eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 16 w Sosnowcu .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-18

Sosnowiec: Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 16 w Sosnowcu .
Numer ogłoszenia: 195083 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 16 im. Mariana Buczka , ul. Okrzei 56, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2660628, faks 32 2665901.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa oświaty.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 16 w Sosnowcu ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia remontowana dachu wynosi - 985,37 m2 , w zakresie : 1/ 1.Rozbiórki i demontaże - rozebranie murów ogniowych, obróbek blacharskich , pasów pod i nadrynnowych - demontaż rynien i rur spustowych - montaż daszków zabezpieczających - demontaż przewodów uziemiających i odgromowych na dachu wraz ze wspornikami - demontaż instalacji przeciwoblodzeniowej na czas remontu dachu - wywóz gruzu i utylizacja materiałów z rozbiórki 2/ Roboty murarsko-tynkarskie - remont i nadbudowa kominów z cegły pełnej z wykonaniem otworów przelotowych - wykonanie betonowych, monolitycznych czap kominowych zbrojonych prętami stalowymi O 6 mm - naprawy wyrównujące zaprawą cementową betonowych elementów dachu 3/ Roboty dekarsko-blacharskie - zabezpieczenie połaci dachu folią budowlaną paroizolacyjną - 985,37 m2 - montaż zaimpregnowanych płyt O.S.B. - 985,37 m2 , gr.22 mm na istniejącym pokryciu z blachy trapezowej wkrętami do górnych fal ( mocowanymi od spodu poszycia z blachy) - ułożenie na płyty O.S.B. papy podkładowej WIWA DACH oraz nawierzchniowej ZDUNBIT WF 5,2 mm ; lub równoważnych technologicznie - wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej - ogniomury i kominy - montaż rynien ( 52,24 m) i rur spustowych ( 89,00 m) - o śr.150 mm , z blachy ocynkowanej - montaż rur wywiewnych z PVC o śr. 110 mm i wywiewek z blachy ocynk. - 7 szt. - likwidacja gzymsu i przedłużenie połaci dachu poza obrys ścian zewn. 4/ Instalacja odgromowa i przeciwoblodzeniowa - montaż instalacji uziemiającej i odgromowej - 217,56 m wraz z pomiarami - montaż (zdemontowanej przed remontem)instalacji przeciwoblodzeniowej w nowych rynnach- 50,05 m , ze sprawdzeniem i pomiarem ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • roboty dekarsko-blacharskie w zakresie remontu pokrycia i roboty murarsko-tynkarskie w zakresie naprawy kominów

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz robót budowlanych ( wg wzoru -zał. Nr 4 do SIWZ) , wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego ( referencje inwestorów), że roboty ujęte w wykazie zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone . Wykonawca musi wykazać nie mniej niż dwie roboty budowlane za - remont pokrycia dachów w budynkach użyteczności publicznej o powierzchni remontowanej co najmniej 985,00 m2 , każda ; w technologii pap termozgrzewalnych. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi formułą spełnia -nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób-pracowników i kadry nadzoru którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia Wykaz musi zawierać informacje : o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia (dekarz, dekarz-blacharz , murarz-tynkarz, elektryk) 1. zakres wykonywanych czynności 2. podstawę do dysponowania tymi osobami 3. o osobie odpowiedzialnej za kierowanie robotami ,z co najmniej 5-cio letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej i aktualnym wpisem do Izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi formułą spełnia -nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opłaconą polisę ubezpieczenia, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (deliktowej i kontraktowej). Suma ubezpieczenia nie może być mniejsza niż cena ofertowa brutto . Ocena spełnienia tego warunku nastąpi formułą spełnia -nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Kosztorys ofertowy- sporządzony na podstawie Przedmiaru robót- zał. Nr 2 do SIWZ , 2. oświadczenie o zobowiązaniu do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto w przypadku wybrania oferty przez zamawiającego ( na formularzu oferty), 3.Oświadczenie (na formularzu oferty) o udzieleniu gwarancji na okres co najmniej 10 lat na pokrycie z papy termozgrzewalnej i 3 lata na pozostałe roboty, liczony od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art.144,ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach : 1. wystąpienia siły wyższej; czynniki atmosferyczne mające wpływ na termin zakończenia robót 2. wady lub zmiany w przedmiarze robót 3. zmiany personelu kierowniczego Wykonawcy i kadry nadzoru po stronie Zamawiającego 4. rezygnacji z wykonania części prac 5. zmiany podwykonawców Warunkiem uzasadniającym dokonanie przedmiotowych zmian będzie ich konieczność dla należytej realizacji przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem elementów niezbędnych do prawidłowego pod względem technicznym, wykonania zamówienia . Rozliczenie kosztów przedmiotowych zmian może nastąpić z zastosowaniem cen jednostkowych wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym wykonawcy oraz ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZKOŁA PODSTAWOWA nr 16 ul. Okrzei 56, 41-200 Sosnowiec Sekretariat, parter,pok.nr 3 , w dniach od pon.do piatku- w godz.8.oo do 14.oo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2011 godzina 08:30, miejsce: SZKOŁA PODSTAWOWA nr 16 ul. Okrzei 56, 41-200 Sosnowiec Sekretariat, parter,pok.nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.