eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Zapewnienie bazy noclegowej oraz wyżywienia dla 120 dzieci w wieku 10-12 lat w czasie wypoczynku letniego nad morzem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-08

Leszno: Zapewnienie bazy noclegowej oraz wyżywienia dla 120 dzieci w wieku 10-12 lat w czasie wypoczynku letniego nad morzem
Numer ogłoszenia: 193982 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127010 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 65 5298100, faks 65 5298131.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie bazy noclegowej oraz wyżywienia dla 120 dzieci w wieku 10-12 lat w czasie wypoczynku letniego nad morzem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1.Przedmiotem zamówienia jest Zapewnienie bazy noclegowej oraz wyżywienia dla 120 dzieci w wieku 10-12 w czasie wypoczynku letniego nad morzem. W terminach:02.07.2012r-08.07.2012r.09.07.2012r.-15.07.2012r.16.07.2012r. 22.07.2012r.2.2.W ramach wykonania przedmiotu niniejszej umowy Wykonawca zapewnia na swój koszt w szczególności:2.2.1.zakwaterowanie, w tym:-6 noclegów dla każdego z uczestników i jednego kierowcy w pensjonacie lub domu gościnnym usytuowanym w odległości nie większej niż 2 km od morza,-pokoje maksymalnie 4 osobowe z łazienką, wyposażone w jednoosobowe łóżka szafy i inne sprzęty umożliwiające rozpakowanie bagażu przez każdego uczestnika. Wykonawca zapewnia osobny pokój dla 4 wychowawców obok pokojów uczniów. Wykonawca zapewnia również osobny pokój dla kierowcy.-dostęp do świetlicy,-budynek albo piętro albo wyznaczona część do wyłącznej dyspozycji grupy.2.2.2.wyżywienie dla wszystkich uczestników turnusu oraz kierowcy w stołówce na terenie obiektu:-trzy posiłki dziennie:(śniadanie, obiad i kolacja),-zapewnienie wyżywienia i zakwaterowania kadry wychowawczej oraz kierowcy w cenie oferty,-napoje i suchy prowiant podczas trwania wycieczek całodniowych, a także na drogę powrotną do Leszna,-na terenie obiektu całodniowy (co najmniej 12 godzin na dobę) dostęp do napojów.2.2.3.ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków podczas podróży oraz pobytu na wypoczynku,2.2.4.dostęp do opieki zdrowotnej stosownie do przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 164, poz.1027, z poź. zm.) oraz przepisów ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r.Nr 256, poz. 2572, z poźn. zm.)-lekarz pierwszego kontaktu oddział ratunkowy nie dalej niż 15 km od zakwaterowania grupy wraz z możliwością skorzystania z dowozu przez Wykonawcę do lekarza 2.2.5.wykonawca wypoczynku zobowiązuje się nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi dostarczyć do zamawiającego zaświadczenie o zgłoszeniu wypoczynku zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz.67 z późn. zm.).Na potwierdzenie wymagań stawianych przez Zamawiającego, Wykonawca winien przedłożyć szczegółowy opis placówki wypoczynkowej. Wskazane jest aby opis uzupełniony był zdjęciami, folderami prospektami obrazującymi zawarte w opisie szczegółowe dane placówki. CPV : 55000000-0-Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 2.3. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poltur Polska Sp. z o.o., ul. Prosta 53, 65-783 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.