Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-17
Gdańsk: PN-84/27/2013/materiały 1 x uż.
Numer ogłoszenia: 192816 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (58) 556 45 15, 7684281, faks (58) 556 36 18, 7614629.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-84/27/2013/materiały 1 x uż..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Cewnik Foley - 2-drożny- sterylny - 17300 szt. - Cewnik Foley - 3-drożny - sterylny - 500 szt. - Cewnik Tieman - sterylny - 2000 szt. - Cewnik Nelaton- sterylny - 2450 szt. Pakiet 2 - Butelki do długotrwałego odsysania ran - sterylne - 650 szt. - System wysokociśnieniowy do drenażu ran - jałowy - 5000 szt. Pakiet 3 - Cewnik do karmienia od 6 do 10 Ch - jałowy - 58000 szt. Pakiet 4 - Końcówki jednorazowego użytku do termometrów Braun TermoScan Pro 4000 - 485000 szt. Pakiet 5 - Jednorazowe torby foliowe do wymiocin - 1000 szt. Pakiet 6 - Zamknięty system do nawilżacza z adapterem typu Respiflo - 2740 szt. - reduktory tlenowe przystosowane do w/w systemu (Szpital posiada gniazda tlenowe typu AGA) - 40 szt. Pakiet 7 - Układ noworodkowy, oddechowy, jednokrotnego użytku, do respiratora Evita XL- 250 szt. - Czujnik przepływu tlenu do respiratora Evita XL - 30 szt. Pakiet 8 - Prowadnice jednokrotnego użytku do rurek inkubacyjnych - 700 szt. Pakiet 9 - Zestaw do HYDROKOLOGRAFII bez barytu, jednorazowego użytku - 900 szt. Pakiet 10 - Aparat do przetaczania krwi do pompy przepływowej Agilia-Volumat - przyrząd do transfuzji krwi - 200 szt. - Aparat do przetaczania krwi do pompy przepływowej Agilia - Volumat - przyrząd do infuzji - 700 szt. Pakiet 11 - Wkłady do kontrastu - 1000 szt. Pakiet 12 - Strzykawki sterylne typu CTP-200 FLS do podawania kontrastu - 4300 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje: a) co najmniej 2 dostawy materiałów jednokrotnego użytku o wartości każda z nich min: Pakiet 1 - 12542 zł. Pakiet 7 - 18030 zł. Pakiet 2 - 20404 zł. Pakiet 8 - 2500 zł. Pakiet 3 - 10150 zł. Pakiet 9 - 5400 zł. Pakiet 4 - 78060 zł. Pakiet 10 - 4400 zł. Pakiet 5 - 1400 zł. Pakiet 11 - 24400 zł. Pakiet 6 - 23100 zł. Pakiet 12 - 55500 zł.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum: Pakiet 1 - 12542 zł. Pakiet 7 - 18030 zł. Pakiet 2 - 20404 zł. Pakiet 8 - 2500 zł. Pakiet 3 - 10150 zł. Pakiet 9 - 5400 zł. Pakiet 4 - 78060 zł. Pakiet 10 - 4400 zł. Pakiet 5 - 1400 zł. Pakiet 11 - 24400 zł. Pakiet 6 - 23100 zł. Pakiet 12 - 55500 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a. aktualnie datowany katalog lub folder oferowanego przedmiotu zamówienia, dla oferowanego produktu w danym pakiecie. Wykonawca winien zaznaczyć kolorowym zakreślaczem pozycję oferowaną, zaznaczając jednocześnie numer pakietu, którego dotyczą; b. dokumenty dopuszczające oferowany produkt do obrotu na terenie RP; c. wzory przedmiotu zamówienia w ilości: Pakiet 1 - poz. 1 rozm. 16 i 18 - po 3 szt.; Pakiet 7 - 2 szt.; - poz. 2 - rozm. 20 i 22 - po 3 szt; Pakiet 8 - 3 szt.; - poz. 3 i 4 z dwóch dowolnych rozm. - po 3 szt.; Pakiet 9 - 2 szt.; Pakiet 2 - poz. 1 i 2 - po 3 szt. Pakiet 10 - po 2 szt. z każdej pozycji; Pakiet 3 - rozm. 6 i 8 - po 5 szt. Pakiet 11 - 2 szt.; Pakiet 4 - 5 szt.; Pakiet 12 - 2 szt.; Pakiet 5 - 3 szt.; Pakiet 6 - 2 szt.;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Opisane w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający, pok. 090-092, lub www.szpital.gda.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Zamawiający, Sekretariat Dyrektora - pok. 44.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa urządzeń komputerowych i sieciowych wraz z akcesoriami na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- usługa wywozu i utylizacji odpadów medycznych
- Modernizacja Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego, funkcjonującego na terenie Gminy Miasta Gdańska.
- Dostawa macierzy produkcyjnej.
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Świadczenie kompleksowej usługi noclegowej, restauracyjnej, konferencyjnej i przewozowej na potrzeby organizacji Szkoły Letniej w ramach projektu NEPTUN - HORIZON oraz Konferencji dla WIMiO PG
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- Dostawa Artroskopu
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (I)
- ZP/CZD/072/24 Dostawa zestawów do wentylacji domowej
- Dostawa ambulansu typu C dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/10/2024
- Dostawa, montaż, uruchomienie aparatu do elektrowstrząsów w ramach zadania pn. "Zakup aparatu do elektrowstrząsów" w MSCZ
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.