eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › Zaprojektowanie, wykonanie i montaż systemu radarowego, masztów fotoradarowych na terenie gminy Pniewy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-11

Pniewy: Zaprojektowanie, wykonanie i montaż systemu radarowego, masztów fotoradarowych na terenie gminy Pniewy
Numer ogłoszenia: 196280 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Pniewy , Pniewy 2, 05-652 Pniewy, woj. mazowieckie, tel. 048 6686424, 6686429, faks 048 6686424.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pniewy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wykonanie i montaż systemu radarowego, masztów fotoradarowych na terenie gminy Pniewy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) Opracowanie projektu budowlanego dla 2 stanowisk fotoradarów w miejscowości Pniewy przy drodze krajowej nr 50 wraz z niezbędnymi przyłączami energetycznymi, wymaganymi uzgodnieniami (szczegółową lokalizację masztów należy uzgodnić z Zamawiającym), uzyskanie odpowiednich decyzji umożliwiających kompleksowe przeprowadzenie robót budowlanych, b) Wykonanie przyłączy energetycznych do masztów fotoradarów z wykonaniem fundamenów pod maszty, c) Dostawa, zainstalowanie oraz przyłączenie do sieci energetycznej (230V) dwóch stacjonarnych urządzeń radarowych (samoczynnie rejestrujących i przesyłających bezprzewodowo zarejestrowane dane o wykroczeniach polegających na przekroczeniu dozwolonej prędkości popełnianych przez kierowców pojazdów silnikowych do siedziby Straży Gminnej) wraz z masztami, d) Dostawa dwóch lamp błyskowych sterowanych i synchronizowanych cyfrowo wraz ze słupami, współpracujących z dostarczonymi urządzeniami radarowymi, e) Dostawa oprogramowania wspomagającego wypełnianie dokumentów, niezbędnych Straży Gminnej w prowadzonych postępowaniach wykroczeniowych, f) Dostawa dwóch zestawów komputerowych do siedziby Straży Gminnej. g) Dostawa ręcznego symulatora prędkości z możliwością nastawiania dowolnej prędkości do wykorzystania podczas kontroli poprawnego działania radaru przez Zamawiającego, h) Szkolenie min. 8-godzinne pracowników Straży Gminnej przez Wykonawcę co do obsługi urządzeń, przesyłania danych, prowadzenia postępowania w dostarczonym systemie oraz sprawowanie nadzoru nad postępowaniem pracowników przez min. pierwszy miesiąc pracy systemu. 2. Miejsce zainstalowania urządzeń: przejście dla pieszych na drodze krajowej nr 50 w miejscowości Pniewy. Wymagania Zamawiającego dotyczące sprzętu 2.1. Wykonawca musi zaoferować urządzenia radarowe wraz z masztami umożliwiające prawidłową realizację zamówienia, tj. urządzenia, które: a) spełniają wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 listopada 2007 r. w sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać przyrządy do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym, oraz szczegółowego zakresu badań i sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz. U. z 2007 r. Nr 225, poz. 1663), b) pomiar uzyskany za pomocą urządzeń stanowić ma, w rozumieniu obowiązującego prawa karnego, dowód w postępowaniu w przedmiocie przekroczenia dozwolonej prędkości na drodze publicznej przez kierującego pojazdem, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.), c) urządzenia radarowe mają posiadać zatwierdzenie typu urządzenia; najpóźniej do dnia podpisania portokołu odbioru mają być dostarczone do siedziby Zamawiającego świadectwa legalizacji urządzeń, d) urządzenia radarowe muszą być zdolne rejestrować minimalnie 2 wykroczenia na sekundę z wykorzystaniem lampy błyskowej; e) urządzenia radarowe muszą mieć możliwość monitorowania i wykrywania wykroczeń dokonywanych na wielopasmowej drodze (minimum 2 pasy w jednym kierunku), we wszystkich warunkach oświetleniowych; f) urządzenia muszą być zdolne do generowania obrazu cyfrowego (zdjęcia i filmu - zdjęcia minimalnie o rozdzielczości 11 milionów pikseli i filmu przynajmniej 1,3 miliona pikseli). Zdjęcia muszą zawierać następujące dane: czytelny obraz przedniej tablicy rejestracyjnej pojazdu w miejscu jej instalacji na pojeździe, wyraźny obraz twarzy kierowcy, pozwalający na jego bezsporną identyfikację, otoczenie lokalizacji, w której dokonano wykroczenia, kolorowy obraz pojazdu mechanicznego podczas wykroczenia, dzień, miesiąc i rok wykroczenia, czas popełnionego wykroczenia w godzinach, minutach i sekundach, obowiązujące ograniczenie prędkości, prędkość pojazdu w kilometrach na godzinę, adres / przyjęty kod lokalizacji, unikalną, niepowtarzalną sygnaturę przypisaną do jednego wykroczenia. Film wideo musi mieć długość wystarczającą do pokazania kontekstu wykroczenia (min. 10 sek.); g) niedopuszczalne jest aby urządzenia radarowe wykonywały zdjęcia na których położenie tablicy rejestracyjnej pojazdu będzie inne niźli jej rzeczywiste miejsce instalacji w pojeździe, h) urządzenia radarowe muszą umożliwiać rejestrację prędkość pojazdów oraz zdarzeń drogowych zarówno dla pojazdów osobowych i ciężarowych, z możliwością nastawienia niezależnych limitów prędkości, przy czym urządzenia radarowe mają określać rodzaj pojazdu poprzez pomiar jego długości, i) urządzenia radarowe muszą być wyposażone w urządzenie nadawczo odbiorcze wraz zespołem antenowym, które automatycznie blokuje pomiar w przypadku braku pewności dotyczącej jego poprawności m.in. na podstawie analizy ilości obiektów znajdujących się aktualnie w zasięgu wiązki, j) urządzenia radarowe muszą zapewniać cyfrowe sterowanie lampami błyskowymi uwzględniające wyniki pomiaru warunków oświetleniowych oraz wyzwolenie lampy zsynchronizowane na podstawie pomiaru prędkości pojazdu, k) zdjęcie dokumentujące wykroczenie ma bezspornie odzwierciedlać rzeczywistą porę dnia (dzień, noc), a zgromadzony materiał dowodowy ma umożliwiać bezsporną identyfikację pojazdu, którego kierowca popełnił wykroczenie, w tym również w sytuacji, gdy na zdjęciu jest ujawnionych więcej niż jeden pojazd, l) zdjęcia z urządzenia rejestrującego mają umożliwiać automatyczne odczytywanie numerów tablic rejestracyjnych za wyjątkiem najtrudniejszych warunków atmosferycznych, m) rejestracja wykroczeń ma się odbywać dla zakresu prędkości w zakresie od 20 km/h do 300 km/h co ma być potwierdzone w zatwierdzeniu typu; n) urządzenia mają działać 24 godziny na dobę bez względu na porę dnia i warunki atmosferyczne; mają posiadać możliwość pracy w zakresie temperatur od -30 st. C do +60 st. C, potwierdzoną wpisem w zatwierdzeniu typu; o) urządzenia mają być odporne na zniszczenia, uszkodzenia, czynniki środowiskowe i warunki atmosferyczne; p) urządzenie rejestrujące po zainstalowaniu na słupie/maszcie musi mieć możliwość zdalnej konfiguracji bez konieczności bezpośredniej, ręcznej interwencji operatora. Konfiguracja urządzenia będzie możliwa zarówno w miejscu instalacji jak i zdalnie, a dostęp do osprzętu będzie kontrolowany i zapisywany w sposób umożliwiający jego prześledzenie. q) dane z urządzenia rejestrującego muszą być transmitowane bezpośrednio do siedziby Straży Gminnej w Pniewach; r) dane dotyczące wykroczeń muszą być zakodowane w sposób uniemożliwiający ich odczytanie osobom nieupoważnionym w przypadku ich nieuprawnionego przejęcia. Dane muszą być możliwe do odczytania przy wykorzystaniu oprogramowania deszyfrującego, pochodzącego od Wykonawcy. Dostępne musi być również oprogramowanie umożliwiające odczyt oryginalnego materiału dowodowego przez sąd; s) wszystkie informacje o blokach danych ze zdjęć wykroczeń muszą być odczytywane automatycznie z konfiguracji systemu lokalizacji (np. z karty pamięci) bez konieczności ręcznego wprowadzania danych; t) urządzenie musi mieć możliwość szybkiej i prostej zamiany pomiędzy obudowami - bez konieczności wsparcia inżynierskiego dostawcy lub re-kalibracji; u) urządzenie musi być wystarczająco lekkie, aby mogło być obsługiwane przez jedną osobę. Jako wystarczająco lekkie rozumie się ciężar dopuszczony do podniesienia przez jedną osobę zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP; v) obudowa urządzenia rejestrującego i maszty muszą być skonstruowane w taki sposób, aby uniemożliwić akty wandalizmu; w) powierzchnie malowane masztu i obudowy muszą zapewniać łatwe czyszczenie ze śladów graffiti oraz zanieczyszczeń drogowych; x) zainstalowane maszty muszą zapewniać dostęp do urządzenia rejestrującego przy użyciu przesuwnego mechanizmu oporowego; y) maszt musi umożliwiać minimalne czynności utrzymaniowe i ma zawierać ręczny system zabezpieczenia pozwalający na opuszczanie/podnoszenie obudowy bez nadmiernego wysiłku ze strony operatora; z) minimalna wysokość masztu musi być taka, aby osoba wysokiego wzrostu nie była w stanie dosięgnąć obudowy zawierającej urządzenia rejestrujące, tzn. spód obudowy musi być co najmniej na wysokości 3,10 m od podłoża; aa) przesuwny mechanizm masztu ma być zabezpieczony w swojej pozycji pionowej (pozycji operacyjnej) przez drzwi masztu. Drzwi mają być zamknięte i zabezpieczone przez bezpieczne zamki, odporne na akty wandalizmu; bb) zewnętrzny zamek drzwi musi być zabezpieczony w taki sposób, aby nie było możliwe jego zniszczenie oraz aby w każdej sytuacji było możliwe jego otwarcie przez osobę uprawnioną; cc) maszty muszą być fabrycznie nowe, wykonane z materiałów odpornych na warunki atmosferyczne, pokryte powłoką gwarantującą trwałość i estetykę, zamontowane do podstawy w sposób uniemożliwiających ich zdemontowanie przez wandali. Podstawa musi być odlana z betonu z odpowiednią kanalizacją (która ma być zabezpieczona przed rdzewieniem) w celu umieszczenia w niej niezbędnego okablowania; 2.2. Wykonawca musi zaoferować lampy błyskowe umożliwiające prawidłową realizację zamówienia, tj. urządzenia, które: a) gwarantują maksymalną energię błysku 500J, przy czym energia błysku ma być automatycznie i cyfrowo sterowana na 256 poziomach w zależności od warunków oświetleniowych, b) spełniają wymogi standardu EN 61010.1:2001 c) lampa błyskowa musi dostatecznie oświetlać minimum 2 pasy ruchu, tak aby na każdym z nich można było bez problemu odczytać numery tablic rejestracyjnych oraz rozpoznać twarz kierującego pojazdem; d) lampa błyskowa musi umożliwiać wykonywanie błysków widzialnym światłem białym które nie może oślepiać kierujących pojazdami; e) lampy błyskowe mają mieć konstrukcję umożliwiającą ich posadowienie na słupach oddalonych od masztów z urządzeniami radarowymi w celu uzyskania jak najlepszego doświetlenia przodu pojazdu i uzyskania jak najlepszej widoczności twarzy kierowcy. Nie dopuszcza się zastosowania lamp błyskowych zintegrowanych z urządzeniem radarowym bądź zintegrowanych z masztami urządzeń radarowych. 2.3. Wykonawca musi zaoferować oprogramowanie wspomagające wypełnianie dokumentów, niezbędnych Straży Gminnej w prowadzonych postępowaniach wykroczeniowych: a) Licencja na oprogramowanie ma być dożywotnia, obejmować dowolną ilość komputerów w Siedzibie Straży i nie wymagać dodatkowych opłat w trakcie użytkowania (z wyłączeniem opłaty za uaktualnienie do wyższej wersji), b) Oprogramowanie ma wspierać prowadzenie postępowania mandatowego od momentu zarejestrowania wykroczenia do momentu zamknięcia sprawy, c) Oprogramowanie ma umożliwiać dostęp do wszystkich informacji pochodzących z urządzeń radarowych odnośnie wykroczeń, nawet jeśli nie wszystkie są wykorzystywane w każdym postępowaniu mandatowym, d) Oprogramowanie musi posiadać zintegrowany system do odtwarzania filmów zarejestrowanych przez urządzenia radarowe, e) Oprogramowanie ma współpracować z posiadanym przez Zamawiającego przyrządem laserowym TruCAM, będącym na wyposażeniu Straży Gminnej i zapewniać import zarejestrowanych wykroczeń za pomocą tego przyrządu oraz prowadzenie postępowania mandatowego, 2.4. Wykonawca musi zaoferować dwa zestawy komputerowe PC umożliwiające prawidłową realizację procesu postępowania mandatowego o minimalnych parametrach: a) Procesor - min. dwurdzeniowy Intel o częstotliwości co najmniej 2 GHz lub innego typu x86 równoważny pod względem wydajności, b) Płyta główna - min. 1 złącze PCI Express x16, zintegrowana karta dźwiękowa, min. 6 złączy USB 2.0, min. 1 złącze PCI, min. 4 złącza SATA III, obsługa pamięci RAM min. DDR3 1066 MHz, c) Pamięć operacyjna - min. 2 x 1 GB 1066 MHz Dual Chanel, min. DDR3 z możliwością rozbudowy do 16 GB, d) Dysk twardy - min. 320 GB, SATA III e) Karta graficzna - posiadająca min. wyjście VGA i obsługująca rozdzielczość 1920x1080 pikseli, zintegrowana z płytą główną, f) monitor LCD LED o przekątnej ekranu: min. 19 cali obsługujący rozdzielczość 1920x1080 pikseli, posiadający min. wejście VGA, spełniający normy TCO99, Energy Star 4.1, ISO 13406-2, posiadający certyfikat CE, g) Wewnętrzny czytnik kart pamięci obsługujący m.in. SD, microSD, h) Zasilacz min. 350 W typu silent (średnica wiatraka 12 cm), i) Napęd optyczny - DVD+/-RW Dual Layer, wewnętrzny SATA j) Karta sieciowa - zintegrowana z płytą główną, Gigabit 10/100/1000 Mbps k) Wymagane wejścia - min. VGA, min. 6xUSB (min. 4 z tyłu, min. 2 z przodu/boku, klawiatura, mysz, RJ-45, wejście słuchawek i mikrofonu z przodu obudowy, l) Obudowa - typu Mini Tower, m) Mysz - optyczna na złączu USB min 800 dpi z certyfikatem CE, n) Klawiatura - QWERTY z długim klawiszem spacji z certyfikatem CE, o) Oprogramowanie - zainstalowany system Microsoft Windows 7 Professional PL 64 bit posiadający licencję uprawniającą do legalnej instalacji systemu, dołączone sterowniki dla Windows 7 Professional 64 bit (na płycie CD lub DVD), p) Oba zestawy mają mieć identyczną konfigurację, zgodność CE, możliwość aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego modelu komputera w najnowszych certyfikowanych wersjach bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony producenta, q) Gwarancja na zestawy komputerowe ma wynosić min. 36 miesięcy - dostarczone zestawy muszą posiadać poprawnie wypełnioną kartę gwarancyjną jednoznacznie identyfikującą urządzenie, - w okresie objętym gwarancją Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usuwania usterek uszkodzonego sprzętu w siedzibie Zamawiającego lub nieodpłatnej dostawy sprzętu wolnego od wad do siedziby Zamawiającego, - Wykonawca zobowiązuje się zapewnić na czas naprawy sprzęt zastępczy, co najmniej tej samej funkcjonalności i zbliżonych parametrach technicznych, - Z uwagi na ochronę danych, sprzęt oddawany do naprawy pozbawiony będzie dysku twardego, w tym celu Wykonawca i Zamawiający (lub osoby przez nich wskazane) komisyjnie dokonają jego wymontowania na czas naprawy, - w przypadku, gdy ten sam element komputera będzie 3 razy naprawiany, Zamawiającemu będzie przysługiwać wymiana elementu na nowy, taki sam lub odpowiedni. 2.5. Wykonawca musi zaoferować ręczny symulator prędkości z możliwością nastawiania dowolnej prędkości do wykorzystania podczas kontroli poprawności działania radaru przez Zamawiającego: a) Symulator umożliwia symulację najazdu jak i odjazd pojazdu, jak również różne typy pojazdów (w tym osobowe i ciężarowe). b) Zakres symulowanych prędkości 20-320 km/h c) Zasilanie bateryjne d) Czas pracy: 10 godzin pracy ciągłej e) Dystans do przyrządu w obudowie: minimalnie 1m - maksymalnie 2m f) Zgodność z wymaganiami EMC zgodnie z BSEN50293. g) Waga razem z bateriami - nie więcej niż 1.5kg. 2.6. Wykonawca przeprowadzi szkolenie na swój koszt min. 8-godzinne pracowników Straży Gminnej przez Wykonawcę co do obsługi urządzeń, przesyłania danych, prowadzenia postępowania w dostarczonym systemie oraz sprawowanie nadzoru nad postępowaniem pracowników przez min. pierwszy miesiąc pracy systemu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 49.23.00.00 - 49.23.00.00 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20 000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 dostaw w zakresie opisanym przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - o wartości brutto nie mniejszej lub równej wartości brutto składanej oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - co najmniej 1 osoby, posiadającej min. 24-miesięczne doświadczenie przy montażu i serwisowaniu urządzeń, wchodzących w skład stacjonarnego systemu rejestrującego, co najmniej 1 osoby, posiadającej doświadczenie przy wdrażaniu i utrzymywaniu (serwisowaniu) oprogramowania, wykorzystywanego przez podmioty uprawnione do wypełniania i wydruku dokumentów, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach wykroczeniowych. Zamawiający nie wymaga wykazania się 2 różnymi osobami, Wykonawca może wykazać się jedną osobą, która spełnia wymagania określone powyżej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - co najmniej 1 osoby, posiadającej min. 24-miesięczne doświadczenie przy montażu i serwisowaniu urządzeń, wchodzących w skład stacjonarnego systemu rejestrującego, co najmniej 1 osoby, posiadającej doświadczenie przy wdrażaniu i utrzymywaniu (serwisowaniu) oprogramowania, wykorzystywanego przez podmioty uprawnione do wypełniania i wydruku dokumentów, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach wykroczeniowych. Zamawiający nie wymaga wykazania się 2 różnymi osobami, Wykonawca może wykazać się jedną osobą, która spełnia wymagania określone powyżej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca ma wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 300 000,00 zł - Wykonawca ma wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    -zatwierdzenie typu urządzeń, które będą używane do świadczenia usługi; - ważne świadectwo ochrony radarowej (dla urządzeń opartych o radarowy pomiar prędkości) albo certyfikat bezpieczeństwa lasser class 1 - laserowa klasa I (dla urządzeń opartych o laserowy pomiar prędkości

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pniewy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pniewy Pniewy 2 05-652 Pniewy pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2012 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Pniewy Pniewy 2 05-652 Pniewy Pokój nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.