eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Bieżące utrzymanie jezdni, oznakowania poziomego i pionowego w Siemianowicach Śląskich w latach 2010-2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-21

Siemianowice Śląskie: Bieżące utrzymanie jezdni, oznakowania poziomego i pionowego w Siemianowicach Śląskich w latach 2010-2012
Numer ogłoszenia: 194181 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137791 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, faks 032 7605280.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie jezdni, oznakowania poziomego i pionowego w Siemianowicach Śląskich w latach 2010-2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z bieżącym utrzymaniem dróg i ulic w Siemianowicach Śląskich w zakresie: - jezdni, - oznakowania poziomego, - oznakowania pionowego. Pod pojęciem bieżące utrzymanie jezdni rozumie się: usuwanie ubytków w jezdni, spękań nawierzchni, likwidacji deformacji jezdni zagrażających bezpieczeństwu w ruchu drogowym oraz prace zmierzające do zwiększenia bezpieczeństwa i wygody ruchu polegające na ułożeniu nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego na fragmencie jezdni ulicy, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Do bieżącego utrzymania jezdni Wykonawca przystąpi w terminie 24 godzin od daty protokólarnego wskazania przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy zakresu uszkodzeń jezdni wraz z ich lokalizacją. Po upływie 24 godzin od daty protokólarnego wskazania robót Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zaistniałe szkody, spowodowane nie wykonaniem powierzonych zadań. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby oznakowanie poziome dróg i ulic na terenie Siemianowic Śląskich było wykonane w terminie i w kolejności wcześniej uzgodnionej z Referatem Dróg i Organizacji Ruchu, oraz w rozbiciu na: - malowanie wiosenne wykonane do 30 czerwca każdego roku, - malowanie jesienne wykonane do 31 października każdego roku. Zamawiający wymaga od Wykonawcy pełnienie dyżurów od godz. 15.00 do godz. 7.00 dnia następnego oraz w soboty, niedziele i dni wolne od pracy (24 godz.), gwarantujących dyspozycyjność w zakresie awaryjnego oznakowania jezdni wraz z ewentualnymi niezbędnymi objazdami w ciągu 30 minut od zgłoszenia. Dyżury będą pełnione pod podanym przez wykonawcę numerem telefonu, stanowiącym łączność awaryjną w przypadku w/w sytuacji. Wykonawca musi na wykonane prace udzielić gwarancji na: - 36 miesięcy od daty odbioru prac w zakresie bieżącego utrzymania jezdni, - 12 miesięcy od daty odbioru prac w zakresie bieżącego utrzymania oznakowania poziomego na zastosowane farby akrylowe, - 36 miesięcy od daty odbioru prac w zakresie wykonania oznakowania poziomego materiałami chemoutwardzalnymi, - 36 miesięcy od daty odbioru prac w zakresie bieżącego utrzymania oznakowania pionowego. 2. Roboty należy wykonać zgodnie z załączonymi do SIWZ: 1) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - Dodatek nr 8 do SIWZ 2) Przedmiarem robót - Dodatek nr 9 do SIWZ Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Śmiłowskiego 15, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5534052,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4444536,24

  • Oferta z najniższą ceną: 4444536,24 / Oferta z najwyższą ceną: 4444536,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.