eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łysomice › Zaprojektowanie i wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Łysomice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-09

Łysomice: Zaprojektowanie i wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Łysomice
Numer ogłoszenia: 191713 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167341 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łysomice, ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, faks (056) 678 32 22 w.23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Łysomice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu remontu dróg gminnych na terenie Gminy Łysomice, CPV: 1)45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 2)45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg, 3)45233290-8 Instalowanie znaków drogowych, 2.Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie remontu: 1)drogi w Gostkowie - od remizy do Kościoła, o długości ca 435mb i szer. 4,0mb zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 122 i 69 w Gostkowie gm. Łysomice, polegającego na wykonaniu nakładki asfaltowej (mapa nr 1). 2)drogi Kamionki Duże - od drogi powiatowej w kierunku wysypiska o długości 770mb i szer. 5,0mb zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 149 polegającego na wykonaniu na odcinku ca 270 mb nakładki asfaltowej (mapa nr 2a) a na pozostałym odcinku ca 650mb i szer. 3,0 mb z masy asfaltowej (mapa nr 2b). 3)drogi w Lulkowie - przedłużenie drogi za Parkiem o długości 140mb i szer. 3,5 mb zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 189)6 polegającego na wykonaniu drogi z masy asfaltowej (mapa nr 3). 4)drogi w Łysomicach - ul. Storczykowa o długości 75mb i szer. 3,5 mb zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 86/26 polegającego na wykonaniu drogi z masy asfaltowej (mapa nr 4). 5)drogi w Łysomicach - ul. Wierzbowa o długości 250mb i szer. 4,0 mb zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 60/15 polegającego na wykonaniu drogi z masy asfaltowej (mapa nr 5). 6)drogi w Łysomicach - ul. Jagodowa o długości 192mb i szer. 5,0 mb zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 239)1,226 polegającego na wykonaniu drogi z masy asfaltowej (mapa nr 6). 7)drogi w Papowie Toruńskim Osieki - ul. Heweliusza (na odcinku od ul. Leśnej do ul. Ogrodowej) o długości 600mb i szer. 5,0 mb zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 10,6)1 polegającego na wykonaniu drogi z masy asfaltowej (mapa nr 7). 8)drogi w Różankowie - od drogi wojewódzkiej do bloków o długości 114mb i szer. 3,5 mb zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 289)67 polegającego na wykonaniu drogi z masy asfaltowej (mapa nr 8). 9)drogi w Turznie - ul. Osiedlowa o długości 155mb i szer. 4,0 mb zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 315,131,130)4,129)22 polegającego na wykonaniu drogi z masy asfaltowej (mapa nr 9). Przy każdej z dróg należy zaprojektować i wykonać pobocza o szerokości 1,0 mb po każdej stronie. 3.W zakresie projektowania przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych: 1)projekt wykonawczy - branża drogowa, 2)czasowa organizacja ruchu na czas remontu - branża inżynieria ruchu, 3)informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ), 4)uzyskanie przez Wykonawcę wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń dokumentacji, 5)uzyskanie przez wykonawcę akceptacji tej dokumentacji przez Zamawiającego w zakresie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia; 4.Przedmiot zamówienia obejmuje również zapewnienie przez Wykonawcę nadzoru autorskiego: 1)wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych przepisami prawa budowlanego; 2)dokonywanie wpisów do dziennika budowy; 3)wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, 4)uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, 5)ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, 6)udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, 7)wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, 8)bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i niezwłoczne przybywanie na plac budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji projektowej 5.Zakres robót dla wszystkich dróg obejmuje m.in.: 1)roboty pomiarowe z wytyczeniem jezdni wraz z poboczami; 2)badania podłoża gruntu; 3)roboty przygotowawcze; 6.Dla dróg oznaczonych na mapach nr 2b,3,4,5,6,7 zakres robót obejmuje m.in.: 1)usunięcie górnej warstwy nawierzchni drogi po konsultacji z inspektorem nadzoru, Zamawiający wskaże miejsce wbudowania w inne drogi gruntowe w odl. do 15 km. Natomiast materiał nie nadający się do wbudowania zostanie zagospodarowany przez Wykonawcę. 2)wykarczowanie krzewów i pni drzew z pasa drogowego. 3)prześwietlenie konarów drzew do wysokości min. 4,5m. 4)oczyszczenie istniejącego podłoża. 5)wykonanie korytowania pod całą konstrukcją korony drogi ( głębokość kopania średnio 38cm wykonać koparkami z transportem urobku samochodami wywrotkami, droga powinna być przybliżona do wjazdów na posesje z zachowaniem minimalnego spadku w celu odwodnienia); koryto oraz warstwy podbudowy szersze od warstwy wiążącej nawierzchni o 15cm po każdej stronie; koryto wykonać w dwóch etapach: a)I etap: ukop materiału istniejącego drogi (kruszywo łamane, pospółka, żużel itp.) należy wbudować w miejscu wskazanym przez Gminę w odległości do 15km. b)II etap: pozostały urobek nie nadający się do ponownego wbudowania Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 6)wykonanie wykopu za pomocą spycharek w celu uzyskania prawidłowego profilu podłużnego drogi, nadmiar wbudować w drogi gruntowe wskazane przez Zamawiającego w odległości do 20 km. 7)wykonanie nasypów z pospółki w celu uzyskania prawidłowego profilu podłużnego drogi. 8)profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne; 9)wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm. na odcinkach, których występuje grunt nieprzepuszczalny; 10)wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa twardego lub gruzu betonowego (bez zawartości elementów ceramiki i innych zanieczyszczeń) o frakcji od 31mm do 63mm gr. 17 cm; 11)wykonanie górnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego (bez zawartości elementów ceramiki i innych zanieczyszczeń) o frakcji od 2mm do 31mm gr. 8 cm; 12)wykonanie nawierzchni z masy asfaltowej dwuwarstwowej: a)warstwa wiążąca o gr. 4 cm, b)warstwa ścieralna o gr. 3 cm, 13)wykonanie poboczy utwardzonych z mieszanki gruzu betonowego o frakcji od 31mm do 63mm i pospółki sortowanej 0-31 w proporcji 1:1 o gr. dostosowanej do wysokości krawędzi jezdni z zachowaniem spadku poprzecznego 5%; 14)wykonanie rowów przydrożnych o minimalnej gł. 0,6m i szer. dna rowu 0,4m, skarpy rowu 1:1. Rowy obustronne- jeżeli pozwoli na to szerokość pasa drogowego; 15)zjazdy zaprojektować lecz ich wykonanie leży po stronie zainteresowanych (właścicieli nieruchomości); 16)ustawienie oznakowania pionowego 17)wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej 7.Dla dróg oznaczonych na mapach nr 1, 2a (nakładka asfaltowa) zakres robót obejmuje m.in.: 1)oczyszczenie istniejącej nawierzchni, 2)wykonanie remontu cząstkowego 3)wykonanie profilu 50kg)m2, 4)wykonanie sprysku (emulsją) międzywarstwowego, 5)wykonanie nakładki gr. 4 cm warstwy ścieralnej 6)wykarczowanie krzewów i pni drzew z pasa drogowego. 7)prześwietlenie konarów drzew do wysokości min. 4,5m. 8)wykonanie poboczy utwardzonych z mieszanki gruzu betonowego o frakcji od 31mm do 63mm i pospółki sortowanej 0-31 w proporcji 1:1 o gr. dostosowanej do wysokości krawędzi jezdni z zachowaniem spadku poprzecznego 5%; 9)wykonanie rowów przydrożnych o minimalnej gł. 0,6m i szer. dna rowu 0,4m, skarpy rowu 1:1. Rowy obustronne- jeżeli pozwoli na to szerokość pasa drogowego; 10)zjazdy zaprojektować lecz ich wykonanie leży po stronie zainteresowanych (właścicieli nieruchomości); 11)ustawienie oznakowania pionowego 12)wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej 8.Dla drogi oznaczonej na mapach nr 8 (istniejąca nawierzchnia betonowa) zakres robót obejmuje m.in.: 1)oczyszczenie istniejącej nawierzchni, 2)wykonanie remontu cząstkowego 3)wykonanie sprysku (emulsją) międzywarstwowego, 4)wykonanie nawierzchni z masy asfaltowej dwuwarstwowej: a)warstwa wiążąca o gr. 4 cm, b)warstwa ścieralna o gr. 3 cm, 9.Dla drogi oznaczonej na mapach nr 9 (istniejąca nawierzchnia z płyt drogowych) zakres robót obejmuje m.in.: 1)zdjęcie płyt drogowych oraz ich złożenie - Zamawiający wskaże miejsce w odl. do 15 km. Natomiast materiał nie nadający się do wbudowania zostanie zagospodarowany przez Wykonawcę. 2)wykonanie korytowania pod całą konstrukcją korony drogi (głębokość kopania średnio 38cm wykonać koparkami z transportem urobku samochodami wywrotkami, powinna być przybliżona do wjazdów na posesje z zachowaniem minimalnego spadku w celu odwodnienia); Koryto oraz warstwy podbudowy szersze od warstwy wiążącej nawierzchni o 15cm po każdej stronie, koryto wykonać w dwóch etapach: a)I etap: ukop materiału istniejącego drogi (kruszywo łamane, pospółka, żużel itp.) należy wbudować w miejscu wskazanym przez Gminę w odległości do 15km. b)II etap: pozostały urobek nie nadający się do ponownego wbudowania Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 3)wykonanie wykopu za pomocą spycharek w celu uzyskania prawidłowego profilu podłużnego drogi, nadmiar wbudować w drogi gruntowe wskazane przez Zamawiającego w odległości do 15 km. 4)wykonanie nasypów z pospółki w celu uzyskania prawidłowego profilu podłużnego drogi. 5)profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne; 6)wykonanie warstwy odsączającą z piasku gr. 10cm. na odcinkach, których występuje grunt nieprzepuszczalny; 7)wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa twardego lub gruzu betonowego (bez zawartości elementów ceramiki i innych zanieczyszczeń) o frakcji od 31mm do 63mm gr. 17 cm; 8)wykonanie górnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego (bez zawartości elementów ceramiki i innych zanieczyszczeń) o frakcji od 2mm do 31mm gr. 8 cm; 9)wykonanie nawierzchni z masy asfaltowej dwuwarstwowej: a)warstwa wiążąca o gr. 4 cm, b)warstwa ścieralna o gr. 3 cm, 10)wykonanie poboczy utwardzonych z mieszanki gruzu betonowego o frakcji od 31mm do 63mm i pospółki sortowanej 0-31 w proporcji 1:1 o gr. dostosowanej do wysokości krawędzi jezdni z zachowaniem spadku poprzecznego 5%; 11)wykonanie rowów przydrożnych o minimalnej gł. 0,6m i szer. dna rowu 0,4m, skarpy rowu 1:1. Rowy obustronne - jeżeli pozwoli na to szerokość pasa drogowego; 12) zjazdy zaprojektować lecz ich wykonanie leży po stronie zainteresowanych (właścicieli nieruchomości); 13)ustawienie oznakowania pionowego 14)wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej 10.Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową, postanowieniami SIWZ oraz poleceniami Inspektora nadzoru. Prace budowlane należy wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną, Polskimi Normami oraz posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem budowlanym. 11.Szczegółowe warunki wykonania zamówienia oraz zakres robót określają: umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ oraz pkt III niniejszej SIWZ. Jednocześnie treść tych dokumentów zawiera istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12.Wskazane przez Zamawiającego pozycje katalogowe w dokumentacji przetargowej należy traktować jako rozszerzenie opisu robót. W przypadku występowania w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw materiałów wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy- wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą lub równoważne o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych (kompozycyjnych). Za produkt równoważny Zamawiający uznaje taki, które ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt oraz taki, który charakteryzuje się taką samą dostępnością do sieci serwisowej ) gwarancyjnej. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w dokumentacji przetargowej. Produkt równoważny powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt, jednocześnie umożliwiając uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Przez pojęcia cech jakościowych i technicznych produktu równoważnego należy rozumieć cechy, które opisują fizyczne, właściwości przedmiotu zamówienia (np. wydajność, żywotność odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo eksploatacji, komfort użytkowania, standard wykończenia, itd.). 13.Cenę oferty należy obliczyć w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na podstawie dokumentacji przetargowej, map, wizji lokalnej. Cena musi obejmować wszelkie koszty konieczne do poniesienia celem terminowej i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji przetargowej, jak również koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy. Wymagany przez Zamawiającego załącznik do oferty w postaci kosztorysu ofertowego jest jedynie dokumentem pomocniczym, który będzie wykorzystany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy bądź rozliczenia ewentualnych robót zamiennych i nie będzie podlegał ocenie na etapie oceny ofert. Ewentualne braki pozycji robót w kosztorysie ofertowym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Dlatego też Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca robót w celu umożliwienia Wykonawcy dokładnego zapoznania się z terenem, na którym będą wykonywane roboty budowlane, co pozwoli na rzetelną ocenę niezbędnego zakresu prac, a w konsekwencji właściwe skalkulowanie ceny za realizację zamówienia. W trakcie wizji lokalne Wykonawca będzie miał możliwość wykonania badań technicznych gruntów pod planowane drogi. Wizja lokalna po uprzednim kontakcie telefonicznym z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego (pkt. VIII.6 SIWZ). Zaleca się również, aby Wykonawca zapoznał się z treścią aktualnych map zasadniczych znajdujących się w zasobach Starostwa Powiatowego w Toruniu. 14.Wymagany okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia na wykonane roboty budowlane oraz użyte materiały wynosi 36 miesięcy (3 lata) i jest liczony od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem. 15.Wszelkie informacje zawarte w niniejszej SIWZ przeznaczone są wyłącznie do przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystane w innym celu ani udostępniane osobom trzecim nie uczestniczącym w postępowaniu, chyba że jest to konieczne i niezbędne do udziału w postępowaniu i przygotowania oferty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.10.00.00-8, 45.23.32.90-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowo-Inżynieryjnego SA, ul. Wapienna 10, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1320231,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1605840,01

  • Oferta z najniższą ceną: 1605840,01 / Oferta z najwyższą ceną: 1605840,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.