eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › BIEŻĄCA KONSERWACJA ALEJEK O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ NA TERENIE CMENTARZA CENTRALNEGO W SZCZECINIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-15

Szczecin: BIEŻĄCA KONSERWACJA ALEJEK O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ NA TERENIE CMENTARZA CENTRALNEGO W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 194209 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168351 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCA KONSERWACJA ALEJEK O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ NA TERENIE CMENTARZA CENTRALNEGO W SZCZECINIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja alejek o nawierzchni bitumicznej na terenie Cmentarza Centralnego w Szczecinie. 2. Zakres rzeczowy zamówienia został określony w załączniku nr 10 do SIWZ i obejmuje m. in: 1) nacięcie nawierzchni bitumicznej do 6 cm, 2) frezowanie nawierzchni bitumicznej do 4 cm, 3) ułożenie warstwy ścieralnej z MMA o grubości do 4 cm, 4) uzupełnienie ubytków masą asfaltu lanego, 5) utwardzenie frezami nawierzchni gruntowej, 6) zalanie szczelin masą zalewową w nawierzchni bitumicznej na głębokość do 5 cm. 3. Wykaz alejek objętych przedmiotem zamówienia został zawarty w załączniku nr 9 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest - na własny koszt i we własnym zakresie - również do: 1) organizacji prac i zaplecza socjalnego, 2) dysponowania minimum 2 brygadami do wykonania robót bitumicznych, przy czym każda brygada będzie składała się z co najmniej 3 osób, 3) zapewnienia ciągłej dostawy masy bitumicznej w trakcie realizacji prac, 4) wykonania oznakowania terenu prac zgodnie z obowiązującymi przepisami, 5) zapewnienia bezpieczeństwa na terenie wykonywania prac zgodnie z przepisami p.poż. i bhp, 6) zabezpieczenia własnego mienia na terenie wykonywania prac, 7) uporządkowania terenu po realizacji prac. 5. Zamawiający zobowiązuje się: 1) dokonać odbioru wykonanych prac, 2) zapewnić zapłatę wynagrodzenia za wykonane prace. 6. Podwykonawcy: 1) Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 2) Zawarcie umowy z podwykonawcą wymaga akceptacji Zamawiającego przed jej zawarciem, 3) Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów przez podwykonawców z dalszym podwykonawcą, 4) Wszelkie zmiany umów wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i wymagają zgody Zamawiającego, 5) Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego udzielić mu wszelkich informacji dotyczących podwykonawców, 6) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców, jak za działania własne. 7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 ze zmianami), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. Nr 132 poz. 622 ze zmianami) oraz ustawą z dnia z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92 poz. 880 ze zmianami), a także z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i z ofertą, która będzie stanowiła integralną część umowy. 8. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: 1) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów, 2) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. huragan, powódź, 3) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja ma wpływ na termin wykonania umowy, 4) zmiany sposobu przeprowadzenia prac, np. z powodu możliwości zastosowania innej, korzystniejszej ekonomicznie technologii niż ta, która była przewidziana do dnia składania ofert, 5) użycia innych materiałów (odpowiednio przy zachowaniu parametrów technicznych) powodujących obniżenie wartości prac, np. z powodu niedostępności na rynku materiałów, których użycie było przewidziane do dnia składania ofert, 6) konieczności wykonania prac, które ilościowo będą wykraczać poza ilość przyjętą w kosztorysie ofertowym, w oparciu o art. 630 Kodeksu cywilnego - Wykonawca może żądać zwiększenia wynagrodzenia. Rozliczenie wynagrodzenia nastąpi przy końcowym rozliczeniu przedmiotu umowy, przy czym zwiększenie wynagrodzenia będzie powodowało konieczność aneksowania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.11.11 - 98.31.11.11 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Bieżąca konserwacja alejek o nawierzchni bitumicznej na terenie Cmentarza Centralnego w Szczecinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 405609,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 401862,50

  • Oferta z najniższą ceną: 401862,50 / Oferta z najwyższą ceną: 646303,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.