eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › kompleksowa obsługa prawna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-18

Warszawa: kompleksowa obsługa prawna
Numer ogłoszenia: 116603 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5644 , ul. Dymińska 13, 01-783 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 687 75 50, faks 22 687 85 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa obsługa prawna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacji bieżącej obsługi prawnej zamawiającego: 1. Przez bieżącą obsługę prawną, dla potrzeb niniejszego zamówieniay, rozumie się: a) konsultacje i doradztwo prawne w zakresie spraw wynikających z funkcjonowania Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego oraz poprzez techniczne środki porozumiewania się, b) reprezentowanie Zamawiającego przed sądami, urzędami i innymi organami, w postępowaniach sądowych, podatkowych, administracyjnych, egzekucyjnych itp., c) udział w negocjacjach z kontrahentami, związkami zawodowymi, itp., d) sporządzanie pism procesowych i wzorów dokumentów, opinii prawnych (regulaminów, decyzji), e) przygotowywanie analiz prawnych, opiniowanie umów i innych dokumentów w sprawach przedkładanych przez osoby funkcyjne Zamawiającego - komórki organizacyjne. 2. Świadczenie pomocy prawnej przez Wykonawcę, polegać będzie w szczególności na: a) opiniowaniu projektów umów, porozumień, wewnętrznych dokumentów normatywnych, regulaminów, procedur i aktów administracyjnych (decyzji z pragmatyki służbowej żołnierzy zawodowych) w oparciu o przepisy prawne na każde zlecenie Zamawiającego oraz interpretowanie tych opracowań; b) zastępstwie prawnym przed wszystkimi sądami powszechnymi oraz organami egzekucyjnymi w ramach zastępstwa prawnego i procesowego, sporządzanie apelacji, skarg kasacyjnych i innych pism procesowych; c) zastępstwie prawnym w postępowaniu administracyjnym i sądowo - administracyjnym przed właściwymi organami i przed sądami administracyjnymi i organami egzekucyjnymi, w tym sporządzanie pism procesowych przed organami pierwszej i drugiej instancji oraz sporządzanie skarg kasacyjnych; d) udzielanie opinii prawnych i konsultacji w zakresie obowiązującego prawa, w tym w szczególności w zakresie: obronności i bezpieczeństwa państwa, ochrony osób i mienia, odpadów, ochrony środowiska, uposażeń i wynagrodzeń oraz pozostałych należności finansowych dla żołnierzy i pracowników wojska, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, prawa podatkowego, prawa ubezpieczenia społecznego, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, finansów publicznych, prawa gospodarczego, cywilnego, pracy i innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem specyfiki przepisów wojskowych dla potrzeb bieżącej działalności jednostki budżetowej; e) wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego w postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz przed sądami, w sprawach zakresu zamówień publicznych; f) pomoc prawna przy realizacji procedur przetargowych w ramach zamówień publicznych we współpracy z komórkami organizacyjnymi Zamawiającego, (np. opiniowanie SIWZ, projektów umów); g) udzielanie konsultacji i opinii w zakresie podatków, finansów publicznych w ramach działalności Zamawiającego; h) udzielanie konsultacji i opinii w zakresie spraw pracowniczych i żołnierzy zawodowych pomoc w opracowywaniu i weryfikowaniu dokumentacji pracowniczej; i) wykonywanie zastępstwa prawnego przed innymi organami orzekającymi i organami administracji państwowej i samorządowej; j) opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych postępowań wyjaśniających w sprawach szkód w mieniu wojskowym, wyrządzanych przez pracowników i żołnierzy, przedstawianie propozycji załatwiania tych spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami; k) opiniowanie decyzji ws. umorzenia, rozłożenia na raty należności z tytułu wyrządzonych szkód w mieniu wojskowym; l) opiniowanie protokołu rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych oraz sprawozdań końcowych z przeprowadzonych inwentaryzacji i przedstawienie propozycji rozstrzygnięć; m) pomoc prawna nad prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi w zakresie ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych; n) przygotowanie na żądanie informacji o nowych przepisach prawnych; o) innych czynności wg potrzeb Zamawiającego związanych, trudnych do przewidzenia w chwili zwarcia umowy. Inne ustalenia 1. Czynności objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca będzie świadczył, według potrzeb: pocztą elektroniczną, telefonicznie, na piśmie, za pośrednictwem faksu i osobiście, w siedzibie Zamawiającego, jeżeli będzie to uzasadnione charakterem prowadzonej sprawy. 2. Wykonawca realizuje zamówienie osobiście lub za pośrednictwem osób posiadających uprawnienia adwokata lub radcy prawnego (wskazanych w ofercie). Ryzyko działania tych osób ponosi Wykonawca. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania jakiejkolwiek części niniejszego zamówienia podwykonawcom z wyłączeniem zastępstwa procesowego - substytucji. 4. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania konsultacji: a. telefonicznie: niezwłocznie, a jeżeli charakter pytania wskazuje na konieczność dokonania analizy przepisów prawa w terminie nie dłuższym niż 4 dni robocze, b. za pośrednictwem poczty elektronicznej: w ciągu 4 dni roboczych od chwili wysłania potwierdzenia odebrania przez siebie wiadomości, c. pisemnie: w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia pytania. 5. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania opinii prawnych, na żądanie Zamawiającego, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia zlecenia na piśmie lub w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia wysłania potwierdzenia odebrania przez Wykonawcę wiadomości pocztą elektroniczną. W sprawach skomplikowanych i pilnych, strony mogą odpowiednio ustalić dłuższy lub krótszy termin na załatwienie sprawy. Usługę uznaje się za wykonaną w momencie zakomunikowania Zamawiającemu odpowiedzi na zlecenie, np. przekazanie pisemnej opinii prawnej. W przypadku korespondencji pocztą elektroniczną za odbiór Strony uznają potwierdzenie wyświetlenia wiadomości o odczytaniu wiadomości z załączoną odpowiedzią na zlecenie na ekranie monitora Zamawiającego. 6. W przypadku zlecenia dochodzenia należności Zamawiającego na drodze sądowej Wykonawca zobowiązuje się do: a. wystosowania do dłużnika wezwania przedsądowego, b. prowadzenia sprawy przed sądami w celu uzyskania tytułu wykonawczego, c. egzekucji orzeczenia sądowego. 7. Zamawiający zobowiązuje się do współdziałania przy wykonywaniu umowy, a w szczególności zobowiązuje się dostarczyć lub udostępnić Wykonawcy w tym poprzez upoważnione osoby funkcyjne) we wskazanym przez niego terminie niezbędne do realizacji przedmiotu umowy materiały i informacje. 8. Wykonawca zobowiązuje się przekazywać Zamawiającemu informacje o przebiegu prowadzonych spraw niezwłocznie na każde żądanie Zamawiającego. 9. Na każde żądanie Zmawiającego, Wykonawca zobowiązany jest udostępnić lub wydać wszelkie dokumenty związane z wykonywaniem umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia warunku posiadania uprawnień zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał aktualny wpis na listę radców prawnych właściwej Okręgowej Izby Radców Prawnych lub adwokatów właściwej Okręgowej Rady Adwokackiej Ocena spełnienia powyższych warunków będzie realizowana na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ. Ocena będzie prowadzona metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał się realizacją przynajmniej 3 (trzech) usług świadczonych na rzecz jednostek wojskowych lub Wojskowych Oddziałów Gospodarczych, każda z usług o wartości minimum 30.000 złotych i trwająca nie mniej niż 10 miesięcy, wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat lub w krótszym okresie jeżeli, okres prowadzenia działalności jest krótszy; - w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał się realizacją przynajmniej 3 (trzech) usług świadczonych na rzecz jednostek wojskowych lub Wojskowych Oddziałów Gospodarczych, polegających na reprezentacji zamawiającego przez KIO w okresie ostatnich trzech lat lub w krótszym okresie jeżeli, okres prowadzenia działalności jest krótszy; - w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał się realizacją przynajmniej 3 (trzech) usługi w zakresie zastępstwa procesowego na rzecz jednostek sektora finansów publicznych w rozumieniu przepisów prawa o finansach publicznych, tj. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert świadczył / świadczy zastępstwo procesowe, w co najmniej pięciu sprawach sądowych z zakresu przepisów regulujących odpowiedzialność majątkową żołnierzy (z zastrzeżeniem, że na potrzeby wyliczenia za jedną sprawę przyjmuje się również sprawę prowadzoną tylko w jednej instancji, zaś sprawy prowadzone tylko w postępowaniu egzekucyjnym nie są wliczane do doświadczenia), Ocena spełnienia powyższych warunków będzie realizowana na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ. Ocena będzie prowadzona metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższych warunków będzie realizowana na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ. Ocena będzie prowadzona metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował minimum 2 osobami świadczącymi pomoc prawną, posiadającymi uprawnienia radcy prawnego lub adwokata. Każda z wskazanych osób musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie (liczone od daty wpisu na listę radców prawnych, adwokatów) w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie obsługi prawnej jednostek wojskowych, Wojskowych Oddziałów Gospodarczych (WOG) obejmujące: prawo administracyjne, prawo cywilne, finanse publiczne, prawo pracy, prawo zamówień publicznych, pragmatykę wojskową. - Minimum jedna osoba wskazana do realizacji pomocy prawnej (radca prawny lub adwokat) muszą posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli minimum POUFNE oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie realizowana na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ. Ocena będzie prowadzona metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w zakresie zdolności finansowej zamawiający wymaga aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) na kwotę nie niższą niż 300.000 złotych w odniesieniu do jednego zdarzenia, którego skutki są objęte umową ubezpieczenia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie realizowana na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ. Ocena będzie prowadzona metodą spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku podpisywania oferty (dokumentów, oświadczeń itd.) przez ustanowionego pełnomocnika stosowne pełnomocnictwo dla zachowania ważności złożonej oferty winno być dołączone do oferty. Z treści złożonej oferty powinno wynikać wprost, iż osoba podpisującą ofertę (dokumenty) jest do tego prawnie umocowana.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - doświadczenie wykonawcy - 60

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek od towarów i usług VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, 2. w zakresie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazanych przez Wykonawcę, w przypadku wystąpienia okoliczności lub zdarzenia losowego uniemożliwiającego wskazanej w ofercie osobie wykonywanie czynności wynikających z zawartej umowy lub nastąpiła utrata uprawnień do wykonywania takich czynności, czego strony nie mogły przewidzieć przed podpisaniem umowy. W powyższym przypadku, Wykonawca zobowiązany jest zaproponować inną, nie wymienioną w ofercie osobę zdolną wykonywać czynności będące przedmiotem zamówienia o kwalifikacjach i doświadczeniu wynikających z przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.jw5644.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, ul. Dymińska 13, 01-783 Warszawa (budynek nr 78 pokój nr 8).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego, ul. Dymińska 13, 01-783 Warszawa (budynek nr 78 pokój nr 8).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.