eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grójec › Wykonanie ewidencji dróg gminnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-09

Grójec: Wykonanie ewidencji dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 155542 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec, ul. Józefa Piłsudskiego 47/12, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6643091, fax 048 6642103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ewidencji dróg gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie ewidencji dróg gminnych poza granicami administracyjnymi miasta Grójec wraz z opracowaniem danych i wprowadzeniem ich do komputerowego systemu ewidencji eDIOM oraz uzupełnienie systemu referencyjnego (siatki dróg) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać w posiadanym przez Zamawiającego systemie komputerowym eDIOM elektroniczną wersję ewidencji dla odcinków dróg gminnych przebiegających poza granicami administracyjnych miasta Grójec wraz z wizualizacją graficzną. Całość opracowanej ewidencji winna być zgodna z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. (Dz.U. z 2005 r. Nr 67 poz. 582). Zadaniem objęto sieć dróg publicznych o łącznej długości 223 km, oraz obiekty mostowe wg. wyszczególnienia: 1. Drogi Gminne utwardzone - łączna długość 45 km. 2. Drogi Gminne gruntowe - łączna długość 175 km. 3. Ulice w mieście - łączna długość 3 km. 4. Obiekty mostowe jednoprzęsłowe (maks dł. przęsła 15 m.) - szt. 7 5. Przepusty - szt.40

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.36.00 - Dodatkowe usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.60.00 - Dodatkowe usługi inżynieryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, 5) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) nie są wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2 spełniają wymogi art. 22 ust. 1 u.p.z.p. oraz spełniają warunki dodatkowe zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia., 7) wykażą, że zrealizowali w ostatnich 3 latach (corocznie) roboty o podobnym charakterze, zakresie, wartości nie mniejszej jak przedmiot zamówienia i potwierdzą to referencjami od zamawiających, 8) udzielą min. 36- miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) kosztorys ofertowy (na załączonym wzorze druku); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje wystawione przez zamawiających); 5) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. Wykaz osób zgodnie wraz z kserokopią uprawnień oraz zaświadczeniem o przebytych szkoleniach. 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 7) wykaz podwykonawców (w przypadku ich ustanowienia); 8) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ustawy PZP (oświadczenie w załączeniu);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.grojecmiasto.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Grójec, ul. J.Piłsudskiego 47 05-600 Grójec, pok. nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 13:00, miejsce: sekretariat pok. nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.