eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto › Postepowanie przetargowe Wyroby medyczne Nr sprawy ZP,PN(10)2008.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-18

Nowe Miasto: Postepowanie przetargowe Wyroby medyczne Nr sprawy ZP,PN(10)2008.
Numer ogłoszenia: 191766 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 159001 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Tomaszowska, 26-420 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, tel. 048 6743842, fax 048 6740040.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postepowanie przetargowe Wyroby medyczne Nr sprawy ZP,PN(10)2008..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zamówienie na dostawę Wyrobów medycznych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części. Każda ze wskazanych części zamówienia określana będzie mianem (zadania). a) zadanie nr 1 - Drobny sprzęt medyczny oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 33141200-2,33141220-8, 33141310-6, 33141320-9, 33194000-6 itp. określone w załączniku nr 3; b) zadanie nr 2 - Wyroby do resuscytacji i anestezjologi oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 33171110-3, 33171000-9 itp. określone w załączniku nr 4 ; c) zadanie nr 3 - Materiały opatrunkowe oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 33141110-4, 33141112-8, 33141113- 5, 33141114-2 itp. określone w załączniku nr 5 ; d) zadanie nr 4 - Osprzęt do Laparoskopu oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 33.00.00.00-0 określone w załączniku nr 6 . 1.1. W trakcie postępowania wykonawcy powinni traktować poszczególne zadania jako oddzielne części- np. składając zapytanie ,protest należy wskazać jakiej części dotyczy. Zamawiający prowadząc postępowanie będzie dokonywał czynności związanych w postępowaniu wskazując jakiej części dotyczy. Właściwości i ilości w poszczególnych pozycjach przedmiotu zamówienia w zadaniu określone zostały w formularzu Oferta cenowa - załącznik nr 3 , 4, 5 i 6 do SIWZ. 1.2.Przewidywaną ilość przedmiotu zamówienia oszacowano na podstawie danych zużycia z lat ubiegłych oraz najlepszej wiedzy zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji. 1.3.Zamawiający dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjnych/użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. 1.4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Jednocześnie zastrzega ,że jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę częściową obejmującą dowolną liczbę zadań. 1.5.Minimalne - gwarantowane w niniejszym zamówieniu ilości zostały podane w załącznikach Oferta cenowa nr 3 , 4, 5 i 6 do SIWZ. 1.6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji umowy zakresu ilościowego opisanego przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w poszczególnych zadaniach w granicach + 5 %. 1.7.W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw wg cen podanych w formularzu (Oferta cenowa) poszczególnego zadania 1.8.W ramach pojedynczego zadania przedmiot zamówienia jest niepodzielny . 2.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych i drogą elektroniczną. 3.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających i podpisania umowy ramowej. 4.Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Zaangażowanie podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. Wykonawca ma obowiązek zamieszczenia informacji o zamiarze zlecenia podwykonawcom wykonania części zamówienia w ofercie - załącznik nr 8. W przypadku nie wskazania w ofercie zakresu prac, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom zamawiający uzna, że wykonawca samodzielnie wykona przedmiot zamówienia. Pełną odpowiedzialność i konsekwencje między innymi w zakresie wykonania ,terminów realizacji, jakości ponosi wykonawca ,z którym zamawiający podpisze umowę. 5.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie przez cały okres trwania umowy w zależności od potrzeb zamawiającego. Dostawy odbywać się mogą do dwóch razy w miesiącu . 6.Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do zamawiającego własnym transportem na własny koszt i odpowiedzialność na złożone przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego telefoniczne lub faksem zlecenie zawierające ilość ( produktu) asortymentu i termin dostawy. W sytuacjach awaryjnych wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia asortymentu objętego przedmiotem zamówienia nie później niż w terminie 72 godzin liczonych od dnia otrzymania zamówienia w formie faksu. 1)Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze w godzinach od 7:00- 14:30 w obecności upoważnionego przedstawiciela zamawiającego. 2)Miejscem wykonania zamówienia jest magazyn Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej 26-420 Nowym-Mieście n/P ul. Tomaszowska 43. 7.Wykonawca będzie odpowiedzialny względem zamawiającego za to , iż jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu i używania przedmiotu zamówienia 8.Oferowane przez wykonawcę Wyroby medyczne wymienione w zadaniach muszą być dopuszczone do obrotu i do używania w jednostkach służby zdrowia, spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełnia wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty deklaracje zgodności i świadectwa rejestracji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.12.20 - Kaniula Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.20 - Kaniula Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.17.11.10 - Maski do anestezji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.11.10 - Maski do anestezji Oryginalny kod CPV: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry Oryginalny kod CPV: 33.14.11.13 - Bandaże Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.13 - Bandaże .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 548417,03 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 1 a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 349.543,65
  • Oferta z najniższą ceną: 349.543,65 / oferta z najwyższą ceną: 349.543,65
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przyrządy do resuscytacji i anestezjologii.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AKME Wojciech Palejko Anna Stachyra Palejko Sp.j., ul. Postępu 1, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 42.127,00
  • Oferta z najniższą ceną: 42.127,00 / oferta z najwyższą ceną: 42.127,42
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paul Hartman Polska Sp. z o.o., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 156.764,38
  • Oferta z najniższą ceną: 156.764,38 / oferta z najwyższą ceną: 156.764,38
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.