eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › NZ/215/27/2010 Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-30

Krosno: NZ/215/27/2010 Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 190216 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II , ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NZ/215/27/2010 Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 35.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (którego wzór stanowi załącznik nr 3 7do siwz)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (którego wzór stanowi załącznik nr 37 do siwz)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (którego wzór stanowi załącznik nr 37 do siwz)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (którego wzór stanowi załącznik nr 37 do siwz)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególności w formie aktualnych katalogów (dopuszcza się poszczególne karty katalogowe)lub/i materiałów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, instrukcje obsługi

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp niedopuszczalne są zmiany istotne postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na określonych tam warunkach W związku z powyższym Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególności dopuszczalne są zmiany: - korzystne dla zamawiającego w tym, przewidujące niższą cenę udzielonego zamówienia niż wynikająca z treści oferty bądź szerszy zakres zobowiązania wykonawcy lub kształtujące w sposób korzystniejszy niż wynikało by to z treści oferty sposób zapłaty za udzielone zamówienie, w szczególności w ratach zamiast jednorazowej płatności lub w większej ich liczbie, bądź przewidujące dłuższy termin zapłaty. - przewidujące dłuższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okoliczności których nie można było przewidzieć, - przewidujące dostawy równoważne w nowszej i oczywiście lepszej technologicznie ich wersji, bądź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiększenia ceny, Zmiany nie mogą dotyczyć zobowiązań wykonawcy zawartych w ofercie, które były oceniane w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki ul. Korczyńska 57 38-400 Krosno pok.103.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki ul. Korczyńska 57 38-400 Krosno sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Linie do podawania diet dojelitowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linie do podawania diet dojelitowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Czujnik do kardiomonitorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujnik do kardiomonitorów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestawy do przetaczania płynów infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do przetaczania płynów infuzyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Spodenki z otworem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spodenki z otworem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Piżama jednorazowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piżama jednorazowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Akcesoria do defibrylatora life pak20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do defibrylatora life pak20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opaska na rzep.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska na rzep.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Elektroda endokawitarna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda endokawitarna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zgłębnik nosowo-jelitowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgłębnik nosowo-jelitowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sonda Sengstakena.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sonda Sengstakena.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zamknięty system do odsysania dróg oddechowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamknięty system do odsysania dróg oddechowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Akcesoria eksploatacyjne do Infusomat Space.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria eksploatacyjne do Infusomat Space.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zestaw do zakładania cewnika stałego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do zakładania cewnika stałego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sliniaki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sliniaki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zestaw do przeskórnej endoskopowej gastrostomi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do przeskórnej endoskopowej gastrostomi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Cewnik DJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik DJ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Rurki krtaniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki krtaniowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Cewnik Tieman.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik Tieman.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Tafla do stabilizacji przegrody nosowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tafla do stabilizacji przegrody nosowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Akcesoria do Infant Flow.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do Infant Flow.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pojemnik na odpady medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik na odpady medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Strzykawka TBC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawka TBC.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Igła do nakłuć lędzwiowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do nakłuć lędzwiowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Igła do trepanobiopsji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do trepanobiopsji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: staza gumowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: staza gumowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Kateter moczowodowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kateter moczowodowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Maska tlenowa z nebulizatorem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maska tlenowa z nebulizatorem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Torba na wymiociny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba na wymiociny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zestaw do biopsji wątroby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do biopsji wątroby.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zarękawki chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zarękawki chirurgiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Worki ileostomijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki ileostomijne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zestaw do przeskórnej tracheotomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do przeskórnej tracheotomii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Dreniki wentylacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreniki wentylacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Prowadnica do wymiany rurek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadnica do wymiany rurek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Akcesoria do defibrylatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do defibrylatora.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.