eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SAMOLOTU MIG-29 ORAZ DO ŚMIGŁOWCA W-3 SOKÓŁ- SPRAWA ZP/23/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-29

Mińsk Mazowiecki: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SAMOLOTU MIG-29 ORAZ DO ŚMIGŁOWCA W-3 SOKÓŁ- SPRAWA ZP/23/2015
Numer ogłoszenia: 192698 - 2015; data zamieszczenia: 29.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1131 , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 261 553 505, faks 261 553 520.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SAMOLOTU MIG-29 ORAZ DO ŚMIGŁOWCA W-3 SOKÓŁ- SPRAWA ZP/23/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do samolotu MIG-29 oraz do śmigłowca W-3 SOKÓŁ szczegółowo opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w zał. nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY. 3. Przedmiot zamówienia podzielono na 15 zadań: Zadanie nr 1 - Zagłuszki - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 2 - Zagłuszki - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 3 - Zagłuszki - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 4 - Drobne elementy metalowe - śruby - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 5 - Drobne elementy metalowe - podkładki - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 6 - Drobne elementy metalowe - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 7 - Zestawy materiałów do wymiany zespołów SP - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 8 - Żarówki lotnicze - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 9 - Części elektroniczne - bezpieczniki - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 10 - Części elektroniczne - wyłączniki - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 11 - Części elektroniczne - przełączniki - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 12 - Części elektroniczne - diody - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 13 - Części elektroniczne - armatura sygnalizacyjna - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 14 - Anteny AT/P do śmigłowca W-3 - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 15 - Anteny AT/P do śmigłowca W-3 - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną ilość zadań, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 4. Wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 4.1. części zamienne dostarczone w ramach niniejszego postępowania muszą być zgodne z aktualną dokumentacją techniczną producenta samolotu MiG-29 (zadanie 1-13) oraz śmigłowca W-3 Sokół ( zadanie 14-15). Wszystkie artykuły będą posiadały dokumentację techniczno-eksploatacyjna sporządzoną w języku polskim. 4.2. Części zamienne będące przedmiotem zamówienia powinny być dostarczone wraz z oryginalnymi dokumentami producenta (np. metryka, certyfikat jakości itp.) potwierdzającymi spełnienie wymagań dokumentacji technicznej, produkcyjnej lub odpowiednich norm. 4.3. Zamawiający dopuszcza dostawę części wyłącznie nowych. Nie dopuszcza dostawy części po remoncie. Części zamienne będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe z produkcji 2013, 2014, 2015 roku, z wyjątkiem wyrobów gumowych, takich jak: przewody gumowe, uszczelki gumowe itp., które muszą być z produkcji 2014/2015 roku. 4.4. Wymagany przez zamawiającego minimalny okres gwarancji części wymienionych w zał. nr 2 do SIWZ nie może być krótszy niż 24 miesiące - licząc od daty odbioru części przez zamawiającego. Wszystkie terminy gwarancji winny być liczone od daty podpisania protokołu przyjęcia-przekazania przez zamawiającego. 4.5. zamawiający wymaga, aby wykonawca do każdej części śmigłowca W-3 Sokół ( zadanie 14-15) dostarczył wystawioną przez producenta: metrykę zawierającą co najmniej: - nazwę części; - typ; - nr fabryczny; - datę produkcji; - resurs techniczny - jeśli występuje; lub dokument wystawiony przez wykonawcę zawierający analogiczne dane jak w ppkt. 4.5. ppkt a) 4.6. zamawiający wymaga, aby wykonawca do każdej części MiG 29 (zadanie 1-13) dostarczył wystawiony przez producenta: Certyfikat of Conformity tzw. Certyfikat zgodności; dla zadania nr 8 pozycja 1, 2, 8, 9 - żarówki lotnicze - zamawiający wymaga, aby wykonawca do każdej wymienionej pozycji dostarczył metrykę wyrobu. Uwaga: W przypadku dostarczenia kopii w/w dokumentów, zamawiający wymaga, aby kopia była poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. 5. Odbioru jakościowego przedmiotu zamówienia dokona RPW wyznaczone przez Wojskowe Centrum Normalizacji Jakości i Kodyfikacji na podstawie klauzul jakościowych zawartych w załączniku nr 8 do siwz. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić RPW o gotowości do odbioru przedmiotu zamówienia na co najmniej 5 dni roboczych przed jego planowanym terminem. Warunkiem koniecznym przyjęcia dostawy przez Zamawiającego będzie przedstawienie przez Wykonawcę protokołu odbioru jakościowego wystawionego przez Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na części równoważne (zamienniki) dla zadania 1-13 części do samolotu MiG-29. Przez ofertę równoważną zamawiający rozumie części zamienne o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do części wskazanych (pożądanych) przez zamawiającego i jednocześnie dopuszczonych do stosowania przez producenta samolotu Mig-29 oraz które zostały dopuszczone do eksploatacji w Siłach Zbrojnych RP przez uprawnione organy. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Składając ofertę równoważną wykonawca będzie zobowiązany wskazać w ofercie pozycje, w zakresie których oferuje części równoważne, podać typ i nr katalogowy tych części, które oferuje - w zał. nr 2 SIWZ (formularz cenowy) wykonawca wypełni kolumnę nr 8. W przypadku braku wpisu w kolumnie 8 zamawiający będzie uważał, że wykonawca zaoferował część wymaganą przez zamawiającego ujętą jako pierwszą. Ponadto, składając ofertę równoważną wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z ofertą, oddzielnie dla każdego zadania, wykaz pozycji, do których proponuje części równoważne (zamienniki), typ i nr katalogowy części równoważnej (zamiennika) oraz podstawę do stosowania zamiennika (pozycja z katalogu producenta samolotu, zezwolenie producenta, wykaz elementów zamiennych producenta lub aktualny biuletyn wprowadzający zmianę, itp.) (załącznik nr 6 do siwz - wykaz pozycji równoważnych). 7. Dostawa powinna być zrealizowana przez dostawcę do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie 23BLT w Mińsku Mazowieckim w dniach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8 00 - do 14:00. 8. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego minimum z dwudniowym wyprzedzeniem (telefonicznie lub faksem). 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt. Do momentu odbioru asortymentu przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego niebezpieczeństwo związane z utratą lub uszkodzeniem towaru ponosi Wykonawca. 10. Z tytułu załadunku, transportu oraz rozładunku materiałów Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 11. Warunkiem koniecznym przyjęcia dostawy przez Zamawiającego będzie przedstawienie przez Wykonawcę protokół odbioru technicznego podpisanego przez Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe wyznaczone przez Wojskowe Centrum Normalizacji Jakości i Kodyfikacji, który jednocześnie będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury VAT. 12. Dostarczony asortyment zostanie przyjęty na podstawie zatwierdzonego przez przedstawiciela Zamawiającego protokołu odbioru. 13. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał wymaganiom zawartym w siwz oraz formularzu cenowym - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, do magazynu, a Wykonawca zobowiązany będzie odebrać i uzupełnić towar na własny koszt w terminie obowiązywania umowy. 14. Zamawiający wymaga, aby dostarczone części były oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację produktu. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie będzie przyjęty. 15. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad produkcyjnych dostarczonych części, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę w formie Protokołu reklamacji o ujawnieniu wady. W takim przypadku , Wykonawca wymieni towar wadliwy na nowy, wolny od wad w terminie 14 dni od daty otrzymania Protokołu reklamacji. Wykonawca na własny koszt i odpowiedzialność dokona odbioru wadliwego towaru wraz z Protokołem reklamacji za pokwitowaniem. Koszt dostawy towaru nowego, wolnego od wad poniesie Wykonawca..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.10.00-0, 34.73.17.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca, posiada koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ustawie z dnia 22 czerwca 2001r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (tj. Dz. U. z 2012 roku poz. 1017 ze zm.) w zakresie WT V ust. 1 i 2 Załącznika nr 2 Wykaz wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym - WT do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2001r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagana koncesja (Dz. U. z 2001 roku Nr 145, poz. 1625 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: - zamawiający wymaga, aby wykonawca do każdej części śmigłowca W-3 Sokół (zadanie 14-15) dostarczył wystawioną przez producenta: metrykę zawierającą co najmniej: - nazwę części, - typ, - nr fabryczny, - datę produkcji, - resurs techniczny - jeśli występuje, lub dokument wystawiony przez wykonawcę zawierający analogiczne dane jak w ppkt a) - zamawiający wymaga, aby wykonawca do każdej części MiG 29 (zadanie 1-13) dostarczył wystawiony przez producenta: Certyfikat of Conformity tzw. Certyfikat zgodności, dla zadania nr 8 pozycja 1, 2, 8, 9 - żarówki lotnicze - zamawiający wymaga, aby wykonawca do każdej wymienionej pozycji dostarczył metrykę wyrobu. Uwaga: W przypadku dostarczenia kopii w/w dokumentów, zamawiający wymaga, aby kopia była poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. Inne dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest złożyć: - Wypełniony formularz ofertowy zgodny co do treści ze wzorem zawartym w zał. nr 1. - Wypełniony formularz cenowy zgodny co do treści ze wzorem zawartym w zał. nr 2 ( w zależności na które zadanie złożona zostaje oferta) -wykaz pozycji równoważnych w przypadku gdy wykonawca oferuje części równoważne. -Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin realizacji dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW1131 05-300 Mińsk Mazowiecki, pokój 125.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Jednostce Wojskowej 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki; (kancelaria jawna) w dni robocze w godzinach 7.30 - 15.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zagłuszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagłuszki - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zagłuszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagłuszki - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zagłuszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagłuszki - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drobne elementy metalowe - śruby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobne elementy metalowe - śruby - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drobne elementy metalowe - podkładki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobne elementy metalowe - podkładki - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Drobne elementy metalowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobne elementy metalowe - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestawy materiałów do wymiany zespołów SP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy materiałów do wymiany zespołów SP - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Żarówki lotnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żarówki lotnicze - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Części elektroniczne - bezpieczniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części elektroniczne - bezpieczniki - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Części elektroniczne - wyłączniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części elektroniczne - wyłączniki - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Części elektroniczne - przełączniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części elektroniczne - przełączniki - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Części elektroniczne - diody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części elektroniczne - diody - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Części elektroniczne - armatura sygnalizacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części elektroniczne - armatura sygnalizacyjna - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: nteny AT/P do śmigłowca W-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Anteny AT/P do śmigłowca W-3 - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.17.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: nteny AT/P do śmigłowca W-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Anteny AT/P do śmigłowca W-3 - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.17.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.