eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wyłonienie wykonawcy w zakresie sprzedaży wraz z dostawą oleju opałowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Warszawa: Wyłonienie wykonawcy w zakresie sprzedaży wraz z dostawą oleju opałowego.
Numer ogłoszenia: 195749 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie , ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103006, faks 022 8104688.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie wykonawcy w zakresie sprzedaży wraz z dostawą oleju opałowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju opałowego przez Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie wraz z dostawą do jednostek Zamawiającego położonych na terenie województwa mazowieckiego, tj.: a)Placówki Terenowej w Sochaczewie ul. H. Sawickiej 1a, b)Placówki Terenowej w Makowie Mazowieckim, ul Gen. Puławskiego 25, c)Placówki Terenowej w Myszyńcu, ul. Nadrzeczna 1 d)Placówki Terenowej w Przasnyszu, ul. Kilińskiego 19, e)Placówki Terenowej w Węgrowie, ul. Wieniawskiego 4, f)Placówki Terenowej w Sokołowie Podlaskim, ul. Wolności 17a g)Placówki Terenowej w Płocku, ul. Otolińska 25 h)Placówki Terenowej w Gostyninie, ul. Przemysłowa 11 i)Placówki Terenowej w Sierpcu, Pl. Kardynała Wyszyńskiego 4, j)Placówki Terenowej w Lipsku, ul. Czachowskiego 61, k)Placówki Terenowej w Przysuchej, ul. Radomska 21, l)Placówki Terenowej w Płońsku, ul. Zjazd 4. 2.Zamówienie obejmuje zakup oleju opałowego w szacunku obejmującym okres do 31.12.2010 licząc od dnia podpisania umowy w łącznej ilości 83 000 litrów. Łączna ilość oleju jest ilością szacunkową i może ulec zmianie ze względu na aktualne potrzeby Zamawiającego, uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w poszczególnych sezonach grzewczych w okresie obowiązywania umowy. 3.Dostawa i sprzedaż żądanej ilość oleju opałowego (min 1000 litrów) nastąpi po zgłoszeniu w formie pisemnej lub telefonicznej, przy czym zgłoszenie telefoniczne zostanie niezwłocznie potwierdzone faksem przez Zamawiającego- termin dostawy nie później niż 3 dni od zgłoszenia telefonicznego. 4.Rozliczanie nastąpi na podstawie faktur VAT wraz z załączonym dowodem dostarczenia paliwa do odpowiedniej placówki terenowej KRUS potwierdzonym przez Kierownika tejże placówki terenowej lub osobę przez niego upoważnioną. 5.Olej opałowy winien spełniać wymagania jn., które odpowiadają normie PN-C-96024:2001: a)gęstość w temperaturze 150 C - max 860 kg/m3 b)wartość opałowa - min 42,6 MJ/kg c)emperatura zapłonu - min 560 C d)lepkość kinematyczna w temperaturze 200 C - max 6,00 mm2 /s e)temperatura płynięcia - max - 200 C f)zawartość siarki - max 0,1% ( m/m) g)zawartość wody - max 200 mg/kg 6.Wykonawca musi zapewnić dostawę oleju opałowego objętego przedmiotem zamówienia, zgodnego z obowiązującymi normami. 7.Wykonawca musi zaoferować termin płatności wynoszący min 7 dni, licząc od dnia dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wymagane wadium dla całości zamówienia wynosi ogółem 5.000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych. 2.Wadium dla całości zamówienia Wykonawca jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 10.11.2009r. do godziny 10:00. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których jest mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: NBP, numer rachunku: 40 1010 1010 0032 7418 9320 0000 z adnotacją: Wadium na sprzedaż oleju opałowego - OP2310-212009 5.W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem WADIUM i złożyć wraz z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 6.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą. 7.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: a)upłynie termin związania ofertą, b)zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego, c)Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 8.Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy: a)który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)który zostanie wykluczony z postępowania, c)którego oferta zostanie odrzucona. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art.46 ust. 2 pkt 2 i 3 PZP., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 PZP, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszony o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - Pzp tj.: 1)posiadają uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt VI ppkt 1 i 2), 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. A.Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. B.Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Wydruk z ogólnie dostępnej strony internetowej producenta oleju opałowego zawierający obowiązującą na dzień 06.11.2009 r cenę netto sprzedaży oleju opałowego. Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 4.Wypełniony - Formularz Oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 5.Zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik nr 3 do SIWZ. 6.Dowód wniesienia wadium. 7.Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego przy ul Mińskiej 25, 03-808 Warszawa, I p. pok.113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego przy ul Mińskiej 25, 03-808 Warszawa, I p. pok.113.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.