To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-29
Warszawa: Świadczenie usług cateringowych dla wydarzeń programowych dla Muzeum Historii Żydów Polskich
Numer ogłoszenia: 191580 - 2015; data zamieszczenia: 29.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41376 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Żydów Polskich, ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4710300, faks 22 4710398.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych dla wydarzeń programowych dla Muzeum Historii Żydów Polskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w siedzibie Muzeum Historii Żydów Polskich przy ul. Anielewicza 6 w Warszawie. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, dwa dni przed każdym cateringiem, listy wszystkich osób odpowiedzialnych za wykonywanie usług. Lista powinna zawierać m.in. imię i nazwisko, nr. dowodu osobistego, pesel oraz numery rejestracyjne samochodów oraz wykaz rzeczy wnoszonych do muzeum, zgodnie z załącznikiem do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca realizacji zamówienia w ten sposób, iż Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji usługi w innym miejscu na terenie Warszawy poza siedzibą Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę drogą elektroniczną, nie później niż 2 dni przed wykonaniem usługi. Termin realizacji usług: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2015 r. lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w par 3 ust. 1 istotnych postanowień umowy. Zamawiający informował będzie Wykonawcę o planowanych terminach min. 7 dni przez wyznaczonym spotkaniem (koktajlem, lunchem). Usługi będą realizowane na podstawie zleceń przesyłanych przez Zamawiającego pocztą elektroniczną. Zlecenie będzie zawierało konkretne wytyczne co do sposobu świadczenia usługi, ilości osób, miejsca, terminu i godziny serwowania. Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego potwierdzenia otrzymania zgłoszenia pocztą elektroniczną...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GRANATOIL" GRANISZEWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"GRANATOIL" GRANISZEWSCY SPÓŁKA JAWNA
- Granatoil Graniszewscy Sp. J., Przemysłowa 1, 07-407 Czerwin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 289583,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 247240,00
Oferta z najniższą ceną: 247240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 541290,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
- "Organizacja wyjazdowego posiedzenia Komitetu Monitorującego Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w tym wyjazdy studyjne w ramach operacji/działań PROW 2014-2020".
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyt studyjnych krajowych
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia dla uczestników oraz organizatorów spotkania - w terminie 18 - 19 czerwca 2024 r.
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sal konferencyjnych w miesiącu czerwcu 2024 r.
- Kompleksowa usługa organizacji konferencji otwierającej realizację projektu pn. Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.