eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Realizację usług szkoleniowych dla uczestników i uczestniczek projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Masz Okazję - Pomóż Sobie w roku 2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-09

Iława: Realizację usług szkoleniowych dla uczestników i uczestniczek projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Masz Okazję - Pomóż Sobie w roku 2014
Numer ogłoszenia: 194470 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137702 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Grunwaldzka 6a, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6484124, faks 89 6499711.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa - ośrodek pomocy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizację usług szkoleniowych dla uczestników i uczestniczek projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Masz Okazję - Pomóż Sobie w roku 2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie dotyczy przeprowadzenia szkolenia dla 78 podopiecznych MOPS w Iławie w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Masz Okazję - Pomóż Sobie w 2014 r. Uczestnicy i uczestniczki projektu zostaną podzieleni na grupy: o Zajęcia z psychologiem - (78 osób, trzy grupy po 20 osób, jedna grupa po 18 osób, 20 h na grupę) Celem zajęć jest obniżenie poczucia wyobcowania społecznego, podwyższenie własnej wartości i wiary we własne możliwości, rozwiązywanie sytuacji konfliktowych i determinujących stres, metody rozwiązywania napięcia psychicznego (łącznie:4 dni robocze/jedna grupa, 16 spotkań x 5h = 80 h, 312 serwisów kawowych) o Zajęcia z doradcą zawodowym -- (78 osób, trzy grupy po 20 osób, jedna grupa po 18 osób, 30 h na grupę) opracowane przy współpracy z PUP Iława, dotyczące poruszania się po rynku pracy, opracowania Indywidualnych Planów Działania, nauka pisania CV i listów motywacyjnych oraz postaw na rozmowie kwalifikacyjne (łącznie: 5 dni roboczych/jedna grupa, 20 spotkania x 6 h = 120 h, 390 serwisów kawowych) o Metody zachowań w sytuacjach ryzykownych - zajęcia prowadzone przez psychologa lub socjoterapeutę - 1 grupa 14 osób / 20 h zagrożenia płynące z życia codziennego: używki, agresywne zachowanie, konflikty z prawem, nauka przeciwdziałania zachowaniom ryzykownych, 4 spotkania x 5h = 20h, (56 serwisów kawowych) o Nauka życia w rodzinie - zajęcia prowadzone przez psychologa - (2 grupy, pierwsza 11 osób, druga 12 osób, 20 godzin na grupę) zagrożenia i pułapki, tematyka bezpiecznego seksu, profilaktyka, życie seksualne młodzieży, inicjacja seksualna, pułapki współżycia seksualnego, bezpieczny seks, choroby weneryczne, HIV, konsekwencje współżycia bez środków zabezpieczających, możliwości antykoncepcyjne, ciąża w młodym wieku, nauka ról społecznych związanych z płcią (matka, ojciec, mąż, żona), 8 spotkania x 5h = 40 h (92 serwisów kawowych) o Aktywne życie społeczne - zajęcia prowadzone przez socjoterapeutę - (2 grupy, pierwsza 11 osób, druga 12 osób, 20 godzin na grupę) odpowiedź na pytanie: dlaczego aktywne życie społeczne jest istotne?, jak jednostka może wpływać na własne życie i życie społeczeństwa, przykłady aktywnego życia społecznego. współpraca z otoczeniem, udział w życiu społecznym, na co mam wpływ jako jednostka, 8 spotkania x 5h = 40 h (92 serwisów kawowych) o Zajęcia ABC Biznesu, prowadzone przez osobę posiadającą wykształcenie wyższe (mgr) ekonomiczne z przynajmniej rocznym doświadczeniem zawodowym na stanowisku związanym z ekonomią - 1grupa 15 osób / 40 h) formy prawne działalności gospodarczej, omówienie tematyki zakładania własnej działalności gospodarczej (omówienie poszczególnych procesów rozpoczynania działalności gospodarczej), skąd można pozyskać środnika rozpoczęcie działalności gospodarczej, tworzenie biznes planu - zajęcia praktyczne, 8 spotkań x 5 h = 40h (120 serwisów kawowych) o Wykonawca organizuje catering: serwisy kawowe (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka kruche) zapewnione dla każdego uczestnika, podane w sposób higieniczny i z zachowaniem zasad czystości i świeżości. o Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe z logo EFS dla 78 osób (długopis, zeszyt, teczka kolorowa z gumką) o Wykonawca zapewnia sale wykładowe, gdzie Wykonawca będzie prowadził zajęcia, dostarczał catering, materiały szkoleniowe - we współpracy z Kierownikiem Projektu. Zamawiający zastrzega sobie, że wszystkie zajęcia będą odbywały się na terenie miasta Iława, sale wykładowe dla 78 osób (z podziałem na grupy) będą znajdowały się w jednym budynku, by zapobiec dezorganizacji szkoleń i uzyskać jak najwyższą frekwencję uczestników i uczestniczek biorących udział w projekcie. Sale muszą być zamknięte (tzn. nieprzechodnie). Szkolenie musi odbywać się zgodnie z planem nauczania. Zajęcia nie powinny trwać dłużej niż do godziny 16:00, a rozpoczynać się wcześniej niż o godz. 8:00. o Grupowe zajęcia z psychologiem oraz grupowe zajęcia z doradcą zawodowym są obowiązkowe dla wszystkich uczestników projektu, wobec powyższego należy tak ułożyć harmonogram zajęć, aby zajęcia nie pokrywały się terminami. Metody zachowań w sytuacjach ryzykownych, Zajęcia ABC biznesu, Nauka życia w rodzinie oraz Aktywne życie społeczne są zajęciami fakultatywnymi. Uczestnik ma obowiązek wybrać tylko jedno z czerech wymienionych powyżej. o Zamawiający zastrzega, że liczba podopiecznych MOPS rozpoczynających udział w szkoleniach może się zmienić +/- 5 osoby, przesunięcia między zajęciami (tzn. Metody zachowań w sytuacjach ryzykownych, Nauka życia w rodzinie, Aktywne życie społeczne, ABC Biznesu) mogą być w liczbie +/- 5 osoby. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kody CPV: 80570000-0 usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego, 55520000-1 usługi dostarczania posiłków, 30192000-1 wyroby biurowe. 3. Godzina wykładu to godzina lekcyjna (45 minut), w trakcie spotkania będzie jedna przerwa 10 minutowa na serwis kawowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia danych dotyczących kadry wykładowców - załącznik nr 5, 5. Wykonawca składa kartę szkolenia i zawarty w niej preliminarz kosztów szkolenia z wyspecyfikowaniem: ogólnego kosztu szkolenia, kosztów szkolenia z uwzględnieniem zmniejszenia ilości uczestników do 70 osób (co jedną osobę), wydatków na materiały wykorzystywane w trakcie szkolenia, wysokość narzutu i zysku, innych wydatków związanych z organizacją i prowadzeniem kursu np. koszty wynajmu sal, sprzętu itp. (załącznik nr 9) 6. Pozostałe warunki jakie należy wziąć pod uwagę przy opracowywaniu programu szkolenia oraz jego organizacji: - nacisk na podwyższenie aktywności społecznej edukacyjnej i zawodowej u uczestników i uczestniczek projektu, - zapewnienie systematycznego rytmu zajęć wg harmonogramu szkolenia - załącznik nr 6. - do kalkulacji kosztów należy wliczyć materiały szkoleniowe np. skrypty, prezentacje, biuletyny itp. - Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od nieszczęśliwych wypadków wszystkie osoby biorące udział w szkoleniach (od pierwszego do ostatniego dnia zajęć). - należy przeprowadzić ankietę ewaluacyjną na początku i na końcu szkoleń, - Wykonawca jest zobowiązany do promocji Europejskiego Funduszu Społecznego poprzez oznaczenia pomieszczeń, w których realizowany jest projekt oraz materiałów szkoleniowych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl lub www.mrr.gov.pl lub www.funduszestrukturalne.gov.pl., - należy na bieżąco informować Zamawiającego o przypadkach nieobecności osób na szkoleniu w trakcie jego trwania, - należy zapewnić możliwość kontroli przebiegu szkolenia uprawnionemu pracownikowi MOPS w Iławie, - należy przekazać Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia sprawozdanie końcowe, które będzie zawierało informacje o usługach świadczonych przez Wykonawcę w całym okresie realizacji usługi oryginały list obecności uczestników i uczestniczek szkoleń imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia, kserokopii zaświadczeń i certyfikatów świadczących o ukończeniu szkolenia, kserokopie zaświadczeń i certyfikatów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz w formacie A4, skopiowane w sposób umożliwiający upięcie w teczkach podopiecznych z zachowaniem lewego marginesu, Kserokopii dziennika zajęć, po jednym egzemplarzu materiałów używanych podczas szkoleń, - szkolenie winno zakończyć się wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z dnia 17 lutego 2012 r.) - jednostka szkoleniowa zobowiązana jest każde szkolenie - kurs zajęcia wpisać do bazy na portalu rządowym http://www.inwestycjawkadry.info.pl/. Hasło i dane do zalogowania się do portalu zostaną dostarczone przez Ośrodek..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 7.1.1., tytuł projektu Masz Okazję - Pomóż Sobie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacyjne OMNIBUS Teresa Wasiłek, Dorota Wasiłek S.C., Bolesława Chrobrego 84/23, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24939,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30635,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30635,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50818,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.