To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-27
Białystok: Pomieszczenia administracyjno-biurowe w obszarze osi EY13 - EY18 na Stadionie Miejskim w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 19344 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 383966 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stadion Miejski Sp. z o.o., ul. Lipowa 32 lok. 304, 15-428 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 66 10 802, faks 85 66 10 802.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pomieszczenia administracyjno-biurowe w obszarze osi EY13 - EY18 na Stadionie Miejskim w Białymstoku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w zakresie pomieszczeń administracyjno-biurowych zlokalizowanych pod promenadą od strony ul. Słonecznej w obszarze osi EY13 - EY18; roboty branży architektoniczno-budowlanej, elektrycznej, teletechnicznej i sanitarnej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.24 - Roboty budowlane związane ze stadionami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum firm: OBRASCON HUARTE LAIN S.A. w Madrycie (Lider) i PBG S.A. w upadłości układowej w Wysogotowie, Żurawia 6/12, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1509151,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1845000,00
Oferta z najniższą ceną: 1845000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1845000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie spełnia przesłanki art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. a. Zamówienie dodatkowe udzielone zostanie dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia podstawowego Konsorcjum firm: OBRASCON HUARTE LAIN S.A. z siedzibą w Madrycie i PBG S.A. w upadłości układowej z siedzibą w Wysogotowie. Przedmiotowe zamówienie dodatkowe, które polega na wykonaniu robót budowlanych pod promenadą w obszarze osi EY13 - EY18 stanowi roboty dodatkowe, których zamówienie podstawowe nie przewidywało, nie były objęty zamówieniem podstawowym. Szacunkowa wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości realizowanego wartości zamówienia podstawowego (stanowi 0,6% tej wartości). Jest to pierwsze zamówienie dodatkowe do zamówienia podstawowego. Zamówienie dodatkowe obejmujące zakres robót dodatkowych jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego ze względów technicznych i funkcjonalnych. Założony w zamówieniu podstawowym, jako odpowiadający obowiązującemu w dacie jego podpisania modelowi zarządzania obiektem, brak rozwiązań teleinformatycznych i elektrycznych w strefie objętej zamówieniem dodatkowym, w związku ze zmianą tego modelu powoduje konieczność wykonania robót umożliwiających połączenie ich z istniejącym obiektem (cz. sportowa) i zapewniających ich pełną kompatybilność. Niemożność przewidzenia konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego ma w omawianej sprawie charakter obiektywny, o czym mowa poniżej. Wykonanie zamówienia dodatkowego stało się konieczne na skutek zajścia sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a polegającej na zmianie modelu zarządzania Stadionem Miejskim w Białymstoku. Zmiana powyższa zainicjowana została uchwałą Nr XXXIV/388/12 Rady Miasta Białegostoku z dnia 5 listopada 2012r., na podstawie której w dniu 18 lutego 2013r. powołano spółkę komunalną. Do zadań w/w podmiotu zaliczono realizację celu publicznego z zakresu kultury fizycznej, w tym budowy, utrzymania i eksploatacji urządzeń sportowych, w szczególności świadczenia usług użyteczności publicznej wynikających z ustawy o gospodarce komunalnej. Tymczasem dokumentacja budowlana została stworzona z założeniem, iż budowany obiekt będzie zarządzany przez odrębny podmiot - operatora zewnętrznego, bez konieczności zabezpieczeniu mu siedziby w budowanym obiekcie. Było to odzwierciedlone w rozwiązaniach projektowych dotyczących pomieszczeń obsługi obiektu, stanowiących całość z pozostałymi systemami ww obiektu. Umowa podstawowa uwzględniała aspekt prawny, w myśl którego zamawiającym w dacie jej zawierania było Miasto Białystok - MOSiR w Białymstoku, będący komunalnym zakładem budżetowym o zabezpieczonej siedzibie. W tym modelu zarządzania pomieszczenia biurowe personelu zabezpieczającego prawidłową eksploatację i funkcjonowanie stadionu były ograniczone do niezbędnego minimum. Nowo powstała spółka wstąpiła w przewidywane na początkowym etapie zamówienia podstawowego obowiązki i uprawnienia zakładanego operatora zewnętrznego. Zmiana modelu zarządzania, a także przyjęte postanowieniami umowy wykonawczej, zawartej pomiędzy Miastem Białystok a spółką Stadion Miejski, obowiązki wykonywania przez spółkę przypisanych Miastu Białystok zadań o charakterze użyteczności publicznej, wymusiło konieczność przeprojektowania sektora na osi EY13 - EY18 w celu zabezpieczenia jej siedziby na budowanym i później eksploatowanym obiekcie. Jednocześnie oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Ograniczenie odbioru wyłącznie do zakresu robót zamówienia podstawowego, wiązałoby się z koniecznością późniejszego dokonania ich częściowej rozbiórki w zakresie warstw podkładowych posadzki i ścian oraz instalacji podpodłogowych współpracujących z pozostałą częścią stadionu, co z przyczyn gospodarczych nie znajduje uzasadnienia jako generujące nadmierne i niepotrzebne koszty. Dodatkowo zastosowanie tego wariantu oznaczałoby konieczność ponoszenia kosztów najmu lokali przez zamawiającego, z braku siedziby. Natomiast wykonanie robót objętych zamówieniem dodatkowym w tym samym terminie co zamówienie podstawowe likwiduje całkowicie powyższe ryzyko poniesienia nieuzasadnionych kosztów przez zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zakup usługi obsługi księgowej oraz kadrowo-płacowej przedsiębiorstw typu startup w ramach realizacji projektu pn.: Platforma startowa nowych pomysłów - Hub of Talents 3
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego wraz z budową zadaszenia przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 4, ul. Porzeczkowa 11
- Budowa ulicy Niewodnickiej w Białymstoku
- "Remont pokrycia dachowego oraz uszkodzonego parapetu wraz z pracami towarzyszącymi w budynku położonym w Białymstoku przy ul. Klepackiej 18"
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć wyrównawczych z przedmiotów szkolnych w projekcie "WYstartujMY RAZEM" - klasy I i II
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.