eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń - dla uczestników projektu pt. Daj sobie szansę! Aktywizacja zawodowa osób z terenu gminy Łęczna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-06

Łęczna: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń - dla uczestników projektu pt. Daj sobie szansę! Aktywizacja zawodowa osób z terenu gminy Łęczna
Numer ogłoszenia: 192054 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęcznej , ul. Jaśminowa 4, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 81 462 83 74, faks 81 462 83 73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: lecznagw.11.e-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń - dla uczestników projektu pt. Daj sobie szansę! Aktywizacja zawodowa osób z terenu gminy Łęczna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu pt. Daj sobie szansę! Aktywizacja zawodowa osób z terenu gminy Łęczna współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Przedmiot zamówienia podzielony na VI części..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli będzie posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy Wojewódzki Urząd Pracy zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - dotyczy wszystkich części. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: 1. Wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi szkoleniowe o wartości, co najmniej 4000,00 zł każda. - dotyczy części I, III i V. 2. Wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi szkoleniowe o wartości, co najmniej 6000,00 zł każda. - dotyczy części II. 3. Wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi szkoleniowe o wartości, co najmniej 10 000,00 zł każda. - dotyczy części IV. 4. Wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi szkoleniowe o wartości, co najmniej 7 500,00 zł każda. - dotyczy części VI. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: 1. Wykaże, że dysponuje salą dydaktyczną adekwatną do ilości uczestników szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, warunki BHP musi spełniać również zaplecze socjalne oraz odpowiednimi pomocami dydaktycznymi w postaci tablicy lub flipcharta - dotyczy części I - VI 2. Wykaże, że zajęcia praktyczne zostaną zrealizowane w lokalu gastronomicznym umożliwiającym prawidłową realizację programu szkolenia - dotyczy części I. 3. Wykaże, że zajęcia praktyczne zostaną zrealizowane w zakładzie fryzjerskim umożliwiającym prawidłową realizację programu szkolenia - dotyczy części II. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: 1. Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować kadrą posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia tj. każda osoba z kadry dydaktycznej będzie posiadała doświadczenie w postaci przeprowadzenia w ciągu 3 ostatnich lat co najmniej 3 szkoleń związanych tematycznie z opisem przedmiotu zamówienia - dotyczy wszystkich części. 2. Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami w charakterze zastępstwa za wykładowcę, który nie będzie mógł przeprowadzić zajęć w przypadku konieczności zastępstwa. Osoby te muszą spełniać wymagania określone odpowiednio w pkt 1- dotyczy wszystkich części. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa sposobu oceny spełnienia tego warunku Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do siwz, wykaz wykonanych usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane - załącznik nr 6 do siwz, dokumenty potwierdzające, że wszystkie usługi wskazane w w/w wykazie zostały wykonane należy zostały wykonane należycie: poświadczenie podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług np. listy referencyjne, protokoły odbioru itp., wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w danej części postępowania oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (kadra dydaktyczna podstawowa i rezerwowa) - załącznik nr 7 do siwz, wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 12 do siwz, Formularz ofertowy - załącznik nr 4 do siwz wypełniony dla każdej części oddzielnie. Formularz cenowy - załącznik nr 5 do siwz wypełniony dla każdej części oddzielnie. Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 10 do siwz. Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. Zaakceptowany wzór ankiety dla uczestników szkolenia- załącznik nr 11 do siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Ilość wykonanych usług zbliżonych tematycznie do opisu przedmiotu zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w wyniku wystąpienia następujących okoliczności: a) zmiany terminu szkolenia pod warunkiem zmieszczenia się w przedziale czasowym określonym w opisie przedmiotu zamówienia. b) zmiany miejsca wykonywania szkolenia, pod warunkiem, że nowe miejsce wykonywania szkolenia zlokalizowane będzie zgodnie z warunkami wskazanymi w siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lecznagw.11.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęcznej ul. Jaśminowa 4 21-010 Łęczna..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęcznej ul. Jaśminowa 4 21-010 Łęczna Pokój 216 /sekretariat/..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy MOPS Łęczna - Daj sobie szansę! Aktywizacja zawodowa osób z terenu gminy Łęczna realizowany w ramach Priorytetu VII, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs gastronomiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób - 3 Liczba godzin edukacyjnych - 120. Program szkolenia: przepisy i normy obowiązujące w gospodarce żywnościowej, wartość energetyczna produktów, zasady zdrowego żywienia, rola warzyw i owoców w żywieniu człowieka, ocena towaroznawcza mięsa, drobiu, ryb, warzyw, owoców, grzybów, jaj, mleka i jego przetworów i ich wykorzystanie w produkcji gastronomicznej, techniki sporządzania zup i sosów, charakterystyka deserów, planowanie i sporządzanie zestawów codziennych i okolicznościowych, potrawy z mleka, jaj, sera, potrawy mączne, z kasz, ziemniaków, surówki i sałatki, garmażerka, żywność typu fast - food, minimum sanitarne HACCAP, zajęcia praktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ilość wykonanych usług zbliżonych tematycznie do opisu przedmiotu zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs fryzjerski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób - 2 Liczba godzin edukacyjnych - 120. Program szkolenia: zagadnienia ogólne z zakresu fryzjerstwa, narzędzia i narządy fryzjerskie, strzyżenie - zasady doboru fryzury do typu urody, modelowanie, techniki strzyżenia, podstawowe zasady koloryzacji, dekoloryzacji i stylizacji włosów, wykonywanie trwałej ondulacji, zasady obsługi klienta, organizacja stanowiska pracy, przepisy bhp o ppoż. na stanowisku pracy, zajęcia praktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ilość wykonanych usług zbliżonych tematycznie do opisu przedmiotu zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bukieciarz - florysta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników szkolenia - 2 osoby. Liczba godzin edukacyjnych - 40. Program szkolenia: kwiaciarnia - lokalizacja, marketing, towar, rodzaje roślin, uprawa, pielęgnacja, wykorzystanie, podstawy kompozycji i kolorystyki form, zasady i formy kompozycji kwiatowych: formy bukietów, wiązanek, kompozycje w naczyniach, florystyka żałobna, dekoracja samochodów, ozdoby komunijne, dekoracja witryn, florystyka ślubna, zajęcia praktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ilość wykonanych usług zbliżonych tematycznie do opisu przedmiotu zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wizaż i stylizacja paznokci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników szkolenia - 4 Liczba godzin edukacyjnych - 80. Program szkolenia: wizaż i makijaż - aparatura i narzędzia, teoria koloru, materiały i kosmetyki, rodzaje cery i dobór preparatów, charakterystyka i kształty twarzy, technika wykorzystywania kamuflażu, makijażu i korekcji twarzy, trendy w makijażu, makijaż dostosowany do wieku, makijaż dzienny, wieczorowy, ćwiczenia praktyczne; stylizacja paznokci - manicure, pedicure, techniki przedłużania i modelowania paznokci, tipsy (żel, akryl), techniki zdobienia paznokci; zajęcia praktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ilość wykonanych usług zbliżonych tematycznie do opisu przedmiotu zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opiekun dzieci i osób starszych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników szkolenia - 3 Liczba godzin edukacyjnych - 80. Program szkolenia: opieka nad dzieckiem do lat 3, opieka nad dzieckiem w wieku 3-7 lat, opieka nad osobą starszą, pierwsza pomoc przedlekarska, utrzymanie czystości i higiena osobista, zajęcia praktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ilość wykonanych usług zbliżonych tematycznie do opisu przedmiotu zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kadry i płace.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników szkolenia - 2 Liczba godzin edukacyjnych - 120. Program szkolenia: Podstawowe zagadnienia prawa pracy. Prowadzenie i kompletowanie dokumentacji pracowniczej nawiązanie stosunku pracy (pracodawca, pracownik , zakład pracy, stosunek pracy, kompletowanie dokumentacji i danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy o pracę, przechowywanie dokumentacji, zawarcie umowy o pracę - termin zawarcia, treść, forma, rodzaje umów o pracę, inne formy zatrudnienia - stosunek pracy na podstawie powołania, wyboru, mianowania, zgłoszenie do ZUS - terminy, dokumenty podstawowe obowiązki pracodawcy związane z przyjęciem pracownika do pracy i jego zatrudnieniem); Szczególne formy zatrudnienia oraz umowy cywilno - prawne (zatrudnienie pracownika prowadzącego działalność gospodarczą, emeryt, rencista w firmie, niepełnosprawni, młodociani, cudzoziemcy, umowa o dzieło, umowa zlecenie, kontrakt menedżerski, umowa o zarządzanie, samozatrudnienie); Studium przypadków pracowniczych (zmiana warunków umowy o pracę , aneksy, przeszeregowania, szczególne formy zmiany warunków umów o pracę w przypadku likwidacji pracodawcy, przejścia części zakładu pracy na innego pracodawcę, zwolnienia grupowe, związki zawodowe w zakładzie pracy i wynikające z ich istnienia konsekwencje, pracodawcy u których brak związków zawodowych, kary, nagany i wyróżnienia, terminy wnoszenia przez pracownika sprzeciwu); Zagadnienia płacowe (wynagradzanie za pracę- ogólne warunki ustalania, formalno-prawne podstawy ustalania wynagrodzeń, regulamin wynagradzania - obowiązek utworzenia, zakres regulacji, tryb ustalenia, tryb wprowadzania zmian, formy wynagrodzeń - zasadnicza, godzinowa, akordowa, prowizyjna, wynagrodzenia ze stosunku pracy-rodzaje, inne składniki, wynagrodzenia za czas niewykonywania pracy, zasady ustalania składników wynagrodzeń); Wynagrodzenie za czas choroby (pojęcie choroby i niezdolności do pracy oraz jej dokumentowanie, zasady podlegania ubezpieczeniu chorobowemu, wynagrodzenie za czas choroby, zasiłek chorobowy), Warsztaty praktyczne( zakładanie akt osobowych, wypełnianie umowy o pracę, praktyczne uwagi, analiza konkretnych przypadków, wprowadzenie danych pracownika do systemu kadrowo- płacowego, zgłoszenie pracownika do ZUS w programie Płatnik, szczególne formy dokumentów dla poszczególnych grup pracowniczych, zawieranie umów cywilno-prawnych, wprowadzanie do systemu kadrowo - płacowego innych grup pracowniczych oraz pracowników obcych).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2014.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.