Wykonawca winien zabezpieczyć pranie , dezynfekcję i suszenie mopów i ścierek . Środki czystości i higieny , preparaty dezynfekcyjne używane do świadczenia usługi winny być zatwierdzone przez Zespół ds. Zapobiegania i Zwalczania Zakażeń Szpitalnych i Pielęgniarkę Epidemiologiczną w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kowarach . 7. Wykonawca winien świadczyć usługi łącznie z dniami wolnymi od pracy - sobota , niedziela, dni świąteczne. 8.Wykonawca obowiązany jest do przestrzegania zasad prawidłowego utrzymania czystości zgodnie z wymogami w palcówkach służby zdrowia . 9.Wykonawca musi być wyposażony w dostateczną ilość odpowiednich wózków serwisowych do mycia i dezynfekcji , wózków transportowych odpady środków myjących, dezynfekcyjnych , mopów ,ściereczek, poddawanych dezynfekcji i praniu 10. Wykonawca obowiązany jest do przestrzegania zasad prawidłowej segregacjiz uwzględnieniem kolorystyki worków , transportu oraz przygotowania do utylizacji odpadów medycznych . 11. Wykonawca zobowiązany jest do stałego uzupełniania zgodnie z potrzebami : dozowników ściennych , pojemników i wkładów na: - mydło w płynie , - ręczniki papierowe, - papier toaletowy, - pojemniki na pozostałe odpady komunalne , - worki na odpady medyczne zakażone i specjalne - worki foliowe zróżnicowane kolorystycznie wg wymogów jak w punkcie 12 SIWZ , - wycieraczki wewnątrz budynków , 12. Worki foliowe nieprzeźroczyste winny być odpowiedniego rodzaju - na odpady komunalne w kolorze czarnym , na odpady skażone w kolorze czerwonym ,na odpady specjalne szkodliwe dla środowiska, w kolorze żółtym , odpady medyczne nie posiadające właściwości niebezpiecznych (Rozporządzenie Min. Zdrowia z 23 sierpnia 2007 Dz..U. nr 162 dnia 08 września 207 poz. 1153. 13. Zaopatrzenie w środki dezynfekcyjne do dezynfekcji powierzchni , mydło w płynie, ręczniki papierowe , papier toaletowy , worki na odpady, pojemniki na odpady leży w gestii Wykonawcy 14. Zaopatrzenie w środki dezynfekcyjne do dezynfekcji rąk , pojemniki na igły iniekcyjne leży w gestii Zamawiającego. 15. Wykonawca winien zabezpieczyć średnio kubły na odpady w ilości średnio 40 sztuk mc , wycieraczki około 30 sztuk mc. Uzupełnienia winny być dokonywane na bieżąco wg potrzeb . Po zrealizowaniu umowy Ww asortyment staje się własnością Zamawiającego. 16. Sposób i czas wykonywania usługi należy uzgodnić z kierownikami komórek organizacyjnych. 17. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania procedur w zakresie świadczonej usługi utrzymywania czystości: przygotowania roztworów dezynfekcyjnych i myjąco czyszczących, mycie i dezynfekcja dużych powierzchni , postępowania z czystymi i brudnymi mopami , postępowanie ze sprzętem do sprzątania . Wszystkie procedury muszą być zatwierdzone przez Pielęgniarkę Epidemiologiczną . Wykonawca zobowiązany jest do szkolenia pracowników w zakresie powierzonych czynności pracownikom wykonującym usługę zgodnie z umową pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą jak również do pełnienia stałego nadzoru na jakością wykonywanych usług. 18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych usług przed organami kontroli państwowej Inspekcji Sanitarnej jak również kontroli wewnętrznej.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.72.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy pzp. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - wykażą się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , co najmniej dwoma usługami odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia tj. usługami kompleksowego utrzymywania czystości , ze szczególnym uwzględnieniem jednostek służby zdrowia z podaniem ich wartości przedmiotu , dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że usługi zostały wykonane należycie. - posiadają dostateczną ilość i odpowiedni rodzaj sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia . Na dzień rozpoczęcia usługi Wykonawca musi dysponować sprzętem , który został określony w punkcie 3 SIWZ . - dysponują odpowiednią ilością osób sprzątających ściśle dostosowaną do wielkości i potrzeb. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , - dysponują ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z klauzulą ubezpieczenia od ryzyka przenoszenia chorób zakaźnych na kwotę 500 000 zł obejmującą okres realizacji umowy 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy pzp.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 6. Wykaz wykonanych albo wykonywanych usług , w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu - z podaniem ich wartości, przedmiotu i dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. 8. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z klauzulą ubezpieczenia od ryzyka przenoszenia chorób zakaźnych . W przypadku , gdy polisa nie obejmuje całego okresu realizacji umowy , Wykonawca złoży oświadczenie zawierające zobowiązanie do przedłożenia aktualnej polisy w terminie 7 dni od dnia wygaśnięcia poprzedniej polisy. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia zobowiązani są podać pełnomocnika do reprezentowania w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego . Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 6. Wykaz wykonanych albo wykonywanych usług , w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu - z podaniem ich wartości, przedmiotu i dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. 8. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z klauzulą ubezpieczenia od ryzyka przenoszenia chorób zakaźnych . W przypadku , gdy polisa nie obejmuje całego okresu realizacji umowy , Wykonawca złoży oświadczenie zawierające zobowiązanie do przedłożenia aktualnej polisy w terminie 7 dni od dnia wygaśnięcia poprzedniej polisy. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia zobowiązani są podać pełnomocnika do reprezentowania w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego .

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz-kowary.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp.z o.o. w Kowarach , 58-530 Kowary ul. Sanatoryjna 15 Zamówienia Publiczne.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp.z o.o. w Kowarach , 58-530 Kowary ul. Sanatoryjna 15 Sekretariat Prezesa Zarządu Pani Jadwiga kaniuk.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.