Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Grodzisk Mazowiecki: Dostawa i montaż mebli medycznych i socjalnych
Numer ogłoszenia: 192426 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Zachodni, ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7559115, fax 022 7559110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzachodni.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.szpitalzachodni.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli medycznych i socjalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet I - meble medyczne Pakiet II - meble socjalne
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: - wykazał się wykonaniem minimum 3 zamówień o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości minimum ceny brutto składanej oferty, - nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, - był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność kontraktowa lub za produkt), - prowadził zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - spełnił wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Oświadczenie Wykonawcy w trybie Art. 22 Aktualna polisa (odpowiedzialność kontraktowa lub za produkt) ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Wykaz dostaw o charakterze podobnym lub szerszym do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 3 lat o łącznej wartości nie mniejszej niż cena brutto składanej oferty/jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - na formularzu stanowiącym zał. Nr 5 do Instrukcji dla Wykonawcy. Wykaz dokumentów wymaganych, które razem tworzą kompletną ofertę: dotyczy mebli medycznych i socjalnych. W celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów oświadczenie wykonawcy następującej treści: Gwarantujemy, że oferowane meble są bezpieczne, wykonane z materiałów posiadających atesty i certyfikaty zgodne z obowiązującymi przepisami, o jakości odpowiadającej normom oraz spełniają wymagania opisane w SIWZ. Oświadczamy jednocześnie, że oferowane przez nas w niniejszym postępowaniu meble zostały wyprodukowane z płyt wykonanych zgodnie z Normą Europejską - Nr Ref. EN 14322 : 2004E Oświadczam, że oferowane meble są kompletne i po montażu będą gotowe do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. Wykaz dokumentów wymaganych, które razem tworzą kompletną ofertę: dotyczy mebli nierdzewnych dwuściennych: Certyfikat Jakości ISO 9000 producenta mebli medycznych dwuściennych lub inny równoważny dokument (zaświadczenie) podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wykaz dokumentów wymaganych, które razem tworzą kompletną ofertę: dotyczy mebli metalowych lakierowanych: Certyfikat Jakości ISO 9000 producenta mebli medycznych dwuściennych lub inny równoważny dokument (zaświadczenie) podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzachodni.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZOZ Szpital Zachodni, ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki Dział Zamówień Publicznych pok. 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Szpitala Zachodniego pok nr 50 ul. Daleka 11 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I meble medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Moduły, szafy, szafki, regały, stoły oraz inne meble..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - meble socjalne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafy, szafki, stoliki, regały, biurka, krzesła oraz inne meble.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Budowa budynku Centrum opiekuńczo-mieszkalnego we wsi Szczęsne wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenia usługi odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji dla budynku przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Maz.
- DOSTAWY LICENCJI OPROGRAMOWANIA SERWEROWEGO I UŻYTKOWEGO, DOSTAWA SERWERA ZAPASOWEGO ORAZ MODERNIZACJA i AKTUALIZACJA ZASOBÓW INFORMATYCZNYCH, W TYM CENTRALNE ZARZĄDZANIE KOMPUTERAMI I UŻYTKOWNIKAMI .
- "Realizacja robót budowlanych na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Grodzisku Maz."
- Dostawa materiałów opatrunkowych nr 2.
- Modernizacja instalacji wod.-kan. i c.o. w budynku szkoły podstawowej nr 5 w Grodzisku Mazowieckim wraz z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części pomieszczeń wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia w budynku szkoły podstawowej w Jabłoni Kościelnej
- Zakup i dostawa mebli do budynku Urzędu Skarbowego w Końskich.
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- PN/06/2024 Zakup mebli na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.