eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Projekt zagospodarowania terenu - Szkoła Podstawowa nr 53 w Częstochowie , ul. Orkana 103/109

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-12

Częstochowa: Projekt zagospodarowania terenu - Szkoła Podstawowa nr 53 w Częstochowie , ul. Orkana 103/109
Numer ogłoszenia: 192029 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, fax 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt zagospodarowania terenu - Szkoła Podstawowa nr 53 w Częstochowie , ul. Orkana 103/109.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn: zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej nr 53 przy ul. Orkana na cele związane ze sportem i rekreacją . Lokalizacja obiektu: Częstochowa, ul. Orkana 103/109, arkusz mapy: 334, działka nr 74. Orientacyjny zakres opracowania: 1.Dobudowa, przekładki, zabezpieczenie istniejących sieci infrastruktury technicznej, w tym odwodnienie dla całego terenu - w zależności od uzasadnionych potrzeb. Przy odwodnieniu terenu należy przewidzieć zabezpieczenie (izolację) ścian fundamentowych istniejących budynków szkoły. 2.Likwidacja istniejących elementów zagospodarowania terenu ( wg założeń koncepcji). 3.Przebudowa istniejących elementów zagospodarowania terenu (wg założeń koncepcji). 4.Budowa nowej infrastruktury sportowej (wg założeń koncepcji). 5.Przystosowanie istniejących budynków szkoły dla osób niepełnosprawnych związane z zagospodarowaniem terenu. Orientacyjna powierzchnia terenu ok. 3,4 ha.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia w następujących specjalnościach:architektonicznej; instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych. 3) udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednego opracowania projektowego dotyczącego obiektu sportowo-rekreacyjnego lub infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o wartości co najmniej 50 tys. zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spelnienie warunku udziału w postępowaniu muszą być: - dla warunku 1): a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dla warunku 2) oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wykaz osób, które będą brały udział w pracach projektowych w wymienionych specjalnościach wraz z uprawnieniami budowlanymi oraz zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającymi ich przynależność do izby na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza jako dokument równoważny złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert - zgodnie załącznikiem nr 3 do niniejszej siwz. dla warunku 3): a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia opracowań projektowych, określonych w punkcie 5c specyfikacji, sporządzony według załącznika nr 4 do specyfikacji. Wykaz musi zawierać: zakres opracowania i jego wartość, datę rozpoczęcia i odbioru prac projektowych, nazwę, adres i telefon inwestora, b) dokumenty potwierdzające, że dokumentacje projektowe określone w wykazie, sporządzonym według załącznika nr 4 do specyfikacji, zostały wykonane należycie, np. referencje.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail:lmaciejewska@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Śląska 11/13..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta, parter, stanowisko nr 1. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29/10/2007 , godzina 10:00, siedziba Zamawiajacego, sala 108..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego : http://czestochowa.bip-gov.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikację SIWZ, protesty dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ich rozstrzygnięcia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.