eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dowóz uczniów na zajęcia z doradztwa zawodowego w okresie od 7 stycznia do 10 czerwca 2014 roku, w ramach projektu pn. Edukacja zawodowa w praktyce o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.09.02.00-26-103/13 finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet nr IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Zestawienie tras, dokładne daty, liczbę osób i kilometry zawiera załącznik nr 1 do siwz. Podane w załączniku nr 1 kilometry są szacunkowe.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-03

Kielce: Dowóz uczniów na zajęcia z doradztwa zawodowego w okresie od 7 stycznia do 10 czerwca 2014 roku, w ramach projektu pn. Edukacja zawodowa w praktyce o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.09.02.00-26-103/13 finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet nr IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Zestawienie tras, dokładne daty, liczbę osób i kilometry zawiera załącznik nr 1 do siwz. Podane w załączniku nr 1 kilometry są szacunkowe.
Numer ogłoszenia: 1949 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 515302 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 42, 25-431 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3624548, faks 041 3624899.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów na zajęcia z doradztwa zawodowego w okresie od 7 stycznia do 10 czerwca 2014 roku, w ramach projektu pn. Edukacja zawodowa w praktyce o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.09.02.00-26-103/13 finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet nr IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Zestawienie tras, dokładne daty, liczbę osób i kilometry zawiera załącznik nr 1 do siwz. Podane w załączniku nr 1 kilometry są szacunkowe..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dowóz uczniów z terenu województwa świętokrzyskiego na warsztaty z doradztwa zawodowego do Centrum Edukacyjnego w Wólce Milanowskiej, a następnie powrót do szkoły po skończonych zajęciach (na drugi dzień). Dowóz organizowany będzie w dni nauki szkolnej z wykorzystaniem autobusu będącego w dyspozycji Wykonawcy. Zestawienie tras, dokładne daty, liczbę osób i kilometry zawiera załącznik nr 1 do siwz. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: 1)Podstawienia pojazdu/ów typu autobus o liczbie miejsc siedzących uzależnionej od liczby uczestników przejazdu, która to jest podana w załączniku nr 1 do siwz. Pojazdy powinny spełniać także pozostałe parametry techniczne określone przepisami prawa oraz posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW. 2)Zrealizowania wszystkich zamówionych przejazdów w określonych terminach. Zamawiający przewiduje, że część wyjazdów będzie odbywać się w tych samych terminach na różnych trasach, dlatego w wielu przypadkach terminy wyjazdów będą się ze sobą pokrywać 3)Dowiezienia uczestników wyjazdów do miejsca docelowego w warunkach zapewniających ich komfort i bezpieczeństwo.4)Ustalenia telefonicznego z osobą upoważnioną z każdej szkoły dokładnej godziny odjazdu spod szkoły i powrotu z CE w dniu następnym (nazwiska i telefony osób zostaną przekazane wykonawcy po podpisaniu umowy). 5)Zapewnienia bezpiecznego przewozu uczestnikom wyjazdu oraz ich bagażu, w szczególności świadczenia usług przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje do przewozu osób. 6)Zapewnienia trzeźwości kierującego pojazdem przed rozpoczęciem każdego przejazdu, a w przypadku stwierdzenia, że stan kierowcy wskazuje na spożycie alkoholu lub środków odurzających, natychmiastowego odsunięcia go od wykonywania pracy i zapewnienia zastępstwa. Zamawiający zastrzega możliwość zbadania trzeźwości kierującego pojazdem oraz stanu technicznego podstawionego pojazdu na wniosek opiekuna grupy uczniów, przez uprawnione do tego organy (Policja, ITD.). 8)Zapewnienia, na własny koszt, pojazdu zastępczego, w przypadku wystąpienia w czasie świadczenia usługi zdarzeń uniemożliwiających jej kontynuacje dotychczasowym pojazdem. 9)Prowadzenia na bieżąco dokumentacji, zgodnie ze wzorem karty, stanowiącej załącznik nr 10. Dokumentacja z każdego wyjazdu będzie zawierać min.: numer trasy, numer rejestracyjny pojazdu, dane kierującego pojazdem godziny i daty przejazdów. Karty, podpisane przez opiekuna przewożonej grupy, będą stanowić załącznik do faktury..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Edukacja zawodowa w praktyce o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.09.02.00-26-103/13 finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2, Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Transport Osobowy PIOTREX Piotr Kopacz, Huta Stara 52A, 26-004 Bieliny, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74490,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35890,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.