eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Termomodernizacja budynku wraz z wymianą pokrycia dachowego w Szkole Podstawowej w Wilkowie oraz wykonanie instalacji c.o. wraz z przebudową kotłowni (Wilków, dz. Nr 245/6)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-09

Głogów: Termomodernizacja budynku wraz z wymianą pokrycia dachowego w Szkole Podstawowej w Wilkowie oraz wykonanie instalacji c.o. wraz z przebudową kotłowni (Wilków, dz. Nr 245/6)
Numer ogłoszenia: 192519 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174531 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głogów, ul. Słodowa 2b, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 836 55 55, faks 076 836 55 67.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku wraz z wymianą pokrycia dachowego w Szkole Podstawowej w Wilkowie oraz wykonanie instalacji c.o. wraz z przebudową kotłowni (Wilków, dz. Nr 245/6).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Termomodernizacja budynku wraz z wymianą pokrycia dachowego w Szkole Podstawowej w Wilkowie oraz wykonanie instalacji c.o. wraz z przebudową kotłowni (Wilków, dz. Nr 245/6) 2.Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o warunki podane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ) oraz w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który stanowią następujące załączniki: -Załącznik nr 7 do SIWZ - Projekt budowlany - branża architektoniczna, -Załącznik nr 8 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branża architektoniczna, -Załącznik nr 9 do SIWZ - Przedmiar robót - branża architektoniczna, -Załącznik nr 10 do SIWZ - Projekt budowlany - branża sanitarna, -Załącznik nr 11 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branża sanitarna co cw, -Załącznik nr 12 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branża sanitarna kotłownia, -Załącznik nr 13 do SIWZ - Przedmiar robót branża sanitarna 3.Przedmiot zamówienia należy wykonać z uwzględnieniem warunków usytuowania terenu, termomodernizacji poddany będzie obiekt, w którym odbywać się będą zajęcia lekcyjne - stąd konieczność wprowadzenia organizacji pracy na dwie zmiany. 4.Wytyczne w zakresie sporządzenia harmonogram rzeczowo - finansowego robót: a.Budynek A - najstarsza część szkoły roboty w zakresie przebudowy kotłowni do 14.09.2014 r. (I i II zmiana), sala oddziału przedszkolnego i sala klasy I - wszystkie roboty wewnętrzne (c.o./c.w.) -do 20.09.2014 r. - tylko II zmiana robót od godz. 14:00, ocieplenie stropu do 30.09.2014 r. - tylko II zmiana robót od godz. 14:00; wymiana dachu i ocieplenie dachu do dnia 30.09.2014 r. (I i II zmiana); montaż kotła/pieca do dnia 30.09.2014 r.(I i II zmiana); b.Budynek B - dydaktyczny i łączniki - wszystkie roboty wewnętrzne prowadzić od górnego piętra (4 pomieszczenia), dolne piętro (4 pomieszczenia) do dnia 20.09.2014 r. - tylko II zmiana robót od godz. 14:00; c.Budynek C - sala gimnastyczna - wymiana stolarki okiennej i pozostałe roboty (c.o./ c.w.) do 30.09.2014 r. (I i II zmiana); d.Roboty zewnętrzne ocieplenie ścian i elewacja do 31.10.2014 r. - zabezpieczenie terenu robót, odgrodzenie terenu budowy; zapewnienie bezpiecznego wejścia/wyjścia ze szkoły do 30.09.2014 r. - budynek B i łączniki - I i II zmiana, Sala gimnastyczna i budynek D do 31.10.2014 r. - I i II zmiana. 5.Wykonawca może prowadzić roboty w soboty. Szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania zostanie uzgodniony z wybranym Wykonawcą przed podpisaniem umowy i stanowić będzie integralną część zawartej umowy na roboty budowlane. 6.Przed wykonaniem robót ocieplenia dachu budynku B szkoły zostaną zamontowane urządzenia fotowoltaiczne - po zakończeniu robót związanych z montażem urządzeń fotowoltaicznych Wykonawca przystąpi do realizacji ocieplenia dachu styropapą zgodnie z warunkami niniejszej SIWZ. 7.Wykonawca zorganizuje roboty budowlane i zabezpieczy teren budowy ze szczególnym uwzględnieniem wejścia/wyjścia z budynku szkoły, wygrodzi teren budowy i zabezpieczy możliwość wejścia na rusztowania przez osoby nieuprawnione. W przypadku konieczności wprowadzenia dodatkowych zabezpieczeń podczas robót (np. dodatkowe folie, kurtyny itp.) wynikających z przepisów prawa, w szczególności dotyczących systemu oświaty i kształcenia, Wykonawca będzie zobowiązany je wykonać w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. 8.W zakresie dachu budynku A - stara część szkoły należy uwzględnić wymagania konserwatora zabytków co do formy, kształtu, materiału i koloru dachówki. Szczegółowe dane znajdują się w załączonym do niniejszej SIWZ projekcie budowlanym - załącznik nr 7. Zakres zadania wyłącza wykonanie elewacji budynku A Szkoły Podstawowej. 9.Wykonawca udzieli na wykonane roboty (robocizna, materiały, w tym urządzenia) gwarancji na okres 36 miesięcy - począwszy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu podbite karty gwarancyjne na zamontowane urządzenia (w tym w szczególności instalację solarną, trybunę sportową, ławki itp.). 10.Wszystkie elementy i materiały użyte do realizacji zadania winne być zgodne z określonymi w dokumentacji (lub równoważne tzn. że winny spełniać określone w dokumentacji normy oraz winny być zgodne z właściwościami, funkcjami i parametrami technicznymi materiałów określonych w dokumentacji). Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami załączonej do SIWZ dokumentacji. 11.We wszystkich miejscach oraz w załącznikach do SIWZ, w których ewentualnie wskazano nazwę producenta lub nazwę własną materiałów Zamawiający dodaje zapis lub równoważne o porównywalnych parametrach. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Załączniki do SIWZ dla potrzeb opisania przedmiotu zamówienia i w celach poglądowych mogą wskazywać dla niektórych materiałów, urządzeń itp. znaki towarowe, normy, nazwy producentów lub pochodzenie, co jednak nie przesądza o obowiązku ich stosowania przez Wykonawcę. Każdy przypadek użycia przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ znaku towarowego, normy, nazwy producenta lub pochodzenia jest równoznaczne z dodaniem zwrotu lub równoważne o porównywalnych parametrach ze względu na możliwość składania ofert równoważnych. 12.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane w niniejszej SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Dopuszcza się odstępstwo o ok. 5 % dla parametrów mierzalnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia etc. spełniają określone w SIWZ przez Zamawiającego wymagania. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. Wykonawca, w takim przypadku musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne z opisanymi przez Zamawiającego (pod rygorem odrzucenia oferty). 13.Wszystkie montowane elementy i urządzenia winny posiadać atesty, certyfikaty bezpieczeństwa lub aprobaty techniczne (jeżeli ta jest wymagana). 14.Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed wbudowaniem wszelkie dokumenty, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, protokoły itp. określone we wzorze umowy, w tym w szczególności dokumenty potwierdzające parametry jakościowe oraz techniczne materiałów, których zamierza użyć do realizacji zadania. Do Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia należeć będzie wykonanie i przeprowadzenie wszelkich odbiorów technicznych (np. UDT), prób, uruchomień i uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów i protokołów do odbioru przez uprawnione służby obiektu (np. PINB). 15.Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych, w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r., Nr 92, poz. 881 ze zm.). 16.Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 17.Wykonawca wykona zadanie z materiałów stanowiących własność Wykonawcy. 18.Projekt pn. Termomodernizacja budynku wraz z wymianą pokrycia dachowego w Szkole Podstawowej w Wilkowie oraz wykonanie instalacji c.o. wraz z przebudową kotłowni (Wilków, dz. Nr 245/6) realizowany będzie w ramach Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Priorytet 5. Regionalna Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku (Energetyka), Działanie 5.4. Zwiększenie efektywności energetycznej. 19.W ramach oceny projektu przedstawiciele pozarządowych organizacji ekologicznych i Regionalny Konserwator Przyrody zgłosili sugestie/uwagi co do realizacji projektu, mianowicie: budynki objęte robotami mogą stanowić miejsce gniazdowania ptaków: jaskółek oknówek, wróbli domowych a także miejsce potencjalnego rozrodu nietoperzy -gatunków objętych ochroną ścisłą na mocy rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 października 2011 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt. Mając na uwadze powyższe zabrania się m.in. niszczenia ich jaj i postaci młodocianych oraz niszczenia miejsc gniazdowania i schronień. Przed przystąpieniem do prac należy we współpracy ze specjalistą ornitologiem i chiropterologiem dokonać przeglądu tych obiektów pod kątem występowania miejsc gniazdowania i schronień (ptaków i nietoperzy). W przypadku potwierdzenia ich obecności prace należy prowadzić w terminach wyznaczonych przez ww. specjalistów. W przypadku, gdy ww. specjaliści uznają, że na przedmiotowych budynkach występują potencjalne miejsca gniazdowania lub przebywania ptaków lub nietoperzy, winni wskazać działania polegające na zabezpieczeniu tych miejsc przed ich zasiedleniem przez ww. zwierzęta. W przypadku, gdy konieczne będzie zniszczenie miejsc gniazdowania ptaków, a także miejsc rozrodu nietoperzy, należy uzyskać stosowne zezwolenie na czynności zakazane w stosunku do chronionych gatunków zwierząt - zgodnie z zapisami art. 56 ustawy o ochronie przyrody, oraz przewidzieć właściwe działania kompensujące np. instalacja budek lęgowych dla ptaków lub schronień dla nietoperzy. Zakres i sposób wykonania kompensacji ustalają ww. specjaliści. Czynności i obowiązki, o których mowa w niniejszym punkcie 19 Wykonawca winien przeprowadzić w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego. 20.Mając na uwadze, że w wyniku realizacji, w oparciu o środki finansowe z Unii Europejskiej, robót termomodernizacyjnych określonych w projekcie ma być efektywna oszczędność energii (w stosunku do kosztów). Do wykonania robót należy przyjąć zgodnie z wynikami audytu energetycznego następujące grubości materiałów ociepleniowych: styropian - grubość 14 cm, wełna mineralna - grubość 20 cm i styropapa - grubość 18 cm - w ilościach określonych w przedmiarach robót. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o grubości określonej w przedmiarze i/lub dokumentacji pod następującymi warunkami: a.Zgodnie z wyliczeniami audytu energetycznego do docieplenia dachu budynku głównego A Szkoły Podstawowej zastosować należy wełnę mineralną o grubości 20 cm o współczynniku przegrody U=0,186 W/m2*K - taki materiał umożliwi osiągnięcie najwyższej oszczędności energii w porównaniu do kosztów ocieplenia. Dopuszcza się jedna możliwość zastosowania innego materiału termoizolacyjnego, o innych parametrach (grubość, współczynnik ambda), np. wełna mineralna o grubości, np. 15 cm pod warunkiem, że zastosowany materiał zapewni oszczędność energii na niezmienionym, określonym w audycie poziomie współczynnika przegrody U=0,186 W/m2*K i umożliwi osiągnięcie wyliczonych w audycie energetycznym rocznych oszczędności energii; b.Zgodnie z wyliczeniami audytu energetycznego do docieplenia stopodachu budynku B Szkoły Podstawowej zastosować należy styropapę o grubości 18 cm o współczynniku przegrody U=0,180 W/m2*K - taki materiał umożliwi osiągnięcie najwyższej oszczędności energii w porównaniu do kosztów ocieplenia. Dopuszcza się jedna możliwość zastosowania innego materiału termoizolacyjnego, o innych parametrach (grubość, współczynnik lambda), np. styropapa o grubości, np. 14 cm pod warunkiem, że zastosowany materiał zapewni oszczędność energii na niezmienionym, określonym w audycie poziomie współczynnika przegrody U=0,180 W/m2*K i umożliwi osiągnięcie wyliczonych w audycie energetycznym rocznych oszczędności energii; c.Zgodnie z wyliczeniami audytu energetycznego do docieplenia ścian zewnętrznych budynku B i C Szkoły Podstawowej zastosować należy styropian o grubości 14 cm o współczynniku przegrody U=0,220 W/m2*K - taki materiał umożliwi osiągnięcie najwyższej oszczędności energii w porównaniu do kosztów ocieplenia. Dopuszcza się jedna możliwość zastosowania innego materiału termoizolacyjnego, o innych parametrach (grubość, współczynnik ambda), np. styropian o grubości, np. 10 cm pod warunkiem, że zastosowany materiał zapewni oszczędność energii na niezmienionym, określonym w audycie poziomie współczynnika przegrody U=0,220 W/m2*K i umożliwi osiągnięcie wyliczonych w audycie energetycznym rocznych oszczędności energii; 21.Zamawiający zastrzega sobie następujące warunki płatności: płatność będzie dokonana jednorazowo za każdą fakturę przelewem na wskazany przez Wykonawcę na fakturze VAT rachunek bankowy, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z zatwierdzonym przez Zamawiającego i Inspektorów nadzoru (obejmującego wszystkie branże: sanitarną, elektryczną, konstrukcyjno-budowlaną) bezusterkowym protokołem odbioru końcowego robót (bez uwag) oraz w przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę podwykonawców i/lub dalszych podwykonawców stosownym oświadczeniem podwykonawców i/lub dalszych podwykonawców, potwierdzającym, że otrzymali należne wynagrodzenie. Stopień szczegółowości faktury VAT określi Zamawiający w zależności od warunków i wymagań dotyczących rozliczenia dotacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.25.22 - Roboty murarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Termomodernizacja budynku wraz z wymianą pokrycia dachowego w Szkole Podstawowej w Wilkowie oraz wykonanie instalacji c.o. wraz z przebudową kotłowni (Wilków, dz. Nr 245/6) realizowany będzie w ramach Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Priorytet 5. Regionalna Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku (Energetyka), Działanie 5.4. Zwiększenie efektywności energetycznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółka Przedsiębiorstwo Robót i Usług Budowlanych BUDREM w Łagoszowie Wielkim Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Łagoszów Wielki 14A, 59-160 Radwanice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1086784,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1127452,78

  • Oferta z najniższą ceną: 1127452,78 / Oferta z najwyższą ceną: 1409659,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.