eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › kompleksowa obsługa prawna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-20

Warszawa: kompleksowa obsługa prawna
Numer ogłoszenia: 191863 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116603 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5644, ul. Dymińska 13, 01-783 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 687 75 50, faks 22 687 85 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostkla Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa obsługa prawna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacji bieżącej obsługi prawnej zamawiającego: 1. Przez bieżącą obsługę prawną, dla potrzeb niniejszego zamówieniay, rozumie się: a) konsultacje i doradztwo prawne w zakresie spraw wynikających z funkcjonowania Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego oraz poprzez techniczne środki porozumiewania się, b) reprezentowanie Zamawiającego przed sądami, urzędami i innymi organami, w postępowaniach sądowych, podatkowych, administracyjnych, egzekucyjnych itp., c) udział w negocjacjach z kontrahentami, związkami zawodowymi, itp., d) sporządzanie pism procesowych i wzorów dokumentów, opinii prawnych (regulaminów, decyzji), e) przygotowywanie analiz prawnych, opiniowanie umów i innych dokumentów w sprawach przedkładanych przez osoby funkcyjne Zamawiającego - komórki organizacyjne. 2. Świadczenie pomocy prawnej przez Wykonawcę, polegać będzie w szczególności na: a) opiniowaniu projektów umów, porozumień, wewnętrznych dokumentów normatywnych, regulaminów, procedur i aktów administracyjnych (decyzji z pragmatyki służbowej żołnierzy zawodowych) w oparciu o przepisy prawne na każde zlecenie Zamawiającego oraz interpretowanie tych opracowań; b) zastępstwie prawnym przed wszystkimi sądami powszechnymi oraz organami egzekucyjnymi w ramach zastępstwa prawnego i procesowego, sporządzanie apelacji, skarg kasacyjnych i innych pism procesowych; c) zastępstwie prawnym w postępowaniu administracyjnym i sądowo - administracyjnym przed właściwymi organami i przed sądami administracyjnymi i organami egzekucyjnymi, w tym sporządzanie pism procesowych przed organami pierwszej i drugiej instancji oraz sporządzanie skarg kasacyjnych; d) udzielanie opinii prawnych i konsultacji w zakresie obowiązującego prawa, w tym w szczególności w zakresie: obronności i bezpieczeństwa państwa, ochrony osób i mienia, odpadów, ochrony środowiska, uposażeń i wynagrodzeń oraz pozostałych należności finansowych dla żołnierzy i pracowników wojska, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, prawa podatkowego, prawa ubezpieczenia społecznego, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, finansów publicznych, prawa gospodarczego, cywilnego, pracy i innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem specyfiki przepisów wojskowych dla potrzeb bieżącej działalności jednostki budżetowej; e) wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego w postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz przed sądami, w sprawach zakresu zamówień publicznych; f) pomoc prawna przy realizacji procedur przetargowych w ramach zamówień publicznych we współpracy z komórkami organizacyjnymi Zamawiającego, (np. opiniowanie SIWZ, projektów umów); g) udzielanie konsultacji i opinii w zakresie podatków, finansów publicznych w ramach działalności Zamawiającego; h) udzielanie konsultacji i opinii w zakresie spraw pracowniczych i żołnierzy zawodowych pomoc w opracowywaniu i weryfikowaniu dokumentacji pracowniczej; i) wykonywanie zastępstwa prawnego przed innymi organami orzekającymi i organami administracji państwowej i samorządowej; j) opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych postępowań wyjaśniających w sprawach szkód w mieniu wojskowym, wyrządzanych przez pracowników i żołnierzy, przedstawianie propozycji załatwiania tych spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami; k) opiniowanie decyzji ws. umorzenia, rozłożenia na raty należności z tytułu wyrządzonych szkód w mieniu wojskowym; l) opiniowanie protokołu rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych oraz sprawozdań końcowych z przeprowadzonych inwentaryzacji i przedstawienie propozycji rozstrzygnięć; m) pomoc prawna nad prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi w zakresie ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych; n) przygotowanie na żądanie informacji o nowych przepisach prawnych; o) innych czynności wg potrzeb Zamawiającego związanych, trudnych do przewidzenia w chwili zwarcia umowy. Inne ustalenia 1. Czynności objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca będzie świadczył, według potrzeb: pocztą elektroniczną, telefonicznie, na piśmie, za pośrednictwem faksu i osobiście, w siedzibie Zamawiającego, jeżeli będzie to uzasadnione charakterem prowadzonej sprawy. 2. Wykonawca realizuje zamówienie osobiście lub za pośrednictwem osób posiadających uprawnienia adwokata lub radcy prawnego (wskazanych w ofercie). Ryzyko działania tych osób ponosi Wykonawca. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania jakiejkolwiek części niniejszego zamówienia podwykonawcom z wyłączeniem zastępstwa procesowego - substytucji. 4. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania konsultacji: a. telefonicznie: niezwłocznie, a jeżeli charakter pytania wskazuje na konieczność dokonania analizy przepisów prawa w terminie nie dłuższym niż 4 dni robocze, b. za pośrednictwem poczty elektronicznej: w ciągu 4 dni roboczych od chwili wysłania potwierdzenia odebrania przez siebie wiadomości, c. pisemnie: w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia pytania. 5. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania opinii prawnych, na żądanie Zamawiającego, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia zlecenia na piśmie lub w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia wysłania potwierdzenia odebrania przez Wykonawcę wiadomości pocztą elektroniczną. W sprawach skomplikowanych i pilnych, strony mogą odpowiednio ustalić dłuższy lub krótszy termin na załatwienie sprawy. Usługę uznaje się za wykonaną w momencie zakomunikowania Zamawiającemu odpowiedzi na zlecenie, np. przekazanie pisemnej opinii prawnej. W przypadku korespondencji pocztą elektroniczną za odbiór Strony uznają potwierdzenie wyświetlenia wiadomości o odczytaniu wiadomości z załączoną odpowiedzią na zlecenie na ekranie monitora Zamawiającego. 6. W przypadku zlecenia dochodzenia należności Zamawiającego na drodze sądowej Wykonawca zobowiązuje się do: a. wystosowania do dłużnika wezwania przedsądowego, b. prowadzenia sprawy przed sądami w celu uzyskania tytułu wykonawczego, c. egzekucji orzeczenia sądowego. 7. Zamawiający zobowiązuje się do współdziałania przy wykonywaniu umowy, a w szczególności zobowiązuje się dostarczyć lub udostępnić Wykonawcy w tym poprzez upoważnione osoby funkcyjne) we wskazanym przez niego terminie niezbędne do realizacji przedmiotu umowy materiały i informacje. 8. Wykonawca zobowiązuje się przekazywać Zamawiającemu informacje o przebiegu prowadzonych spraw niezwłocznie na każde żądanie Zamawiającego. 9. Na każde żądanie Zmawiającego, Wykonawca zobowiązany jest udostępnić lub wydać wszelkie dokumenty związane z wykonywaniem umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maciej Derejczyk i Partnerzy Kancelaria Prawnicza, ul. Świetego Mikołaja 59-60/19, 50-127 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37398,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.