eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brańszczyk › Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Białebłoto - Stara Wieś

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-15

Brańszczyk: Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Białebłoto - Stara Wieś
Numer ogłoszenia: 196461 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brańszczyk , ul. Jana Pawła II 45, 07-221 Brańszczyk, woj. mazowieckie, tel. 029 6794040 w. 47, faks 029 6794040.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.branszczyk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Białebłoto - Stara Wieś.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - klasyfikacja drogi - droga gminna klasy D (dojazdowa), - szerokość projektowanego pasa drogowego 15,0 m, - szerokość warstwy ścieralnej - 5,00 m, - pobocza obustronne szerokości 1,0 m,- prędkość projektowa 50 km/h, - spadek poprzeczny jezdni na prostej i na łukach poziomych R500 - daszkowy 2%, - konstrukcja nawierzchni na obciążenie ruchem KR1, Przekrój poprzeczny. Zastosowano przekrój drogowy. Szerokość jezdni (warstwy ścieralnej) 5,0 m. Pobocza z mieszanki kruszywa łamanego o szerokości 1,00 m, spadek poprzecznym poboczy na odcinkach prostych i łuku R500 8% w kierunku przeciwnym do osi jezdni zgodnie z przekrojami normalnymi (Rys. nr 3). Zjazdy zlokalizowane zgodnie z planem zagospodarowania (Rys. nr 2), spadek zmienny w zależności od istniejącego zagospodarowania. Plan sytuacyjny. Przebudowę drogi projektuje się istniejącym śladem z korektami profilu podłużnego i poprzecznego, uwzględniając istniejące zagospodarowanie pasa drogowego i terenu przyległego. Dla potrzeb opracowania przyjęto pikietaż roboczy od km 0+000 na krawędzi drogi gminnej Białebłoto - Stara Wieś - Białebłoto - Kurza. Z uwagi na większą zajętość elementów istniejącej drogi w stosunku do obecnego stanu ewidencyjnego pasa drogowego projektuje się jego poszerzenie do 15,0 m zgodnie z ze stanem istniejącym i warunkami technicznymi. W km 0+213,70 zlokalizowany jest zjazd publiczny o konstrukcji jak droga gminna. Lokalizację drogi, parametry łuków poziomych i wymiary charakterystyczne pokazano na projekcie zagospodarowania terenu (Rys. nr 2). Rozwiązanie wysokościowe. Niweletę osi jezdni zaprojektowano z uwzględnieniem istniejącego zagospodarowania, przy jednoczesnym zapewnieniu spływu wód opadowych do rowów przydrożnych. Spadki podłużne i łuki pionowe oznaczono na przekroju podłużnym (Rys. nr 4), spadki poprzeczne przedstawiono na przekrojach normalnych (Rys. nr 3) Konstrukcja nawierzchni. Projektowana konstrukcja nawierzchni jezdni i zjazdu bitumicznego: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla KR-1 o gr. 4, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W dla KR-1 o gr. 5 cm, - uzupełnienie podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, - istniejąca podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po wyprofilowaniu 15-20 cm, - istniejące podłoże gruntowe stabilizowane mechanicznie, Z uwagi na zakładane korekty przekroju podłużnego i poprzecznego przewidziano uzupełnienie istniejącej podbudowy z kruszywa naturalnego kruszywem łamanym do projektowanych profili. Łączna grubość konstrukcji jezdni wynosi 39-44 cm. Na zjeździe indywidualnym zaprojektowano wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej z mieszanki kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm o gr. warstwy 20 cm po zagęszczeniu. Projektowana konstrukcja przy ewentualnym wzroście natężenia ruchu ciężkiego umożliwia w przyszłości podniesienie nośności konstrukcji do wyższej kategorii poprzez zwiększenie grubości pakietu warstw z betonu asfaltowego. Odwodnienie Odwodnienie nawierzchni projektuje się jako powierzchniowe przez spływ wody opadowej do istniejących rowów odparowujących (do oczyszczenia). Z uwagi na kategorię drogi (KDD) nie są wymagane urządzenia do podczyszczania ścieków z jezdni i nie stanowią one zagrożenia dla środowiska. Technologia robót. Szczegółowo technologię robót przedstawiono w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących odrębne opracowanie. Zabezpieczenie robót. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI W GRANICACH OPRACOWANIA. - powierzchnia warstwy ścieralnej jezdni z betonu asfaltowego - 1215,8 m2 - powierzchnia poboczy z mieszanki kruszywa łamanego - 455,0 m2 - powierzchnia zjazdów z mieszanki kruszywa łamanego - 5,3 m2 Powierzchnia zagospodarowania łącznie 1676,1 m2..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania uprawnień budowlanych do kierowania robotami w zakresie dróg.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia, wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości 150 000zł i zakresie zbliżonym od przedmiotu zamówienia każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę 1 osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w zakresie budowy dróg

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nieterminowe przekazanie terenu budowy, Braki lub wady w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, Opóźnienie w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych, Wyjątkowo niesprzyjające warunki fizyczne, Zawieszenie przez zamawiającego wykonania robót, Wyjątkowo niepomyślne warunki klimatyczne, Epidemie, Nieprzewidziane braki możliwości zatrudnienia personelu lub uzyskania dostaw, Jakiekolwiek opóźnienia , utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez dające się przypisać zamawiającemu, personelowi zamawiającego czy innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiającego na terenie budowy, Zmiana jakości lub innych parametrów dla danego elementu robót budowlanych lub zmian technologii, zmiany technologiczne spowodowane pojawieniem się na rynku rozwiązań technicznych, materiałów, urządzeń nowszej generacji pozwalających na uzyskanie lepszej jakości robót, Aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, Zmiana producenta urządzeń lub wyposażenia, Zmiana wymiarów, położenia lub wysokości części robót, Rezygnacja z części robót, Zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, Zmiany kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego, Zmiany podwykonawców Zmiany terminów, Wystąpienie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na koszt lub termin realizacji udzielonego zamówienia, Wystąpienie konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego - zmianie może ulec termin realizacji umowy lub harmonogram prac, Wystąpienie potrzeby dokonania zmian kolejności realizacji poszczególnych robót w stosunku do przyjętego harmonogramu na skutek zdarzeń nieprzewidzianych, Opóźnienia w wydaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do wydania których instytucje są zobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.branszczyk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brańszczyku ul. Jana Pawła II 45 07-221 Brańszczyk..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Brańszczyku ul. Jana Pawła II 45 07-221 Brańszczyk. pokój nr 7..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.