eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Zaprojektowanie i wykonanie pralni na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej dla Osób Niepełnosprawnych w budynku przy ul. Wałowej 30 w Wodzisławiu Śl.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-18

Wodzisław Śląski: Zaprojektowanie i wykonanie pralni na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej dla Osób Niepełnosprawnych w budynku przy ul. Wałowej 30 w Wodzisławiu Śl.
Numer ogłoszenia: 191297 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 151227 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Bogumińska, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 0-32 455 14 30, fax 0-32 455 14 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie pralni na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej dla Osób Niepełnosprawnych w budynku przy ul. Wałowej 30 w Wodzisławiu Śl..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji przyziemia budynku na potrzeby pralni z bariera higieniczną Zakładu Aktywności Zawodowej dla Osób Niepełnosprawnych, mieszczącego się przy ul. Wałowej 30 w Wodzisławiu Śl. Pralnia będzie zajmowała pomieszczenia przyziemia o pow. 328 m2 , przewidywana wydajność pralni 600 kg na 8 godz. pracy. Budynek w którym będzie znajdowała się pralnia położony jest w układzie urbanistycznym Starego Miasta nr rejestru zabytków 380/53. 2. Zakres prac: 1) Wykonanie dokumentacji: a) wykonanie inwentaryzacji obiektu w zakresie potrzebnym do opracowania projektu; b) opracowanie projektu budowlanego z niezbędnymi uzgodnieniami dla uzyskania zgody na wykonanie robót budowlanych oraz wielobranżowych projektów wykonawczych stanowiących podstawę do wykonania robót budowlanych, c) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tekst jednolity: Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz.1118 ) oraz wszelkich opinii, zatwierdzeń i zezwoleń wymaganych dla dokumentacji będącej przedmiotem umowy, a wynikających z obowiązujących przepisów oraz wymagań właściwych organów i jednostek 2) Wykonanie robót budowlanych we wszystkich wymaganych branżach koniecznych do prawidłowego funkcjonowania obiektu pralni wraz z instalacjami (w tym kotłownia gazowa) i urządzeniami, na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowo -wykonawczej i ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 3) Zakup i montaż wyposażenia pralni z barierą higieniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno - użytkowy (załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia Dział II SIWZ), oraz załączony rzut przyziemia przedstawiający szkic proponowanego rozwiązania (załącznik nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia Dział II SIWZ). 3. Wykonawca udzieli 36 miesięcy rękojmi i gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia oraz zapewni konserwację i przeglądy zamontowanych urządzeń. 4. Przed sporządzeniem oferty wykonawca winien dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót budowlanych. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do przeszkolenia personelu w zakresie obsługi urządzeń kotłowni i pralni wraz z dostarczeniem instrukcji obsługi urządzeń oraz Dokumentacji Techniczno Ruchowej. Po wykonaniu robót wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia kart gwarancyjnych wszystkich zainstalowanych urządzeń. 6. Przedstawione w programie funkcjonalno - użytkowym wskazania na konkretne materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować materiały inne niż wyszczególnione w programie funkcjonalno-użytkowym, które jednak nie prowadzą do zmiany technologii. Zastosowane materiały winny charakteryzować się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż wskazane w programie funkcjonalno-użytkowym, muszą spełniać warunki określone w odpowiednich specyfikacjach technicznych oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1631000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECORES Sp. z o.o., ul. Kaczeńcowa 5, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1631000
  • Oferta z najniższą ceną: 1631000 / oferta z najwyższą ceną: 1631000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.