eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Zaprojektowanie i wykonanie pralni na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej dla Osób Niepełnosprawnych w budynku przy ul. Wałowej 30 w Wodzisławiu Śl.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Wodzisław Śląski: Zaprojektowanie i wykonanie pralni na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej dla Osób Niepełnosprawnych w budynku przy ul. Wałowej 30 w Wodzisławiu Śl.
Numer ogłoszenia: 151227 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Bogumińska 15, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 0-32 455 14 30, fax 0-32 455 14 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwodzislawski.bip.info.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie pralni na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej dla Osób Niepełnosprawnych w budynku przy ul. Wałowej 30 w Wodzisławiu Śl..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji przyziemia budynku na potrzeby pralni z bariera higieniczną Zakładu Aktywności Zawodowej dla Osób Niepełnosprawnych, mieszczącego się przy ul. Wałowej 30 w Wodzisławiu Śl. Pralnia będzie zajmowała pomieszczenia przyziemia o pow. 328 m2 , przewidywana wydajność pralni 600 kg na 8 godz. pracy. Budynek w którym będzie znajdowała się pralnia położony jest w układzie urbanistycznym Starego Miasta nr rejestru zabytków 380/53. 2) Zakres prac: a) Wykonanie dokumentacji: - wykonanie inwentaryzacji obiektu w zakresie potrzebnym do opracowania projektu; - opracowanie projektu budowlanego z niezbędnymi uzgodnieniami dla uzyskania zgody na wykonanie robót budowlanych oraz wielobranżowych projektów wykonawczych stanowiących podstawę do wykonania robót budowlanych, - uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz.1118) oraz wszelkich opinii, zatwierdzeń i zezwoleń wymaganych dla dokumentacji będącej przedmiotem umowy, a wynikających z obowiązujących przepisów oraz wymagań właściwych organów i jednostek b) Wykonanie robót budowlanych we wszystkich wymaganych branżach koniecznych do prawidłowego funkcjonowania obiektu pralni wraz z instalacjami (w tym kotłownia gazowa) i urządzeniami, na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowo -wykonawczej i ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. c) Zakup i montaż wyposażenia pralni z barierą higieniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno - użytkowy (załącznik nr 1 do Opisy przedmiotu zamówienia Dział II SIWZ), który jest integralną częścią niniejszej specyfikacji oraz załączony rzut przyziemia przedstawiający szkic proponowanego rozwiązania (załącznik nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia Dział II SIWZ). 3) Wykonawca udzieli 36 miesięcy rękojmi i gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia oraz zapewni konserwację i przeglądy zamontowanych urządzeń. 4) Przed sporządzeniem oferty wykonawca winien dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót budowlanych. 5) Wykonawca będzie zobowiązany do przeszkolenia personelu w zakresie obsługi urządzeń kotłowni i pralni wraz z dostarczeniem instrukcji obsługi urządzeń oraz Dokumentacji Techniczno Ruchowej. Po wykonaniu robót wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia kart gwarancyjnych wszystkich zainstalowanych urządzeń. 6)Przedstawione w programie funkcjonalno - użytkowym wskazania na konkretne materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować materiały inne niż wyszczególnione w programie funkcjonalno-użytkowym, które jednak nie prowadzą do zmiany technologii. Zastosowane materiały winny charakteryzować się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż wskazane w programie funkcjonalno-użytkowym, muszą spełniać warunki określone w odpowiednich specyfikacjach technicznych oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 23.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych) w terminie składania ofert tj. do dn. 25.07.2008r. do godz. 11:00. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: GETIN BANK S.A o.Wodzisław Śl. 70 1560 1094 2125 0085 5088 0005.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 ustawy Pzp: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykażą wykonanie co najmniej 1 (jednej) roboty, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wykonania pralni z barierą higieniczną (nowej lub modernizacji) wraz z montażem w urządzenia i maszyny pralnicze o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie ( np. referencje, protokoły odbiorów); b) wykażą wykonanie co najmniej 1(jednej) dokumentacji projektowo-wykonawczej w zakresie zaprojektowania pralni z barierą higieniczną, o wartości co najmniej 50.000 zł brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadanie to zostało wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbiorów); c) wykażą, że osoby, które będą wykonywały zamówienie posiadają odpowiednie kwalifikacje do wykonania zamówienia; należy wskazać osoby, która posiadają uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie realizowanych robót, w specjalnościach: - architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - projektowe bez ograniczeń; - konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi. (W przypadku składania ofert przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie.); 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż ww warunki wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - zał. nr 1 do oferty. Jeżeli wykonawcy składają ofertę wspólnie, wymagany dokument podpisuje pełnomocnik ustanowiony przez wykonawców. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr 2 do oferty. 3. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wykonawca winien załączyć Wykaz wykonanych projektów i robót budowlanych. W wykazie należy podać nazwę zamawiającego, wartość zadań oraz datę i miejsce wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że zadania te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbiorów). Wykonawca winien wykazać, że każde z zadań (dokumentacja projektowa, roboty budowlane) było wykonane w ramach jednej umowy - zał. nr 3 do oferty. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien załączyć Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (kadra kierownicza) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - zał. nr 4 do oferty - wymagane dołączenie uprawnień budowlanych projektantów, kierownika budowy oraz uprawnień budowlanych kierowników robót wraz z aktualnymi zaświadczeniami o potwierdzającymi członkostwo we właściwej Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności objętej przedmiotem zamówienia wykonawca winien załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwodzislawski.bip.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać bezpłatnie, osobiście w Biurze Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. ul. Pszowska 92a 44-300 Wodzisław Śl..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria (parter) Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wodzisławiu Śl. przy ul. Wałowej 30,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.