eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie infrastruktury elektroenergetycznej na budynku Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-08

Łódź: Wykonanie infrastruktury elektroenergetycznej na budynku Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 191389 - 2014; data zamieszczenia: 08.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157537 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Instytut Stomatologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 675 75 00, faks 42 678 92 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie infrastruktury elektroenergetycznej na budynku Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie infrastruktury elektroenergetycznej na budynku Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje budowę infrastruktury fotowoltaicznej zgodnie z Dokumentacją Projektową (Załączniki do SIWZ). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. 1.Zakres wykonywanych robót budowlanych oraz materiałów niezbędnych do ich wykonania został określony w Dokumentacji Projektowej Budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, oraz w wykazie robót budowlanych - przedmiarach. W przypadku ewentualnych rozbieżności w przedmiarach należy przyjmować jako obowiązujące dane zawarte w projekcie budowlanym. 2. W ramach zadania objętego niniejszym postępowaniem Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania następujących elementów zamówienia: a. Dostawa komponentów kompletnej instalacji fotowoltaicznej - zgodnie opracowanym w ramach tej części Zamówienia projektem wykonawczym, zatwierdzonym przez Zamawiającego; b. Przystosowanie dachu oraz wykonanie konstrukcji nośnej dla paneli fotowoltaicznych c. Demontaż i montaż instalacji odgromowej. d. Montaż paneli fotowoltaicznych. e. Wykonanie instalacji elektrycznej połączenia systemów fotowoltaicznych oraz przyłączeniu do sieci energetycznej, f. Wykonanie systemów: dodatkowej ochrony od porażeń, połączeń wyrównawczych, oraz ochrony przepięciowej, g. Uruchomienie synchronizacja systemów, h. Wszelkie prace naprawcze związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym naprawa dachu po montażu konstrukcji, i. Wykonanie badań odbiorczych i przekazanie Zamawiającemu protokołów z badań i pomiarów. 3. Zbiór wymagań, niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu ich wykonania, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót określa Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik w cz. B do niniejszej SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. JAMBUD Sp. z o.o. Sp. k., al. T. Kościuszki 80/82, 90-437 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1427832,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1315000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1315000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1658655,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.