eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Wyposażenie podstawowe i medyczne do pawilonu rozbudowywanego nr sprawy EZP-252-17/2010.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-02

Morawica: Wyposażenie podstawowe i medyczne do pawilonu rozbudowywanego nr sprawy EZP-252-17/2010.
Numer ogłoszenia: 193598 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135313 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie podstawowe i medyczne do pawilonu rozbudowywanego nr sprawy EZP-252-17/2010..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia podstawowego i medycznego wraz z montażem do Pawilonu Rozbudowywanego według asortymentu określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części (pakiety) : Pakiet nr I - wyposażenie podstawowe Pakiet nr II - wyposażenie - Lodówki i czajniki Pakiet nr III - wyposażenia medyczne Pakiet nr IV - komputery Pakiet nr V - wyposażenie podstawowe - kosze Pakiet nr VI - telewizor Pakiet nr VII - regały do archiwum Pakiet nr VIII - gaśnice Pakiet nr IX - lampy bakteriobójcze 1. Przedmiot zamówienia określony w załączniku Nr 2 Pakiecie nr I - wyposażenie podstawowe, należy wykonać zgodnie załącznikiem nr 2a, który określa szkice robocze mebli, rodzaj, szczegółowy opis i wymiary mebli z tym że wymiary mebli mogą się różnić +/- 5 cm . Tolerancja wymiarowa jest możliwa w granicach dostępnej przestrzeni, w której mogą być ustawione meble. Meble powinny być wykonane z płyty meblowej laminowanej o grubości 18 mm, okleina PCV o grubości 2 mm, klejone na stałe, zamki na 1 klucz w każdym pomieszczeniu natomiast w szatniach personelu zamki niepowtarzalne. 2. Opis parametrów komputerów i regałów do archiwum określonych w załączniku nr 2 Pakiet nr IV i VII należy wykonać zgodnie załącznikami nr 2a do poszczególnych pakietów. 3. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych na Pakiet nr I tj. krzesła typu ISO i fotele typu ELVA, spełniające równoważne parametry. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt o parametrach takich samych bądź lepszych. 4. Przed przystąpieniem do wykonania mebli należy sprawdzić wymiary na obiekcie oraz przedłożyć do akceptacji próbki materiałów - kolorystyka..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.71.11.30 - Chłodziarki 33.19.20.00 - Meble medyczne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 39.13.11.00 - Regały archiwalne 35.11.13.20 - Gaśnice przenośne 31.51.50.00 - Lampy ultrafioletowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach projektu indywidualnego, Działanie 5.1. Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia, Oś.5. Wzrost jakości infrastruktury społecznej oraz inwestycje w dziedzictwo kulturowe, turystykę i sport...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wyposażenie podstawowe.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp. z o.o., ul. Peryferyjna 12, 25-562 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245294,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 102265,04

  • Oferta z najniższą ceną: 102265,04 / Oferta z najwyższą ceną: 171580,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: wyposażenie medyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMEDICOM Medyczne Centrum Produkcyjno Handlowo Konsultingowe, ul. Rynek Podgórski 7, 30-518 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14860,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8035,70

  • Oferta z najniższą ceną: 8035,70 / Oferta z najwyższą ceną: 12025,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Komputery

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTERIT Sp. z o.o., ul. Towarowa 22, 25-616 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6363,52

  • Oferta z najniższą ceną: 6109,25 / Oferta z najwyższą ceną: 6363,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: wyposażenie podstawowe - kosze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe UNIGA, ul. Rejtana 22/98, 35-310 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12540,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9601,40

  • Oferta z najniższą ceną: 9601,40 / Oferta z najwyższą ceną: 19901,86

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: regały do archiwym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FAMAR SYSTEM Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 70, 25-734 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 303278,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 368881,04

  • Oferta z najniższą ceną: 368881,04 / Oferta z najwyższą ceną: 368881,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: lampy bakteriobójcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwem BAKMED Spółka Jawna, ul. Gojawiczyńskiej 1/3, 93-249 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6590,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10293,40

  • Oferta z najniższą ceną: 10293,40 / Oferta z najwyższą ceną: 14342,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.