eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursówcz 1 - obsługa progr. komput i urządz biurowych; cz 2 - opieka nad osobami starszymi wraz z pierwszą pomocą; cz 3 - profesjonalny sprzedawca; cz 4 - operator CNC; cz 5 - operator koparki, ładowarki, koparko - ładowarki, spycharki; cz 6 - kierowca - operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej dla beneficjentów ostatecznych projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse realizow przez MOPS w K-Koźlu współfinans ze środków EFS w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-11

Kędzierzyn-Koźle: Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursów: cz 1 - obsługa progr. komput i urządz biurowych; cz 2 - opieka nad osobami starszymi wraz z pierwszą pomocą; cz 3 - profesjonalny sprzedawca; cz 4 - operator CNC; cz 5 - operator koparki, ładowarki, koparko - ładowarki, spycharki; cz 6 - kierowca - operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej dla beneficjentów ostatecznych projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse realizow przez MOPS w K-Koźlu współfinans ze środków EFS w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 194096 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Reja 2A, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4835949, faks 077 4835949.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops-kkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursów: cz 1 - obsługa progr. komput i urządz biurowych; cz 2 - opieka nad osobami starszymi wraz z pierwszą pomocą; cz 3 - profesjonalny sprzedawca; cz 4 - operator CNC; cz 5 - operator koparki, ładowarki, koparko - ładowarki, spycharki; cz 6 - kierowca - operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej dla beneficjentów ostatecznych projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse realizow przez MOPS w K-Koźlu współfinans ze środków EFS w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursów: część 1 - obsługa programów komputerowych i urządzeń biurowych; część 2 - opieka nad osobami starszymi połączony z pierwszą pomocą; część 3 - profesjonalny sprzedawca; część 4 - operator CNC; część 5 - operator koparki, ładowarki, koparko - ładowarki, spycharki; część 6 - kierowca - operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej dla beneficjentów ostatecznych projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kędzierzynie - Koźlu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.12.00-7, 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. (Dz. U. z 2004, Nr 236, poz. 2365). Dotyczy zarówno w przypadku oferty na wykonanie całego zadania jak i oferty na wykonanie poszczególnych jego części. W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać powyższy warunek. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat tj. od 30-06-2008 do 30-06-2011 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług (dla świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) o charakterze: przeszkolenia co najmniej 100 osób łącznie zakresie w/w kursów oraz wykonanie 3 kursów z każdej części z potwierdzeniem ich należytego wykonania. W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu na warunkach jak niżej: Wymaga się, aby jeden z Wykonawców występujących wspólnie posiadał, co najmniej 50% doświadczenia w wykonawstwie robót o charakterze minimalnego doświadczenia określonego w SIWZ. Sumowaniu doświadczenia podlegają wartości wykazane przez Wykonawcę posiadającego, co najmniej 50% doświadczenia oraz wartości pozostałych Wykonawców występujących wspólnie, którzy posiadają nie mniej niż 20% wymaganego doświadczenia. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, jak niżej: - dysponowanie salą wykładową na minimum 30 osób (Wykonawca musi podać gdzie się sala znajduje dokładny adres) - dotyczy wszystkich części - dysponowanie telefonem komórkowym, faxem, kserokopiarką, rzutnikiem lub projektorem - dotyczy wszystkich części - dysponowanie fantomem - dotyczy części 2 -dysponowanie, co najmniej 10 komputerami stacjonarnymi lub przenośnymi z monitorem z legalnym oprogramowaniem systemowym, jednakowym dla wszystkich uczestników, z dostępem do Internetu - dotyczy części 1 i 3 - dysponowanie, co najmniej 1 kasą fiskalną, która spełnia wymagania Ministerstwa Finansów z dnia 28.11.2008r w sprawie kryteriów i warunków technicznych, którym muszą odpowiadać kasy rejestrujące oraz warunków ich stosowania/Dz.U. nr 222, poz. 1338/ oraz czytnik kodów kreskowych, czytnik karty płatniczej, wagę elektroniczną, metkownicę, drukarkę fiskalną - dotyczy części 3 - dysponowanie własnym parkiem maszynowym - dotyczy części 6 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaże, że dysponuje kadrą: - doświadczoną i wykwalifikowaną kadrą, posiadającą kierunkowe wykształcenie wyższe, kierunkowe doświadczenie oraz dodatkowe kwalifikacje lub uprawnienia związane z przedmiotem zamówienia - posiadające minimum roczny staż zawodowy na przestrzeni ostatnich 3 lat w prowadzeniu zajęć teoretycznych i praktycznych w zakresie tematycznym zgodnym z przedmiotem zamówienia, który będzie wykładał w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku ofert wspólnych, zasoby ludzkie wykonawców występujących wspólnie podlegają sumowaniu. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,- zł. i ważnego, co najmniej przez cały okres związania ofertą. Dotyczy zarówno w przypadku oferty na wykonanie całego zadania jak i oferty na wykonanie poszczególnych jego części. W dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej z jednoczesną informacją o opłaceniu składki ubezpieczenia (zapis w dokumencie, kopia przelewu lub inny dokument potwierdzający opłacenie). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wartości polis ubezpieczeniowych odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej nie podlegają sumowaniu. Wymaga się, aby każdy z Wykonawców występujących wspólnie posiadał pełną polisę ubezpieczeniową wymaganą w SIWZ Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops-kkozle.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Reja 2A, 47-224 K-Koźle, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Reja 2A, 47-224 K-Koźle.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia stanowią integralną część projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kędzierzynie - Koźlu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet VII, działanie 7.1 poddziałanie7.1.1..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: obsługa programów komputerowych i urządzeń biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nie mniej niż -16 osób; termin realizacji - lipiec 2011 Wymagana minimalna ilość godzin: 80 godzin Celem szkolenia jest nabycie umiejętności w zakresie profesjonalnej obsługi programów i urządzeń biurowych. Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia: - obsługa edytora tekstu (MS Word lub OpenOffice Writer) - obsługa arkusza kalkulacyjnego (MS Excel lub OpenOffice Calc) - obsługa programu do prezentacji (MS PowerPoint lub OpenOffice Impress) - obsługa programu do zarządzania czasem i pocztą elektroniczną (MS Outlook, Opera mail lub Thunderbird) - obsługa urządzeń typu: drukarka, skaner, fax i PCfax Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość komputerów jednocześnie, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: opieka nad osobami starszymi połączony z pierwszą pomocą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nie mniej niż - 15 osób; termin realizacji - lipiec - sierpień Wymagana minimalna ilość godzin: 80 godzin Szkolenie ma na celu przygotowanie do pracy z osobami samotnymi i schorowanymi, które nie są w stanie samodzielnie zadbać o własne gospodarstwo domowe lub/ i spełniać podstawowe funkcje życiowe. Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia: - anatomia i fizjologia człowieka - dolegliwości wieku starczego - pierwsza pomoc w nagłych wypadkach - choroby psychoorganiczne w okresie starczym - psychologiczne i pedagogiczne aspekty opieki nad osobą starszą - higiena żywienia - diety - zagadnienia higieny osobistej - pielęgnowanie chorego w domu - metodyka organizacji czasu wolnego - zajęcia praktyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: profesjonalny sprzedawca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nie mniej niż - 8 osób; termin realizacji - sierpień 2011 Wymagana minimalna ilość godzin: 50 godzin Szkolenie ma na celu przygotowanie do pracy jako sprzedawca z obsługą kas fiskalnych. Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia: - rodzaje kartotek towarowych (artykuł, usługa, komplet, zestaw), - stawki podatkowe obowiązujące w sprzedaży, - typy dokumentów handlowych, - podatek od towarów i usług, - specyficzne sposoby rozliczania VAT: faktury wewnętrzne, zaliczkowe, komisowe, - korekty zakupu i sprzedaży oraz metody rozliczania korekt, - profesjonalna obsługa klienta, - sprawozdawczość handlowa, księgowa, raporty kasowe, - odpowiedzialność materialna, - obsługa kas fiskalnych, - obsługa programu SUBIEKT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: operator CNC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nie mniej niż - 4 osoby; termin realizacji do 30 listopada 2011 Wymagana minimalna ilość godzin: 50 godzin zegarowych Szkolenie ma na celu wykwalifikowanie pracowników w zawodach: operatora i programisty obrabiarek sterowanych numerycznie. Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia: Część teoretyczna: budowa maszyn CNC, podstawy obróbki skrawaniem, struktura programu NC, główne funkcje i adresy CNC, zasady programowania oraz podstawowych kodów ISO, zasady programowania oraz podstawowych cykli ISO, zasady tworzenia programów na różnych sterowaniach, zasady tworzenia programów przy pomocy narzędzi wspomagających sterowanie na maszynie, zasady tworzenia programów przy pomocy narzędzi wspomagających typu CAD/CAM, działania poszczególnych obrabiarek. Część praktyczna: pisanie programów wybranych detali z wykorzystaniem symulatora, obsługa obrabiarki: rozruch maszyny, zarządzanie programami; uzbrojenie obrabiarki, wprowadzanie korekcji długościowych narzędzi, bazowanie; pisanie programów wybranych detali bezpośrednio na obrabiarce, symulacja na maszynie, wykonanie detalu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: operator koparki, ładowarki, koparko - ładowarki, spycharki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nie mniej niż - 4 osoby; termin realizacji do 30 listopada 2011 Wymagana minimalna ilość godzin: 116 godzin część teoretyczna oraz 60 godzin praktyka Szkolenie ma na celu uzyskanie uprawnień do obsługi koparek, ładowarek, koparko - ładowarek lub spycharek. Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia: - użytkowanie eksploatacyjne, - dokumentacja techniczna, - BHP przy obsłudze koparek-ładowarek, spycharek, - podstawy elektrotechniki, - silniki spalinowe, - elementy hydrauliki, - budowa koparek - ładowarek, spycharek, - technologia robót, - zajęcia praktyczne Kurs musi się kończyć egzaminem przed komisją IMBiGS. Wydane uprawnienia powinny być ważne bezterminowo..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: kierowca - operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nie mniej niż - 10 osób; termin realizacji wrzesień 2011 Wymagana minimalna ilość godzin: łączna liczba godzin (dydaktycznych, praktycznych i egzaminacyjnych) szkolenia wynosi 67 godz. zegarowych Szkolenie ma na celu uzyskanie uprawnień do kierowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym. Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia: Przeszkolenie i uzyskanie uprawnień do kierowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym następujących typów: a) naładowne b) unoszące c) podnośnikowe d) ciągnikowe e) specjalne Program szkolenia dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym zgodny z nr PP-13/TT/VI/29-W/99 zatwierdzony przez Ośrodek Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.