eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Dostawa mebli do pomieszczeń noclegowych Regionalnego Ośrodka Szkoleniowego oraz mebli biurowych z przeznaczeniem dla ROS i Biura Terenowego w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej 8

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-02

Nowy Sącz: Dostawa mebli do pomieszczeń noclegowych Regionalnego Ośrodka Szkoleniowego oraz mebli biurowych z przeznaczeniem dla ROS i Biura Terenowego w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej 8
Numer ogłoszenia: 193781 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu , ul. Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4437848, faks 018 4435358.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli do pomieszczeń noclegowych Regionalnego Ośrodka Szkoleniowego oraz mebli biurowych z przeznaczeniem dla ROS i Biura Terenowego w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej 8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli do pomieszczeń noclegowych Regionalnego Ośrodka Szkoleniowego oraz mebli biurowych z przeznaczeniem dla ROS i Biura Terenowego w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej 8 : Część I - krzesła i zestawy Część II - stoły i ławy Część III- łóżka hotelowe Część IV - wyposażenie jadalni i barku Część V - wyposażenie ROS Część VI - meble biurowe dla BT Część VII - wyposażenie Sali Obsługi Klienta.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.14.31.22 - Komody 39.14.31.23 - Stoliki nocne 39.14.32.00 - Meble do jadalni 39.14.33.10 - Stoliki 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.11.33.00 - Ławy 39.11.20.00 - Krzesła 39.13.40.00 - Meble komputerowe 39.14.13.00 - Szafy 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39.14.31.12 - Materace .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium.W przypadku składania ofert częściowych ustala się wadium w wysokości : część I - 1.400,00 zł. (jeden tysiąc czterysta złotych) część II - 470,00 zł. ( czterysta siedemdziesiąt złotych) część III - 1.100,00 zł. ( jeden tysiąc sto złotych) część IV - 420,00 zł. (czterysta dwadzieścia złotych) część V - 2.800,00 zł. (dwa tysiące osiemset złotych) część VI - 470,00 zł. ( czterysta siedemdziesiąt złotych) część VII - 370,00 zł. (trzysta siedemdziesiąt złotych). W przypadku składania ofert obejmujących całość przedmiotu zamówienia: na kwotę - 7.030,00 zł. ( siedem tysięcy trzydzieści złotych). W przypadku składania ofert obejmujących więcej niż jedną część, wadium odpowiednio się sumuje

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r. poz. 1655 - tekst jednolity ustawy z późn. zm.), w okresie ostatnich 3 lat zrealizowali lub realizują z należytą starannością co najmniej 1 zamówienie na dostawę o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu - poprzez zamówienie o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu należy rozumieć: dostawę mebli biurowych, krzeseł itp. zgodnie z zakresem rodzajowym danej części zamówienia, o podobnej wartości (brutto), tj.:na I część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 114.000, 00 zł. na II część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 35.000, 00 zł. na III część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 87.000, 00 zł. na IV część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 34.000, 00 zł. na V część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 230.000, 00 zł. na VI część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 35.000, 00 zł. na VII część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 25.000, 00 zł. W przypadku składania ofert obejmujących całość przedmiotu zamówienia: na kwotę nie mniejszą niż 560.000,00 zł.W przypadku składania ofert obejmujących więcej niż jedną część - na kwotę odpowiadającą danym częściom oraz posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń : oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego na wykonawcę nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie a raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego na wykonawcę nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w Ustawie z dnia 28 października 2002r. O odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - Dz. U. Nr 197, poz. 1661 z późn.zm.), wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (o podobnym zakresie) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców : o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu - poprzez zamówienie o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu należy rozumieć: dostawę mebli biurowych, krzeseł itp. zgodnie z zakresem rodzajowym danej części zamówienia oraz o podobnej wartości (brutto), tj. : na I część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 114.000, 00 zł. na II część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 35.000, 00 zł. na III część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 87.000, 00 zł. na IV część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 34.000, 00 zł. na V część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 230.000, 00 zł. na VI część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 35.000, 00 zł. na VII część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 25.000, 00 zł. W przypadku składania ofert obejmujących całość przedmiotu zamówienia: na kwotę nie mniejszą niż 560.000,00 zł.W przypadku składania ofert obejmujących więcej niż jedną część - na kwotę odpowiadającą danym częściom, dokumentów potwierdzających, że dostawy wykazane w wykazie zostały wykonane należycie, pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie jw. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, próbek (płyt meblowych, tkanin obiciowych, uchwytów meblowych i wieszaków ubraniowych) z załączonym opisem oraz fotografie w zakresie oferowanych gotowych elementów mebli wraz z ich opisem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu - obiekt przy ul. Węgierskiej 11, 33-300 Nowy Sącz -Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pok. nr 313.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu - obiekt przy ul. Węgierskiej 11, 33-300 Nowy Sącz -Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pok. nr 313.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Krzesła i zestawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło pokojowe szt.-116, krzesło typu ARIOSO Nowy Styl szt.-290, krzesło komputerowe /obrotowe szt.-76, krzesło typu SYLWIA szt.-22, krzesło typu ELEKTOR WOOD szt.-5, krzesło świetlicowe szt.-30, zestaw typu Polo sofa szt.-6, zestaw typu Polo fotel szt.-6, krzesło dla stron szt.-21, krzesło typu Visa chrom szt.-34.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stoły i ławy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół świetlicowy szt.-10, stół konferencyjny składany szt.-58, ława szt.-3, stół konferencyjny szt.-1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.33.10-2, 39.11.33.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Łóżka hotelowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko hotelowe / stelaż + materac szt.-126.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.10-0, 39.14.31.12-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie jadalni i barku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół do jadalni szt.-23, stół do barku szt.-12, krzesło do jadalni szt.-120, krzesło do barku szt.-48.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie ROS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uchwyty meblowe + wieszaki, szafa ubraniowa z drzwiami przesuwnymi szt.- 54, szafka nocna szt.- 123, blat przyścienny z szafką szt.-54, komoda szt.-4, szafka na buty + wieszak ścienny szt.-52, stanowisko komputerowe szt.-33, biurko wykładowcy szt.-6, stolik okolicznościowy szt.-1, szafa ubraniowa szt.-5, biurko do zestawu I szt.-7, komoda 1 do zestawu I szt.-7, komoda 2 do zestawu I szt.-7, kontener do zestawu I -szt.-7, zestaw biurowy II szt.-1, komoda do zestawu II szt.-1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.14.31.22-7, 39.14.31.23-4, 39.12.10.00-6, 39.13.40.00-0, 39.14.13.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Meble biurowe dla BT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regał wysoki na druki szt.-3, kontener dostawka szt.-16, kontener cztero-szufladowy dostawka szt.-16, biurko dwufunkcyjne szt.-16, biurko zwykłe szt.-1, szafa biurowa szt. -17, szafa ubraniowa pojedyncza szt.- 9, szafa ubraniowa podwójna szt.-1, szafka socjalna szt.-10, stolik pod komputer szt.-1, stolik pod drukarkę szt.-2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.10.00-6, 39.14.13.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyposażenie Sali obsługi klienta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regał narożny na druki szt.-1, dostawka szt.-2, szafa typu Komandor szt.-2, biurko dwufunkcyjne szt.-6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.10.00-6, 39.14.13.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.