eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Dostawa części zamiennych do samolotu MiG-29 oraz do śmigłowca W-3 Sokół - sprawa ZP.23.2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-03

Mińsk Mazowiecki: Dostawa części zamiennych do samolotu MiG-29 oraz do śmigłowca W-3 Sokół - sprawa ZP.23.2015
Numer ogłoszenia: 229010 - 2015; data zamieszczenia: 03.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192698 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1131, , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 261 553 505, faks 261 553 520.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do samolotu MiG-29 oraz do śmigłowca W-3 Sokół - sprawa ZP.23.2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do samolotu MIG-29 oraz do śmigłowca W-3 SOKÓŁ szczegółowo opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w zał. nr 2 do SIWZ -FORMULARZ CENOWY. 3. Przedmiot zamówienia podzielono na 15 zadań: Zadanie nr 1 - Zagłuszki - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 2 - Zagłuszki - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 3 - Zagłuszki - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 4 - Drobne elementy metalowe - śruby - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 5 - Drobne elementy metalowe - podkładki - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 6 - Drobne elementy metalowe - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 7 - Zestawy materiałów do wymiany zespołów SP - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 8 - Żarówki lotnicze - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 9 - Części elektroniczne - bezpieczniki - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 10 - Części elektroniczne - wyłączniki - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 11 - Części elektroniczne - przełączniki - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 12 - Części elektroniczne - diody - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 13 - Części elektroniczne - armatura sygnalizacyjna - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 14 - Anteny AT/P do śmigłowca W-3 - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 15 - Anteny AT/P do śmigłowca W-3 - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ; Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną ilość zadań, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 4. Wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 4.1. części zamienne dostarczone w ramach niniejszego postępowania muszą być zgodne z aktualną dokumentacją techniczną producenta samolotu MiG-29 (zadanie 1-13) oraz śmigłowca W-3 Sokół ( zadanie 14-15). Wszystkie artykuły będą posiadały dokumentację techniczno-eksploatacyjną sporządzoną w języku polskim. 4.2. Części zamienne będące przedmiotem zamówienia powinny być dostarczone wraz z oryginalnymi dokumentami producenta (np. metryka, certyfikat jakości itp.) potwierdzającymi spełnienie wymagań dokumentacji technicznej, produkcyjnej lub odpowiednich norm. 4.3. Zamawiający dopuszcza dostawę części wyłącznie nowych. Nie dopuszcza dostawy części po remoncie. Części zamienne będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe z produkcji 2013, 2014, 2015 roku, z wyjątkiem wyrobów gumowych, takich jak: przewody gumowe, uszczelki gumowe itp., które muszą być z produkcji 2014/2015 roku. 4.4. Wymagany przez zamawiającego minimalny okres gwarancji części wymienionych w zał. nr 2 do SIWZ wynosi: dla zadania nr 14 i 15 - minimum 12 miesięcy, natomiast dla zadania 1-13 - nie może być krótszy niż 24 miesiące. Terminy liczone będą od daty odbioru części przez zamawiającego. Wszystkie terminy gwarancji winny być liczone od daty podpisania protokołu przyjęcia-przekazania przez zamawiającego. 4.5. zamawiający wymaga, aby wykonawca do każdej części śmigłowca W-3 Sokół ( zadanie 14-15) dostarczył wystawioną przez producenta: metrykę zawierającą co najmniej: - nazwę części; - typ; - nr fabryczny; - datę produkcji; - resurs techniczny - jeśli występuje; lub dokument wystawiony przez wykonawcę zawierający analogiczne dane jak w ppkt. 4.5. ppkt a) 4.6. zamawiający wymaga, aby wykonawca do każdej części MiG 29 (zadanie 1-13) dostarczył wystawiony przez producenta: Certyfikat of Conformity tzw. Certyfikat zgodności; dla zadania nr 8 pozycja 1, 2, 8, 9 - żarówki lotnicze - zamawiający wymaga, aby wykonawca do każdej wymienionej pozycji dostarczył metrykę wyrobu. Uwaga: W przypadku dostarczenia kopii w/w dokumentów, zamawiający wymaga, aby kopia była poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. 5. Odbioru jakościowego przedmiotu zamówienia dokona RPW wyznaczone przez Wojskowe Centrum Normalizacji Jakości i Kodyfikacji na podstawie klauzul jakościowych zawartych w załączniku nr 8 do siwz. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić RPW o gotowości do odbioru przedmiotu zamówienia na co najmniej 5 dni roboczych przed jego planowanym terminem. Warunkiem koniecznym przyjęcia dostawy przez Zamawiającego będzie przedstawienie przez Wykonawcę protokołu odbioru jakościowego wystawionego przez Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na części równoważne (zamienniki) dla zadania 1-13 części do samolotu MiG-29. Przez ofertę równoważną zamawiający rozumie części zamienne o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do części wskazanych (pożądanych) przez zamawiającego i jednocześnie dopuszczonych do stosowania przez producenta samolotu Mig-29 oraz które zostały dopuszczone do eksploatacji w Siłach Zbrojnych RP przez uprawnione organy. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Składając ofertę równoważną wykonawca będzie zobowiązany wskazać w ofercie pozycje, w zakresie których oferuje części równoważne, podać typ i nr katalogowy tych części, które oferuje - w zał. nr 2 SIWZ (formularz cenowy) wykonawca wypełni kolumnę nr 8. W przypadku braku wpisu w kolumnie 8 zamawiający będzie uważał, że wykonawca zaoferował część wymaganą przez zamawiającego ujętą jako pierwszą. Ponadto, składając ofertę równoważną wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z ofertą, oddzielnie dla każdego zadania, wykaz pozycji, do których proponuje części równoważne (zamienniki), typ i nr katalogowy części równoważnej (zamiennika) oraz podstawę do stosowania zamiennika (pozycja z katalogu producenta samolotu, zezwolenie producenta, wykaz elementów zamiennych producenta lub aktualny biuletyn wprowadzający zmianę, itp.) (załącznik nr 6 do siwz - wykaz pozycji równoważnych). 7. Dostawa powinna być zrealizowana przez dostawcę do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki w dniach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8 00 - do 14:00. 8. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego minimum z dwudniowym wyprzedzeniem (telefonicznie lub faksem). 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt. Do momentu odbioru asortymentu przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego niebezpieczeństwo związane z utratą lub uszkodzeniem towaru ponosi Wykonawca. 10. Z tytułu załadunku, transportu oraz rozładunku materiałów Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 11. Warunkiem koniecznym przyjęcia dostawy przez Zamawiającego będzie przedstawienie przez Wykonawcę protokołu odbioru jakościowego podpisanego przez Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe wyznaczone przez Wojskowe Centrum Normalizacji Jakości i Kodyfikacji. Protokół przyjęcia - przekazania stanowić będzie podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. 12. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał wymaganiom zawartym w siwz oraz formularzu cenowym - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, do magazynu, a Wykonawca zobowiązany będzie odebrać i uzupełnić towar na własny koszt w terminie obowiązywania umowy. 13. Zamawiający wymaga, aby dostarczone części były oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację produktu. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie będzie przyjęty. 14. W odniesieniu do zadań 1-13 w przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad produkcyjnych dostarczonych części, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę w formie Protokołu reklamacji o ujawnieniu wady. W takim przypadku , Wykonawca wymieni towar wadliwy na nowy, wolny od wad w terminie 14 dni od daty otrzymania Protokołu reklamacji. Wykonawca na własny koszt i odpowiedzialność dokona odbioru wadliwego towaru wraz z Protokołem reklamacji za pokwitowaniem. Koszt dostawy towaru nowego, wolnego od wad poniesie Wykonawca. 15. W odniesieniu do zadań 14-15: Na każdą z Anten, Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji licząc od daty podpisania Protokołu przyjęcia-przekazania danej Anteny. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmie wady powstałe z przyczyn tkwiących w dostarczonej Antenie i ujawnione w okresie trwania gwarancji. W przypadku stwierdzenia wady jakościowej Anteny Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę w formie pisemnego Protokołu reklamacji, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty wykrycia wady. Wykonawca jest obowiązany w okresie gwarancyjnym do wykonania naprawy uszkodzenia, a w razie braku możliwości naprawy, do wymiany uszkodzonych części. Protokół reklamacji zawierać będzie co najmniej nr fabryczny urządzenia oraz krótki opis uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia w terminie gwarancji wad fizycznych w dostarczonej Antenie Wykonawca: 1) rozpatrzy Protokół reklamacji w ciągu 5 dni roboczych, licząc od daty jego otrzymania. W przypadku, gdy zgłoszenie reklamacji okaże się zasadne, usprawni wadliwą Antenę, w okresie nie dłuższym niż 15 dni roboczych, licząc od daty rozpatrzenia zgłoszenia reklamacji. W przypadkach szczególnych, jeśli termin naprawy może być opóźniony z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, dopuszczalne jest na wniosek Wykonawcy, wydłużenie czasu trwania naprawy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek uzgodnić ostateczny termin realizacji naprawy z Zamawiającym; 2) dokona stosownych zapisów w karcie gwarancyjnej Anteny, dotyczących zakresu wykonywanych napraw oraz zmiany okresu udzielonej gwarancji; 3) gwarancja nie obejmuje uszkodzeń lub niesprawności powstałych w wyniku niewłaściwej eksploatacji Anteny, naprawy Anteny przez osoby inne niż personel Wykonawcy, awarii spowodowanych działaniem Siły Wyższej. 4) Wykonawca zobowiązany jest realizować roszczenia wynikające z tytułu gwarancji lub rękojmi, wyłącznie na terytorium RP. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków Wykonawca dostarczył uprawnionemu z tytułu gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.10.00 - Części statków powietrznych 34.73.17.00 - Części śmigłowców .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 7   

Nazwa: Zestawy materiałów do wymiany zespołów SP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANKOL Sp. z o. o., Chorzelów 244, Chorzelów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39360,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 131737,92

  • Oferta z najniższą ceną: 131737,92 / Oferta z najwyższą ceną: 131737,92

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Żarówki lotnicze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIN Sp. z o. o., ul. Handlowa 2a, Kolbuszowa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74730,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86244,00

  • Oferta z najniższą ceną: 86244,00 / Oferta z najwyższą ceną: 139531,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: Części elektroniczne - bezpieczniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANKOL Sp. z o. o., Chorzelów 244, Chorzelów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14955,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28652,85

  • Oferta z najniższą ceną: 28652,85 / Oferta z najwyższą ceną: 33320,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 10   

Nazwa: Części elektroniczne - wyłączniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANKOL Sp. z o. o, Chorzelów 244, Chorzelów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10610,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38886,45

  • Oferta z najniższą ceną: 38886,45 / Oferta z najwyższą ceną: 51000,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 11   

Nazwa: Części elektroniczne - przełączniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIN Sp. z o. o., ul. Handlowa 2a, Kolbuszowa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28410,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28410,00 / Oferta z najwyższą ceną: 83556,35

  • Waluta: PLN .


Część NR: 13   

Nazwa: Części elektroniczne - armatura sygnalizacyjna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANKOL Sp. z o. o., Chorzelów 244, Chorzelów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14030,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95202,00

  • Oferta z najniższą ceną: 95202,00 / Oferta z najwyższą ceną: 138542,28

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.