eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łasin › Wykonanie remontu ulicy Wałowej w Łasinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-21

Łasin: Wykonanie remontu ulicy Wałowej w Łasinie
Numer ogłoszenia: 193875 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163291 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Łasin, ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4665043, faks 056 4665046.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu ulicy Wałowej w Łasinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i opisem technicznym wykonania robót budowlanych opracowanymi przez Zakład Projektowania i Usług Budowlanych BENBUD Benedykt Reder z siedzibą w Grudziądz, będącymi załącznikiem do SIWZ. 2.Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie remontu istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni poprzez ustawienie na ławie betonowej krawężników betonowych wystających z oporem przy chodnikach i na zjazdach oraz budowę nakładki bitumicznej wraz z regulacją spadków poprzecznych do 2% (ok. 1004 m2 nawierzchni bitumicznej o łącznej grubości konstrukcji min. 7cm, szerokość jezdni w przekroju drogowym 5,0 m), remont istniejących chodników poprzez rozebranie istniejącej podbudowy oraz nawierzchni z płytek betonowych i wykonanie nowego chodnika z kostki betonowej gr. 6cm o szerokościach zgodnych z pasem drogowym i budynkami (ok. 464 m2 o łącznej grubości konstrukcji nawierzchni 21cm), remont istniejących zjazdów na posesje i do garaży poprzez wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8cm (ok. 190 m2 o łącznej grubości konstrukcji 38cm). 3.W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: a)sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót, b)sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego w układzie miesięcznym, c)urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy, d)załatwienie formalności i podłączenie mediów dla potrzeb budowy, e)załatwienie formalności związanych z ograniczeniem ruchu na drodze gminnej w czasie prowadzenia przebudowy, f)opracowanie i oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia przebudowy, g)zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót i po zakończeniu wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, h)zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, i)przeprowadzenie niezbędnych badań i prób związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, j)przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót, k)wykonanie kosztorysu powykonawczego dla celów rozliczenia inwestycji z instytucją dofinansowującą przedsięwzięcie, l)przestrzeganie zasad mających na celu ochronę środowiska i gospodarki odpadami, m)zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, n)wywóz ziemi z koryta drogi i gruzu we własnym zakresie lub w miejsce wskazane przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Łasinie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Wielobranżowych Krzysztof Strzelczyk, ul. Rypińska 66, 82-550 Prabuty, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145859,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 154943,27

  • Oferta z najniższą ceną: 154943,27 / Oferta z najwyższą ceną: 193894,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.