eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › usługa przeprowadzenia dwumodułowego kursu Nowoczesny magazynier z obsługą programów magazynowych oraz obsługą wózków jezdniowych (w tymuprawnienia operatora wózków jezdniowych wszystkich typów oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. Zainwestuj w lepsze jutro (PriorytetVII , Działanie7.1 Poddziałanie7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-10

Oława: usługa przeprowadzenia dwumodułowego kursu Nowoczesny magazynier z obsługą programów magazynowych oraz obsługą wózków jezdniowych (w tym: uprawnienia operatora wózków jezdniowych wszystkich typów oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. Zainwestuj w lepsze jutro (Priorytet: VII , Działanie: 7.1 Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 192943 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oławie , ul. 3 Maja 18g/u, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 72 63 646, faks 71 72 63 646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mops.olawa.ig.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa przeprowadzenia dwumodułowego kursu Nowoczesny magazynier z obsługą programów magazynowych oraz obsługą wózków jezdniowych (w tym: uprawnienia operatora wózków jezdniowych wszystkich typów oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. Zainwestuj w lepsze jutro (Priorytet: VII , Działanie: 7.1 Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Ilość godzin kursu: - Moduł I Nowoczesny magazynier z obsługą programów magazynowych - 70h - Moduł II Obsługa wózków jezdniowych (w tym: uprawnienia operatora wózków jezdniowych wszystkich typów oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych) - 67h (w tym zajęcia teoretyczne - 47h, praktyczna wymiana butli - 5h, praktyczna jazda wózkiem -15h); na jednego uczestnika. 2) Liczba osób do przeszkolenia - Liczba osób do przeszkolenia: MODUŁ I - max. 11 osób, MODUŁ II - max. 10 osób z 11 osób skierowanych na I moduł. Zamawiający nie dopuszcza dołączenia skierowanych osób do innej grupy. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie liczby przeszkolonych osób. Zamawiający nie przewiduje zmniejszenia liczby osób skierowanych na kurs, chyba, że skierowany uczestnik na kurs zrezygnuje z uczestnictwa kursu (np. podejmie zatrudnienie, choroba). W przypadku nieukończenia przez uczestnika z winy Wykonawcy kursu, przerwania, rezygnacji przez uczestnika z kursu, Wykonawcy przysługuje częściowe wynagrodzenie, w wysokości proporcjonalnej do ilości godzin uczestnictwa w kursie (przeliczone wg stawki za osobogodzinę) bez naliczania jakichkolwiek kar. 3) Liczba dni szkoleniowych: Moduł I - 10 dni, Moduł II - 17 dni. Zajęcia będą odbywać się w dniach od poniedziałku do soboty. W Module I, a także w części teoretycznej w Module II kursu maksymalnie po 7 godzin dydaktycznych dziennie. Godzina dydaktyczna liczy 45 minut. Długość przerw nie wlicza się do godzin kursu. Szczegółowy harmonogram zajęć Wykonawca przedłoży do akceptacji przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Kolejność przeprowadzania modułów: moduł I po module II. Nie dopuszcza się przeprowadzania jednocześnie dwóch modułów. 4) Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika niezbędny sprzęt dydaktyczny na zajęciach w celu zrealizowania programu kursu, tj. 1 stanowisko komputerowe na każdego uczestnika - komputer stacjonarny/przenośny - wyposażony w system operacyjny zawierający pakiet biurowy oraz oprogramowanie zawierające programy użytkowane w magazynach, hurtowni oraz sprzęt niezbędny do zajęć praktycznych (w tym co najmniej 1 wózek jezdniowy, palety, koszopalety, pachołki, butle gazowe z osprzętem i statywem do ćwiczeń praktycznej nauki wymiany butli ). 5) Wykonawca zapewni salę szkoleniową, wyposażoną w niezbędny do przeprowadzenia kursu sprzęt dydaktyczny (typu rzutnik, ekran, tablica flipchart, flamastry itp.) wraz z węzłem sanitarnym, z ogrzewaniem w okresie jesienno-zimowym, z oświetleniem umożliwiającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, plac manewrowy do zajęć praktycznej obsługi wózka jezdniowego. 6) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu oznaczyć sale szkoleniowe, w których będą się odbywać zajęcia teoretyczne i praktyczne zgodnie z zasadami wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 7) Wykonawca przygotuje szczegółowy program kursu zgodnie z tematyką określoną w pkt. 8 i załączy do umowy. 8) Program winien zawierać m.in.: MODUŁ I: zapasy magazynowe, wyposażenie magazynu, technologia prac magazynowych, organizacja prac magazynowych, wiadomości z zakresu obrotu magazynowego, zabezpieczenie towarów, zasady zabezpieczenia towarów w magazynie, gospodarka odpadami, przepisy BHP, ochrona p.poż,, minimum sanitarne, obsługa komputera podstawy, obsługa komputerowych programów użytkowych w magazynie, hurtowni (m.in. podział dokumentów na handlowe i magazynowe, wydania magazynowe, faktury VAT i dokumenty powiązane) MODUŁ II: typy wózków jezdniowych, budowa i zasady działania wózków jezdniowych różnych typów pozwalające na ich prawidłową eksploatację, czynności operatora przed, w trakcie i po zakończeniu pracy, zasady załadunku i rozładunku kontenerów w magazynie, bezpieczna wymiana butli gazowych w wózkach jezdniowych, warunki towaroznawstwa, wiadomości z bhp i wybrane przepisy ruchu drogowego, wiadomości o dozorze technicznym, egzamin UDT, jazda praktyczna wózkiem jezdniowym po placu manewrowym. Program kursu winien zawierać podział zajęć dydaktycznych na zajęcia teoretyczne i praktyczne w każdym wyszczególnionym przez Zamawiającego wyżej zagadnieniu. Zajęcia praktyczne muszą umożliwić nabycie praktycznego zastosowania zdobytych wiadomości teoretycznych. 9) Miejsce szkolenia - Oława. Dokładny adres miejsca przeprowadzenia kursu Wykonawca wskaże Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. 10) Jeżeli Wykonawca będzie podczas kursu wykorzystywać materiały dydaktyczne (typu prezentacja multimedialna - niezależnie od formatu ppt/pdf/inny) zobowiązany jest je oznakować zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 11) Wykonawca przygotuje i przekaże na 7 dni przed terminem rozpoczęcia kursu materiały dydaktyczne w formie elektronicznej (w formacie Word) Zamawiającemu w celu ich powielenia i przekazania uczestnikom kursu. Wykonawca przeniesie nieodpłatnie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich materiałów szkoleniowych, na czas nieokreślony do wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji, zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.) Dotyczy to materiałów opracowanych przez Wykonawcę. W przypadku profesjonalnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych (typu podręczniki), których nie ma możliwości powielać (nie można powielać) Wykonawca przekaże nieodpłatnie na własność, każdemu uczestnikowi i jeden egzemplarz dla Zamawiającego w pierwszym dniu kursu. 12) Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny służący podniesieniu jakości i terminowości kursu. 13) Po zakończeniu kursu Wykonawca przeprowadzi egzamin wewnętrzny, obejmujący zagadnienia teoretyczne i praktyczne z obydwu Modułów, będący podstawą ukończenia kursu, a po jego pozytywnym zaliczeniu wyda zaświadczenie o ukończeniu kursu i uzyskanych kwalifikacjach wg wzoru określonego w § 18 ust. 2 rozporządzenia MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2014, poz. 622 t.j.). Ponadto po zakończeniu kursu - MODUŁ II Wykonawca zorganizuje egzamin zewnętrzny, sprawdzający kwalifikacje przed komisją powołaną przez dyrektora Oddziału UDT, umożliwiający uzyskanie zaświadczenia kwalifikacyjnego z Urzędu Dozoru Technicznego o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. z 2001r. Nr 79, poz. 849 ze zmianami). 14) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia niżej wymienionej dokumentacji i przekazania w terminie 7 dni od dnia zakończenia kursu Zamawiającemu: a) dziennika z tematami zajęć i liczbą godzin, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, b) rejestru wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i uzyskane kwalifikacje, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, c) protokołu z egzaminu, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, d) zaświadczenia wydane uczestnikom kursu, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, Wszystkie wytworzone przez Wykonawcę dokumenty winny być oznakowane zgodnie Zał. Nr 1 do umowy, który Wykonawca otrzyma w formie elektronicznej od Zamawiającego. 15) Wszystkie w/w wymienione wymagania Wykonawca winien wliczyć w cenę kursu. 16) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji zamówienia w dowolnym czasie. 17) Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U.2002.101.926 z późn. zm.). 18) Zamawiający w ramach realizowanego kursu: a) ubezpieczy uczestników projektu od NNW, b) zapewni uczestnikom ciepły posiłek oraz słodki poczęstunek, c) przeprowadził badania lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do obsługi wózków jezdniowych, d) nie zapewnia noclegu i wyżywienia dla Wykładowców..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS). Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na Zał. Nr 2 do SIWZ i dokumentu potwierdzającego posiadanie aktualnego wpisu do RIS.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia na Zał. Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym na Zał. Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie, że wyznaczone do realizacji zamówienia osoby (trenerzy/ wykładowcy) posiadają niezbędne kwalifikacje dla prawidłowego wykonania zamówienia wraz z imienną listą (trenerów/ wykładowców) oraz informacjami o ich wykształceniu i doświadczeniu w charakterze trenera., na Zał. Nr 3 do SIWZ. Zamawiający informuje, że: w przypadku Modułu I - Nowoczesny magazynier z obsługą programów magazynowych za odpowiednie wykształcenie trenerów/ wykładowców Zamawiający uzna wykształcenie minimum średnie za odpowiednie doświadczenie w charakterze trenera/wykładowcy Zamawiający uzna przeprowadzenie co najmniej trzech szkoleń z zakresu magazyniera z obsługą programów magazynowych. Wobec powyższego Wykonawca może wykazać: jednego trenera/wykładowcę spełniającego warunek wykształcenia i doświadczenia zawodowego i warunek doświadczenia w charakterze trenera/ wykładowcy, tj. przeprowadzenia co najmniej trzech szkoleń z zakresu magazyniera z obsługą programów magazynowych lub dwóch trenerów/wykładowców określając funkcję poszczególnych trenerów/ wykładowcy w realizacji zamówienia - moduł szkolenia. w tym: jeden trener/ wykładowca spełniający warunek wykształcenia i doświadczenia zawodowego i warunek doświadczenia w charakterze trenera/ wykładowcy, tj. przeprowadzenia co najmniej trzech szkoleń z zakresu magazyniera drugi trener/ wykładowca spełniający warunek wykształcenia i doświadczenia zawodowego i warunek doświadczenia w charakterze trenera/ wykładowcy, tj. przeprowadzenia co najmniej trzech szkoleń z zakresu obsługi programów magazynowych w przypadku Modułu II - Obsługa wózków jezdniowych (w tym: uprawnienia operatora wózków jezdniowych wszystkich typów oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych) za odpowiednie wykształcenie trenerów/ wykładowców Zamawiający uzna wykształcenie minimum średnie oraz posiadanie uprawnień do szkolenia operatorów wózków jezdniowych (w zakresie przedmiotów teoretycznych i praktycznych) za odpowiednie doświadczenie w charakterze trenera/wykładowcy Zamawiający uzna przeprowadzenie co najmniej trzech szkoleń z zakresu obsługi wózków jezdniowych (w zakresie przedmiotów teoretycznych i praktycznych). Wobec powyższego Wykonawca może wykazać: jednego trenera/wykładowcę spełniającego warunek wykształcenia i doświadczenia zawodowego i warunek doświadczenia w charakterze trenera/ wykładowcy, tj. przeprowadzenia co najmniej trzech szkoleń z zakresu obsługi wózków jezdniowych (w zakresie przedmiotów teoretycznych i praktycznych) lub dwóch trenerów/wykładowców określając funkcję poszczególnych trenerów/ wykładowcy w realizacji zamówienia - moduł szkolenia. w tym: jeden trener/ wykładowca spełniający warunek wykształcenia i doświadczenia zawodowego i warunek doświadczenia w charakterze trenera/ wykładowcy, tj. przeprowadzenia co najmniej trzech szkoleń z zakresu obsługi wózków jezdniowych (w zakresie przedmiotów teoretycznych), drugi trener/ wykładowca spełniający warunek wykształcenia i doświadczenia zawodowego i warunek doświadczenia w charakterze trenera/ wykładowcy, tj. przeprowadzenia co najmniej trzech szkoleń z zakresu obsługi wózków jezdniowych (w zakresie przedmiotów praktycznych).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej na Zał. Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w odniesieniu do: 1) kadry dydaktycznej, tj. wprowadzenia osoby zastępującej (o kwalifikacjach równoważnych bądź wyższych) w przypadku wystąpienia sytuacji niezależnych od Wykonawcy i niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy (np. choroby wykładowcy). 2) zmiany harmonogramu w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością dokonania zmiany z przyczyn niezależnych od stron umowy, przy czym zmiana ta nie może wykraczać poza termin określony w rozdziale IV SIWZ. Zmiana może obejmować tylko dni robocze. 3) zmiany miejsca kursu w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością dokonania zmiany z przyczyn niezależnych od stron umowy, przy czym zmiana ta nie może wykraczać poza miasto Oława. 4) wystąpienia siły wyższej w zakresie objętym skutkami działania siły wyższej. Strony nie są odpowiedzialne za skutki wynikające z działania siły wyższej, które utrudniają lub uniemożliwiają pełne lub częściowe wykonanie Umowy. Za okoliczności siły wyższej mogą być uznane tylko te, które zaistniały niezależnie od woli Stron i nie występują z winy Strony powołującej się na siłę wyższą. Strona zobowiązana jest niezwłocznie powiadomić drugą stronę o wystąpieniu siły wyższej, uniemożliwiającej realizację obowiązków wynikających z Umowy. 5) Inne zmiany korzystne dla Zamawiającego ze względu na realizację zamówienia oraz prowadzonego projektu systemowego Warunki zmian w umowie: 1) Zmiana może być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskująca zobowiązana jest do szczegółowego uzasadnienia proponowanych zmian. 2) Zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron. 3) Zmiana musi być zgodna z SIWZ oraz ustawą, w tym w szczególności: - nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców, - musi być wprowadzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, - nie może spowodować wykroczenia usługi poza przedmiot zamówienia opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.olawa.ig.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oławie 55-200 Oława, ul. 3 Maja 18g/u sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2014 godzina 15:15, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oławie 55-200 Oława, ul. 3 Maja 18g/u sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kurs jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. Zainwestuj w lepsze jutro (Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej) Program Operacyjny Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.