eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto › Postępowanie przetargowe Wyroby medyczne - (Nazwa zadania ) Nr. sprawy ZP ,PN( 10 ) 2008 .Nie otwierać przed dniem 25.07.2008 r godz. 10 00 .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-14

Nowe Miasto: Postępowanie przetargowe Wyroby medyczne - (Nazwa zadania ) Nr. sprawy ZP ,PN( 10 ) 2008 .Nie otwierać przed dniem 25.07.2008 r godz. 10 00 .
Numer ogłoszenia: 159001 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, tel. 048 6743842, fax 048 6740040.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-nowemiasto.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie przetargowe Wyroby medyczne - (Nazwa zadania ) Nr. sprawy ZP ,PN( 10 ) 2008 .Nie otwierać przed dniem 25.07.2008 r godz. 10 00 ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest zamówienie na dostawę Wyrobów medycznych o wartości szacunkowej 139.993,07 euro. 1.Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części. Każda ze wskazanych części zamówienia określana będzie mianem (zadania). a) zadanie nr 1 - Drobny sprzęt medyczny oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 33141200-2, 33141220-8, 33141310-6, 33141320-9, 33194000-6 itp. określone w załączniku nr 3; b) zadanie nr 2 - Wyroby do resuscytacji i anestezjologi oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 33171110-3, 33171000-9 itp. określone w załączniku nr 4 ; c) zadanie nr 3 - Materiały opatrunkowe oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV 33141110-4, 33141112-8, 33141113-5, 33141114-2 itp. określone w załączniku nr 5 ; d) zadanie nr 4 - Osprzęt do Laparoskopu oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 33.00.00.00-0 określone w załączniku nr 6 . 1.1.W trakcie postępowania wykonawcy powinni traktować poszczególne zadania jako oddzielne części- np. składając zapytanie ,protest należy wskazać jakiej części dotyczy. Zamawiający prowadząc postępowanie będzie dokonywał czynności związanych w postępowaniu wskazując jakiej części dotyczy. Właściwości i ilości w poszczególnych pozycjach przedmiotu zamówienia w zadaniu określone zostały w formularzu Ofert cenowa - załącznik nr 3 , 4, 5 i 6. 1.2.Przewidywaną ilość przedmiotu zamówienia oszacowano na podstawie danych zużycia z lat ubiegłych oraz najlepszej wiedzy zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji. 1.3.Zamawiający dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjnych/ użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. 1.4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. na poszczególne zadania. Jednocześnie zastrzega ,że jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę częściową obejmującą dowolną liczbę zadań. 1.5.Minimalne - gwarantowane w niniejszym zamówieniu ilości zostały podane w załącznikach Oferta cenowa nr 3 , 4, 5 i 6 do SIWZ. 1.6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji umowy zakresu ilościowego opisanego przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w poszczególnych zadaniach w granicach + 5 %. 1.7.W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw wg cen podanych w formularzu (Oferta cenowa) poszczególnego zadania. 1.8.W ramach pojedynczego zadania przedmiot zamówienia jest niepodzielny . 2.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych i drogą elektroniczną. 3.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających i podpisania umowy ramowej. 4.Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Zaangażowanie podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników.Wykonawca ma obowiązek zamieszczenia informacji o zamiarze zlecenia podwykonawcom wykonania części zamówienia w ofercie. 5.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie przez cały okres trwania umowy w zależności od potrzeb zamawiającego. Dostawy odbywać się mogą do dwóch razy w miesiącu . 6.Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do zamawiającego własnym transportem na własny koszt i odpowiedzialność na złożone przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego telefoniczne lub faksem zlecenie zawierające ilość produktu/ asortymentu i termin dostawy. W sytuacjach awaryjnych wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia asortymentu objętego przedmiotem zamówienianie później niż w terminie 72 godzin liczonych od dnia otrzymania zamówienia w formie faksu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.12.20 - Kaniula Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.20 - Kaniula Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.17.11.10 - Maski do anestezji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.11.10 - Maski do anestezji Oryginalny kod CPV: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry Oryginalny kod CPV: 33.14.11.13 - Bandaże Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.13 - Bandaże .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będącymi osobami fizycznymi,osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać następujące warunki: 1)posiadają koncesje zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia 2)posiadają dokumenty potwierdzające , iż oferowany przedmiot zamówienia jest zarejestrowany w rejestrze Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz dopuszczony do stosowania w placówkach służby zdrowia lub posiada deklaracje zgodności. 3)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie wymaganych warunków , opisanych w 5.2 będzie dokonane na podstawie sprawdzenia oferty pod względem formalno prawnym oraz załączonych pod ofertę dokumentów i oświadczeń , o których mowa w pkt.6 zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz ze złożoną ofertą wypełnioną na Formularzu ofertowym wg. wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ należy załączyć: 1.1.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności określonej przedmiotem zmówienia lub czynności wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia; a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i ust 2 ustawy wg. wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienia ,każdy z wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument) b)Wypełniony Formularz cenowy wg. wzoru określonego w załącznikach nr 3,4,5 i 6 do SIWZ . c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji o działalności gospodarczej potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; ( w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienia ,każdy z wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument). d)Koncesje zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji ,zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia ( w przypadku gdy nie jest wymagane posiadanie dokumentów w/w wykonawca składa oświadczenie na piśmie) . 1.2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów zawartych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty powinny być składane ( Dz. U. Nr 87 poz.605). 1.3.W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , zamawiający wymaga : a)oryginał lub kserokopię Rejestru produktu zamówienia i podmiotu odpowiedzialnego za jego wprowadzenie do obrotu wydanego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub złożenia kserokopii zgłoszenia przedmiotu zamówienia do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą, certyfikat CE ,deklarację zgodności lub inne równoważne dokumenty, które potwierdziłyby zgodnie z obowiązującymi przepisami jakość produktu ; - w sytuacji gdy odpowiednie przepisy prawa wymagają, by potwierdzenie spełniania norm czy wymogów jakościowych wydane było w ściśle określonej formie, jej zachowanie jest konieczne; - w przypadku gdy wykonawca w przypadku , któregoś produktu dostarczy potwierdzenie zgłoszenia do rejestru ( lub inne wpisać) prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych będzie dokumentem wystarczającym w zakresie p.pkt.a), b) wykaz podwykonawców ,jeżeli wykonawca powierzy część wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom 1.4.W celu potwierdzenia , że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga złożenia : 1)ważnej kserokopii polisy ubezpieczeniowej , a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 3.Dokumenty, są składane w formie oryginału, wypisu , odpisu lub kopii w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, stosownie do obowiązujących przepisów. 4.Kserokopie dokumentów powinny być czytelne i potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby (ę) uprawnione (ą) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-nowemiasto.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: S P Z O Z w N.Mieście n/P ul. Tomaszowska 43 26-420 Nowe-Miasto n/P. Opłata 30 .00 Waluta: PLN . Płatne w kasie B.S. w Belsku Dużym na konto nr.75 9116 0001 0001 4616 2000 0001.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Tomaszowska 43 26-420 Nowe-Miasto n/P -budynek administracyjny (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład drobnego sprzętu medycznego wchodzą : igły ,strzykawki ,wenflony ,kaniule ,cewniki,przyrządy do przetaczania krwi i płynów infuzyjnych,zgłębniki ,wzierniki itp. sprzęt. Wartość szacunkowa wynosi 90.142,12 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.19.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyroby do resuscytacji i anestezjologi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład wyrobów do resyscytacji i anestezjologi wchodzą : rurki intubacyjne, prowadnice do rurek ,igły podpajęczynówkowe, maski krtaniowe,filtry itp. Wartość szacunkowa wynosi 12.381,68. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.17.11.10-3, 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład materiałów opatrunkowych wchodzi : gaza,wata ,bandaże ,opaski elastyczne ,gipsowe,lignina itp. Wartość szacunkowa wynosi 18.725,59 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-5, 33.14.11.14-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Osprzęt do Laparoskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia W skład wyrobów do laparoskopu wchodzą klipsy tytanowe o średnicy 10 mm średnie i duże dające pełne zamkniecie wokół podwiązywanej struktury . Wartość szacunkowa wynosi 5.791,44 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.