eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Naruszewo › Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Potyry

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-11

Naruszewo: Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Potyry
Numer ogłoszenia: 193627 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248390 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Naruszewo, Naruszewo 19A, 09-152 Naruszewo, woj. mazowieckie, tel. 23 663 10 51, faks 23 663 10 51 wew. 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Potyry.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Potyry. Prace prowadzone będą na działkach o numerach ewidencyjnych 5/2, 5/5, 5/6 i 5/7 w miejscowości Potyry, gmina Naruszewo. 2. W ramach rozbudowy Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Potyry przewidziano wykonanie następujących robót: a) wymiana pomp głębinowych na nowe wraz z uzbrojeniem w studniach nr 1 i 2, b) wymiana istniejących filtrów na nowe stosując: aerator centralny oraz dwa filtry O 1400 działające w układzie jednostopniowej filtracji, c) demontaż istniejącego hydroforu, a w zamian zastosowanie zestawu pompowo-hydroforowego wraz z pompą płuczną i rozdzielnią ZH współpracującą z dwoma terenowymi zbiornikami wody czystej, d) wymiana istniejących kształtek i rurociągów żeliwnych i stalowych wraz z uzbrojeniem na rurociągi, kształtki i uzbrojenie ze stali nierdzewnej, e) zautomatyzowanie pracy Stacji Uzdatniania Wody w zakresie uzdatniania i tłoczenia wody do sieci wodociągowej. 3. Zakres prac obejmuje: 1) Część technologiczna: a) Roboty demontażowe - część technologiczna SUW, b) Technologia SUW, c) Wewnętrzna instalacja wody zimnej, d) Wewnętrzna kanalizacja wód popłucznych, e) Wentylacja f) Studnie głębinowe SW-1 i SW-2, g) Międzyobiektowe rurociągi wody czystej (w tym roboty ziemne i roboty montażowe), h) Sieć wodociągowa (w tym roboty ziemne i roboty montażowe), i) Spust wody ze zbiorników wyrównawczych (w tym roboty ziemne i roboty montażowe), j) Odstojnik popłuczyn z odpływem (w tym roboty ziemne i roboty montażowe), k) Zbiornik wody czystej. 2) Roboty budowlane i zagospodarowanie terenu: a) Fundamenty zbiorników wyrównawczych, b) Chodniki i umocnienia wokół zbiorników, c) Drogi wewnętrzne, d) Schody skarpowe, e) Ogrodzenie, f) Budynek SUW, w tym: Roboty rozbiórkowe, Fundamenty F1 i F2, Kanał technologiczny, Stolarka okienna i drzwiowa, Uzupełnienie podkładów, posadzka, Malowanie sufitów i ścian, Stropodach, pokrycie połaci dachowej, Elewacja, Elementy zewnętrzne. 3) Roboty elektryczne: a) Sieci elektroenergetyczne - roboty montażowe, b) Instalacje elektryczne w budynku (w tym roboty demontażowe i roboty montażowe). 4. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach: a) Projekt budowlano - wykonawczy - branża sanitarna (Załącznik Nr 10 do SIWZ), b) Projekt budowlano - wykonawczy - branża konstrukcyjna (Załącznik Nr 11 do SIWZ), c) Projekt budowlano - wykonawczy - branża elektryczna (Załącznik Nr 12 do SIWZ), d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (Załącznik Nr 13 do SIWZ), e) Przedmiar robót (Załącznik Nr 14 do SIWZ). 5. Przed przystąpieniem do wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu. 6. Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną wykonywanych robót przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującą wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą. 7. Wykonawcy zaleca się na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko odwiedzenie i sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie jest to warunek uczestnictwa w postępowaniu). Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i użyte materiały na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego (zgodnie z wzorem karty gwarancyjnej zawartym w Załączniku Nr 8 do SIWZ). 9. Zamawiający posiada decyzję nr 152/2014 zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na rozbudowę Stacji Uzdatniania Wody w Potyrach z dn. 10.04.2014 r. (AB.6740.148.2014) wydaną przez Starostę Płońskiego. 10. Warunki realizacji robót: a) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ, projektem budowlanym, przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, stosując się do poleceń Inspektora nadzoru inwestorskiego. b) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów w celu dokonania kontroli. c) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji, zgodny z załączoną informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. d) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych. e) Wykonawca po podpisaniu umowy, w terminie 7 dni roboczych, przedłoży Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo - finansowy uwzględniający terminy realizacji poszczególnych etapów prac, który będzie stanowił załącznik do umowy. f) Zamawiający, do użytku własnego, zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy powykonawczego zestawienia kosztów i ewentualnie innych zestawień powykonawczych, rzeczowo - finansowych, wymaganych np. przez instytucje dofinansowujące realizację zadania. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, tzn. nie gorszych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym nie mogą być one o parametrach gorszych, niż parametry materiałów wskazanych przez Zamawiającego w projekcie, przedmiarze, szczegółowych specyfikacjach technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów. Wszelkie materiały określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Użyte w dokumentacji przetargowej nazwy materiałów nie są obowiązujące i należy przyjąć, iż stanowią wskazania/propozycje i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane. 12. Dopuszcza się stosowanie wyrobów o równoważnych parametrach. Zastosowane materiały mają posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania w budownictwie. 13. Po wykonaniu zadania Wykonawca na koszt własny dokona badania wody pod względem bakteriologicznym i fizykochemicznym oraz oceny jej przydatności do spożycia. Badania wykonane zostaną przez Państwową Inspekcję Sanitarną i przedłoży Inspektorowi nadzoru ocenę jakości wody (sprawozdanie z badania wody). 14. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienie ciągłości dostaw wody podczas modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Potyry za wyjątkiem przerw koniecznych wynikających z technologii prac. 15. Zamawiający we własnym zakresie: a) zawiadomi o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych właściwy organ nadzoru budowlanego oraz projektanta sprawującego nadzór nad zgodnością realizacji budowy z projektem, co najmniej na 7 dni przed ich rozpoczęciem, b) złoży wniosek o udzielenia pozwolenia na użytkowanie obiektu do właściwego organu nadzoru budowlanego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 43.53.00.00 - 43.53.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Poprawa jakości życia mieszkańców gminy Naruszewo poprzez rozbudowę infrastruktury technicznej, w ramach której realizowane jest zadanie pn. Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Potyry, znajduje się na zatwierdzonej liści operacji (Dz. 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, PROW na lata 2007-2013). Operacja oczekuje na dostępność środków finansowych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sekulski Janusz Zakład Obsługi Budownictwa i Inwestycji, ul. mjr. Henryka Sucharskiego 8 lok. 45, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 740131,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 827159,24

  • Oferta z najniższą ceną: 827159,24 / Oferta z najwyższą ceną: 1391130,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.