eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Prace remontowe w budynku położonym w Rybniku przy ul. Św. Józefa 30 z podziałem na zadaniaZadanie 1 Remont pomieszczeń biurowych, Zadanie 2 Malowanie tynków wewnętrznych i wymiana drzwi wejściowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-15

Rybnik: Prace remontowe w budynku położonym w Rybniku przy ul. Św. Józefa 30 z podziałem na zadania: Zadanie 1 Remont pomieszczeń biurowych, Zadanie 2 Malowanie tynków wewnętrznych i wymiana drzwi wejściowych
Numer ogłoszenia: 190610 - 2009; data zamieszczenia: 15.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rybnickie Cenntrum Edukacji Zawodowej - Centrum Kształcenia Ustawicznego oraz Praktycznego , ul. Św. Józefa 30, 44-217 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4222433, faks 032 4229178.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe w budynku położonym w Rybniku przy ul. Św. Józefa 30 z podziałem na zadania: Zadanie 1 Remont pomieszczeń biurowych, Zadanie 2 Malowanie tynków wewnętrznych i wymiana drzwi wejściowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia są prace remontowe w budynku położonym w Rybniku przy ul. Św. Józefa 30 z podziałem na zadania. Zadanie 1 Remont pomieszczeń biurowych. Roboty dotyczą zespołu pomieszczeń biurowych, składającego się z trzech pokoi, w skład których wchodzi sekretariat, biuro dyrektora oraz biuro wicedyrektor. Biura znajdują się na parterze segmentu B. Zakres robót: - zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych i paneli podłogowych, - poszerzenie otworu drzwiowego - drzwi do biura dyrektora, - demontaż umywalki wraz z podejściem ora podgrzewacza przepływowego, - wymiana poziomu zimnej wody i kanalizacji sanitarnej, - uzupełnienie tynków, - montaż ościeżnic i montaż skrzydeł drzwiowych, - wykonanie nowej obudowy grzejników, - wykonanie sufitów rastrowych o wymiarze oczka 600 x 600mm, - wykonanie sufitów dekoracyjnych z wypełnieniem płytami gipsowo-kartonowymi w biurze dyrektora, - montaż opraw oświetleniowych w sufitach rastrowych, - montaż belek świetlówkowych w sufitach z płyt gipsowo-kartonowych, - malowanie ścian wewnętrznych i sufitów, - malowanie okien od wewnątrz i kaloryferów, - ułożenie posadzki z PCV. Zadanie 2 Malowanie tynków wewnętrznych i wymiana drzwi wejściowych. Zakres robót: - wymiana drzwi wejściowych stalowych na aluminiowe - szyba VSG, Termizol, profil ocieplany, pochwyt i samozamykacz w kolorze brązowym w segmencie E - malowanie tynków wewnętrznych ścian farbą olejną ze skrobaniem starej farby i gruntowaniem podłoża, - malowanie tynków wewnętrznych ścian, sufitów i drzwi farbą emulsyjną ze skrobaniem starej farby i gruntowaniem podłoża. Szczegółowy zakres robót jest określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót i dokumentacji projektowej remontu pomieszczeń biurowych.Roboty w zakresie Zadania 1 będą prowadzone na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: - Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto co najmniej równej 50% wartości Zamówienia każda; - Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - instalacyjnej w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych, - nstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - konstrukcyjno-budowlanej (dotyczy Zadania 1) oraz w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej (dotyczy Zadania 2) będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadającą aktualne ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp) - załącznik nr 2, 3) oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp) - załącznik nr 3, 4) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych - załącznik nr 4, 5) dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością, 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - załącznik nr 5, 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia (dokument należy dołączyć w sytuacji gdy w załączniku nr 5 Wykonawca wskaże osobę, którą nie dysponuje, lecz będzie dysponował). 8) uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcez.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rybnickie Centrum Edukacji Zawodowej - Centrum Kształcenia Ustawicznego oraz Praktycznego ul. Św. Józefa 30, 44-217 Rybnik, s. 9B.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2009 godzina 08:00, miejsce: Rybnickie Centrum Edukacji Zawodowej - Centrum Kształcenia Ustawicznego oraz Praktycznego ul. Św. Józefa 30, 44-217 Rybnik, s. 9B.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.