eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie Studium Wykonalności dla projektu eŁódzkie - Regionalna Platforma E-usług Publicznych Województwa Łódzkiego (Wrota Regionu Łódzkiego)



Ogłoszenie z dnia 2007-10-15

Łódź: Wykonanie Studium Wykonalności dla projektu eŁódzkie - Regionalna Platforma E-usług Publicznych Województwa Łódzkiego (Wrota Regionu Łódzkiego)
Numer ogłoszenia: 194205 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633362, 6633364, fax 042 6633344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Studium Wykonalności dla projektu eŁódzkie - Regionalna Platforma E-usług Publicznych Województwa Łódzkiego (Wrota Regionu Łódzkiego).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Studium Wykonalności dla projektu eŁódzkie - Regionalna Platforma E-usług Publicznych Województwa Łódzkiego (Wrota Regionu Łódzkiego) aplikującego o dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, IV oś priorytetowa Społeczeństwo Informacyjne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.22.20.00 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.22.20.00 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1-3 i nie wykluczony na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający uzna warunek zawarty w art. 22 ust.1 pkt 2 za spełniony w odniesieniu do Wykonawców: a) wykazujących się doświadczeniem w realizacji podobnych prac polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług zrealizowanych dla jednostek administracji publicznej, obejmujących przygotowanie studium wykonalności. Wymagane jest aby projekty, dla których wykonywane były studia wykonalności, aplikowały o środki z funduszy europejskich w zakresie społeczeństwa informacyjnego oraz zgodnym z opisem zawartym w pkt 1 Opis projektu załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Projekty te są zrealizowane, bądź są w trakcie realizacji z udziałem środków europejskich. b) dysponujących minimum trzema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi umiejętności i doświadczenie w zakresie przygotowywania dokumentów o charakterze studium wykonalności dla co najmniej trzech projektów współfinansowanych ze środków UE w zakresie społeczeństwa informacyjnego oraz zgodnym z opisem zawartym w pkt 1 Opis projektu załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Projekty te są zrealizowane, bądź są w trakcie realizacji z udziałem środków europejskich. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, warunki o których mowa w pkt a i b wykonawcy mogą spełniać łącznie. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 Ustawy według Załącznika do SIWZ Nr 3, b) oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według Załącznika do SIWZ Nr 4, c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a) wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowanych dla jednostek administracji publicznej, obejmujących przygotowanie studium wykonalności w zakresie społeczeństwa informacyjnego oraz zgodnym z opisem zawartym w pkt 1 Opis projektu załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Projekty, dla których wykonywane były prace, zostały zakwalifikowane do dofinansowania z funduszy europejskich i są zrealizowane bądź są w trakcie realizacji. Wykaz należy sporządzić według wzoru określonego w formularzu Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ) b) dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa w pkt a zostały wykonane należycie, c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, według wzoru określonego w formularzu Wykaz osób (załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ) oraz oświadczenia o gotowości do realizacji prac w ramach niniejszego zamówienia (załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ). 3. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, 2) formularz stanowiący Załącznik do SIWZ Nr 4 (Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania) każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie, 3) formularz stanowiący Załącznik do SIWZ Nr 3 (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy) podpisuje pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl/lodzkie/zamowieniap/index.html

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski w Łodzi Wydział ds. Zamówień Publicznych al. Piłsudskiego 8 90-051 Łódź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8, IV piętro, pokój 407 (Wydział ds. Zamówień Publicznych).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.