eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › Remont dróg gminnych o nawierzchni tłuczniowej wraz ze wzmocnieniem jej emulsją asfaltową, na terenie gminy Kobierzyce.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-20

Kobierzyce: Remont dróg gminnych o nawierzchni tłuczniowej wraz ze wzmocnieniem jej emulsją asfaltową, na terenie gminy Kobierzyce.
Numer ogłoszenia: 195387 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce, al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, fax 071 3111252.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych o nawierzchni tłuczniowej wraz ze wzmocnieniem jej emulsją asfaltową, na terenie gminy Kobierzyce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są remonty dróg gminnych o nawierzchni tłuczniowej wraz ze wzmocnieniem jej emulsją asfaltową, na terenie gminy Kobierzyce w ilości ok. 90.000 m2 łącznie. Remonty realizowane będą w ramach zleceń, ze wskazaniem lokalizacji drogi przeznaczonej do remontu. Zakłada się, że remont polegał będzie na uzupełnieniu kruszywem ubytków w nawierzchni tłuczniowej do głębokości występowania czystego kruszywa, oczyszczenia nawierzchni z naniesionego gruntu i wymieszanego kruszywa z błotem oraz uzupełnienie nawierzchni taką samą ilością kruszywa jak była ściągnięta przy oczyszczaniu tak aby nie zmienił się poziom niwelety a warstwy zostały trwale połączone. Prace należy wykonać przy zachowaniu odpowiednich dla tego rodzaju prac warunków i parametrów odpowiadających odpowiednimi polskimi normom i definicjom podanymi w OST D-05.02.00 Nawierzchnie twarde nieulepszone. Wymagania ogólne pkt 1.4. Szczegóły techniczne wykonania prac : - Remont należy wykonać na całej szerokości jezdni ( ok.4,5m ) - Oczyszczanie nawierzchni jezdni wykonać przez zebranie warstwy zanieczyszczeń - Profilowanie nawierzchni jezdni mieszanką 0-31,5mm - Regulacja studzienek kanalizacyjnych, wodociągowych i innych znajdujących się w pasie drogowym - Dwukrotne powierzchniowe wzmocnienie emulsją asfaltową modyfikowaną MP70 w ilości 2,5kg/m2, grys bazaltowy 5-8mm w ilości 15kg/m2, grys bazaltowy 2-5mm w ilości 10kg/m2 - Dodatkowe informacje: Nawierzchnia tłuczniowa powinna być ułożona na podłożu zapewniającym nie przenikanie drobnych cząstek gruntu do warstwy nawierzchni oraz dobrą przyczepność do nawierzchni. Grubość rozłożonej warstwy luźnego kruszywa powinna być taka, aby po jej zagęszczeniu i zaklinowaniu osiągnięto grubość projektowaną bez zwiększania wysokości konstrukcji. W czasie zagęszczania walcem gładkim zaleca się skrapiać kruszywo wodą tak często, aby było stale wilgotne, co powoduje, że kruszywo mniej się kruszy, mniej wyokrągla i łatwiej układa szczelnie pod walcem. Zagęszczenie można uważać za zakończone, jeśli nie pojawiają się ślady po walcach i wybrzuszenia warstwy kruszywa przed wałami. W przypadku zagęszczania kruszywa sprzętem wibracyjnym (walcami wibracyjnymi o nacisku jednostkowym wału wibrującego co najmniej 18 kN/m lub płytowymi zagęszczarkami wibracyjnymi o nacisku jednostkowym co najmniej 16 kN /m2), zagęszczenie należy przeprowadzać według zasad podanych dla walców gładkich, lecz bez skrapiania kruszywa wodą. Liczbę przejść sprzętu wibracyjnego zaleca się ustalić na odcinku próbnym. W pierwszych dniach po wykonaniu nawierzchni należy dbać, aby była ona stale wilgotna. Nawierzchnia, jeśli nie była zagęszczana urządzeniami wibracyjnymi, powinna być równomiernie zajeżdżana (dogęszczona) przez samochody na całej jej szerokości w okresie od 2 do 6 tygodni, w związku z czym zaleca się przekładanie ruchu na różne pasy przez odpowiednie ustawianie zastaw. Grubość warstwy Wykonawca powinien ustalić z inspektorem nadzoru przed przystąpieniem do realizacji danego fragmentu drogi. Dopuszczalne odchyłki od ustalonej grubości nawierzchni nie powinny przekraczać plus minus 10 procent. - Jednostką obmiarową jest m2 (metr kwadratowy) wykonanego remontu nawierzchni. Cena 1 m2 remontu nawierzchni tłuczniowej standardowo obejmuje: - prace pomiarowe i oznakowanie robót, -dostarczenie materiałów na miejsce wbudowania, - zruszenie istniejącej nawierzchni,oczyszczenie - rozłożenie warstwy mieszanki kamiennej, zageszczenie - skropienie wodą i zagęszczenie - dwukrotne wzmocnienie wyrermontowanej nawierzchni emulsją asfaltową - Wywóz gruzu powstałego w wyniku przygotowania do remontu nawierzchni należy przewidzieć na wyrobisko w miejscowości Tyniec nad Ślęzą - wykonawca każdorazowo otrzyma upoważnienie ( karta odpadów ) do nieodpłatnego składowania gruzu we wskazanym powyżej miejscu. Koszt transportu gruzu i plantowania gruzu na terenie wyrobiska obciąża Wykonawcę. - Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z własnych materiałów, za pomocą własnego lub będącego w jego dyspozycji sprzętu i pracowników . Zamawiający każdorazowo wskaże zakres ilościowy zamówienia . 2.Struktura ceny ofertowej : Wymagane jest przedstawienie przez Wykonawcę ceny ofertowej za naprawę 1 m2 drogi o nawierzchni tłuczniowej w technologii opisanej powyżej. Cena powinna uwzględniać całkowity koszt materiału wraz z transportem na miejsce przeznaczenia, wykorzystanie maszyn budowlanych wyszczególnionych w specyfikacji technicznej wraz z tzw. przerzutem sprzętu w obrębie gminy Kobierzyce (za pomocą zestawu niskopodwoziowego), naprawę drogi, badania laboratoryjne( związane z ocena właściwości używanego materiału) ,wywóz urobku i gruzu, pracę personelu oraz wszelkie inne usługi własne i cudze związane z wykonaniem remontu, prace geodezyjne. Zamawiający informuje, że podstawowym wymogiem jakościowym w okresie gwarancyjnym jest jej niepylność podczas ruchu samochodowego i pieszego. Materiałem wykluczonym z zastosowania jest serpentynit, materiałem wskazanym bazalt ( w głębszych uzupełnieniach przynajmniej w warstwie wyrównującej. Wykonawca powinien wypełnić Formularz Ofertowy i podać cenę jednostkową brutto z wyszczególnieniem podatku VAT za wykonanie remontu 1m2 drogi .Cena brutto będzie przedmiotem weryfikacji pod względem wyboru najkorzystniejszej oferty. Cena musi być podana w złotych polskich. 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. Oferta potencjalnego wykonawcy musi obejmować całość zadania zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego zawartymi w siwz . 4. Zamawiający informuje, że zakłada możliwość wystąpienia zamówień uzupełniajacych zgodnie z art. 32 ust. 3 ustawy Prawo zamówien publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wys. 29.000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga następujących dokumentów : - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- zał. nr 1 do Formularza Ofertowego - aktualnego zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zał.nr 2 i zał.nr 3 do Formularza Ofertowego W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: - wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujący: minimum 1 robotę w zakresie wykonania remontów dróg o nawierzchni tłuczniowej o łącznej pow. co najmniej 60.000 m2 ; potwierdzoną dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie - załącznik nr 4 do Formularza ofertowego; (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego), - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5 do formul. ofertowego; (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego), - dokumenty - uprawnienia wykonawcze związane z pełnieniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (minimalne wymagania to kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w zakresie robót drogowych) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa)- zał. nr 6 do Formularza Ofertowego - wykaz sprzętu, minimalne wymagania sprzętowe to dysponowanie następującym sprzętem w ilości co najmniej: 1) 1 układarka lub równiarka do rozścielania tłucznia, 2) 1 walca statycznego, zwykle o nacisku jednostkowym co najmniej 30 kN/m, albo 1 walca wibracyjnego o nacisku jednostkowym wału wibrującego co najmniej 18 kN/m albo 1 płytowej zagęszczarki wibracyjnej o nacisku jednostkowym co najmniej 16 kN / m2, 3) 1 przewoźny zbiornik do wody (beczkowóz) zaopatrzony w urządzenia do rozpryskiwania wody oraz co najmniej 1 pompa do napełniania beczkowozów wodą. -zał. nr 7 do Formularza Ofertowego (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego), W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: - polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zał. nr 8 do Formularza Ofertowego Inne wymagania Zamawiającego : - dołączenie do oferty Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu w postępowaniu o zamówienie publiczne oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 9 do Formularza Ofertowego (formularz do podpisu w załączeniu). - zaparafowany projekt umowy z dopiskiem akceptacja i pieczęcią firmową wykonawcy(a w przypadku podmiotów występujących wspólnie tychże podmiotów) - załącznik nr 10 do Formularza Ofertowego - Formularz podwykonawców - (w przypadku korzystania z podwykonawców należy wskazać zakres rzeczowy przewidziany do realizacji przez podwykonawcę, jeśli nie dotyczy należy wpisać nie dotyczy - załącznik nr 11 (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego), - dowód wpłaty wadium w wys. 29.000 zł - załącznik nr 12 do Formularza Ofertowego Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga następujących dokumentów : - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- zał. nr 1 do Formularza Ofertowego - aktualnego zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zał.nr 2 i zał.nr 3 do Formularza Ofertowego W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: - wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujący: minimum 1 robotę w zakresie wykonania remontów dróg o nawierzchni tłuczniowej o łącznej pow. co najmniej 60.000 m2 ; potwierdzoną dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie - załącznik nr 4 do Formularza ofertowego; (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego), - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5 do formul. ofertowego; (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego), - dokumenty - uprawnienia wykonawcze związane z pełnieniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (minimalne wymagania to kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w zakresie robót drogowych) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa)- zał. nr 6 do Formularza Ofertowego - wykaz sprzętu, minimalne wymagania sprzętowe to dysponowanie następującym sprzętem w ilości co najmniej: 1) 1 układarka lub równiarka do rozścielania tłucznia, 2) 1 walca statycznego, zwykle o nacisku jednostkowym co najmniej 30 kN/m, albo 1 walca wibracyjnego o nacisku jednostkowym wału wibrującego co najmniej 18 kN/m albo 1 płytowej zagęszczarki wibracyjnej o nacisku jednostkowym co najmniej 16 kN/m2, 3) 1 przewoźny zbiornik do wody (beczkowóz) zaopatrzony w urządzenia do rozpryskiwania wody oraz co najmniej 1 pompa do napełniania beczkowozów wodą. -zał. nr 7 do Formularza Ofertowego (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego), W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: - polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zał. nr 8 do Formularza Ofertowego Inne wymagania Zamawiającego : - dołączenie do oferty Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu w postępowaniu o zamówienie publiczne oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 9 do Formularza Ofertowego (formularz do podpisu w załączeniu). - zaparafowany projekt umowy z dopiskiem akceptacja i pieczęcią firmową wykonawcy(a w przypadku podmiotów występujących wspólnie tychże podmiotów) - załącznik nr 10 do Formularza Ofertowego - Formularz podwykonawców - (w przypadku korzystania z podwykonawców należy wskazać zakres rzeczowy przewidziany do realizacji przez podwykonawcę, jeśli nie dotyczy należy wpisać nie dotyczy - załącznik nr 11 (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego), - dowód wpłaty wadium w wys. 29.000 zł - załącznik nr 12 do Formularza Ofertowego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: można odebrać odpłatnie ( po złożeniu wniosku) w siedzibie Zamawiającego pok. 51 , cena SIWZ - 24,40 zł z lub pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 13:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie pok. 25 w terminie do dnia 10.09.2008 r. do godz.13.00 lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.