To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-08-19
Grójec: Wykonanie ewidencji dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 194005 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 155542 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec, ul. Józefa Piłsudskiego, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6643091, fax 048 6642103.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ewidencji dróg gminnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie ewidencji dróg gminnych poza granicami administracyjnymi miasta Grójec wraz z opracowaniem danych i wprowadzeniem ich do komputerowego systemu ewidencji eDIOM oraz uzupełnienie systemu referencyjnego (siatki dróg) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać w posiadanym przez Zamawiającego systemie komputerowym eDIOM elektroniczną wersję ewidencji dla odcinków dróg gminnych przebiegających poza granicami administracyjnych miasta Grójec wraz z wizualizacją graficzną. Całość opracowanej ewidencji winna być zgodna z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. (Dz.U. z 2005 r. Nr 67 poz. 582). Zadaniem objęto sieć dróg publicznych o łącznej długości 223 km, oraz obiekty mostowe wg. wyszczególnienia: 1. Drogi Gminne utwardzone - łączna długość 45 km. 2. Drogi Gminne gruntowe - łączna długość 175 km. 3. Ulice w mieście - łączna długość 3 km. 4. Obiekty mostowe jednoprzęsłowe (maks dł. przęsła 15 m.) - szt. 7 5. Przepusty - szt.40
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.36.00 - 45.23.36.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 139344,26 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
DESIGNERS SP Z O O (DAWNIEJ DESIGNERS A JAGURA Ż JAGURA (SPÓŁKA JAWNA)
- DESIGNERS A.Jagura, Ż. Jagura Sp.J.., ul. F. Szuberta 27, 02-408 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 131100.00
- Oferta z najniższą ceną: 131100.00 / oferta z najwyższą ceną: 131100.00
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.