eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Gminy Miejskiej Mielec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-20

Mielec: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Gminy Miejskiej Mielec
Numer ogłoszenia: 19408 - 2012; data zamieszczenia: 20.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Mielec , ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 7888500, faks 17 7888505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Gminy Miejskiej Mielec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego (rok produkcji 2011 lub 2012) dla Gminy Miejskiej Mielec, kod CPV 34110000- 1. Wymagania dotyczące samochodu osobowego określone przez Zamawiającego zawiera poniższe wyszczególnienie: Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2011 lub 2012 Silnik benzynowy o pojemności nie mniejszej niż 1995 cm3, moc nie mniejsza niż 125 kW (wg CEE) Nadwozie 5-cio osobowe, 4 lub 5 drzwiowe, typ: sedan lub kombi lub hatchback Pojemność bagażnika nie mniejsza niż 500 litrów Minimalne wymiary zewnętrzne 4700,1800,1450 (długość,szerokość bez lusterek,wysokość) Skrzynia biegów manualna lub automatyczna 5 lub 6 biegowa Automatyczne światła awaryjne - w przypadku nagłego hamowania immobiliser Centralny zamek sterowany z pilota System odcinający dopływa paliwa przy zderzeniu Autoalarm samochodowy Wspomaganie układu kierowniczego Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera Boczne poduszki powietrzne Kurtyny powietrzne chroniące głowę Elektryczne ustawienie fotela kierowcy Regulacja lędźwiowa fotela kierowcy i pasażera z przodu pojazdu Komputer pokładowy Przednie i tylne światła przeciwmgielne Podłokietnik tylnej kanapy Czujnik parkowania z tyłu Klimatyzacja automatyczna dwusferowa z dyszami nawiewu do tylnej części kabiny pasażerskiej Elektrycznie sterowane szyby boczne z przodu i tyłu Elektrycznie sterowanie i podgrzewane lusterka boczne System hamulców ABS Kontrola trakcji Układ stabilizacji toru jazdy Radio MP3 Szyba przednia podgrzewana Lakier - preferowany kolor ciemny Aluminiowe obręcze kół min. 16 cali Pakiet skórzany (kierownica, osłona dźwigni zmiany biegów) Czujnik deszczu Gniazdo zasilania 12 V Wykonawca udzieli na dostarczony samochód gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty zakupu bez limitu przebiegu kilometrów. Samochód musi posiadać wymagane prawem dopuszczenie do ruchu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży fabrycznie nowych samochodów i posiadać co najmniej jeden punkt sprzedaży detalicznej. W ramach rozliczenia Dostawca zobowiązany jest do przyjęcia posiadanego przez Zamawiającego samochodu RENAULT LAGUNA nadwozie typu kombi, silnik wysokoprężny - 2.0 dCi 127 kW, pierwsza rejestracja - 30.12.2008 r. kupiony w kraju od dealera, przebieg ok. 87 tysięcy km. Cena jaką Wykonawca zobowiązany jest zapłacić za samochód nie może być niższa jak 36.000,00 zł brutto. Cena za przedmiot dostawy zostanie pomniejszona o kwotę jaką Wykonawca zobowiązany będzie zapłacić za posiadany przez Zamawiającego samochód opisany powyżej. Samochód można obejrzeć w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu oględzin drogą telefoniczną..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania, że wykonawca posiada doświadczenie z ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z tego okresu, wyrażające się wykonaniem minimum dwóch dostaw o wartości każdej nie mniejszej niż 60 tysięcy złoty brutto polegających na dostawie samochodu osobowego

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oferta sporządzona wg załączonego wzoru b) dane dotyczące zakresu powierzonych podwykonawcom części zamówienia wg Formularza Nr 5 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, e) oryginalny kolorowy prospekt informacyjny oferowanego modelu samochodu zawierający podstawowe informacje eksploatacyjne, a w szczególności wymiary zewnętrzne i rozstaw osi samochodu oraz pojemność, typ i moc zmontowanego silnika, f) informacja Wykonawcy o wyposażeniu oferowanego samochodu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 26; 39-300 Mielec, pokój nr 30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 26; 39-300 Mielec, pokój nr 20 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.