eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubochnia › Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Urzędu Gminy w Lubochni oraz pojazdów pożarniczych OSP z terenu gminy Lubochnia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-03

Lubochnia: Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Urzędu Gminy w Lubochni oraz pojazdów pożarniczych OSP z terenu gminy Lubochnia
Numer ogłoszenia: 1901 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270843 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubochnia, ul. Tomaszowska 9, 97-217 Lubochnia, woj. łódzkie, tel. 044 7103510, faks 044 7103022.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Urzędu Gminy w Lubochni oraz pojazdów pożarniczych OSP z terenu gminy Lubochnia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Zamawiającego tj. samochody służbowe Urzędu Gminy, samochody jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej, sprzęt będący własnością Zamawiającego. Ilości szacunkowe: - etyliny bezołowiowej Pb 95 - 6 400 litrów; - oleju napędowego - 6 200 litrów. 2.W/w ilości paliw określone zostały na podstawie zakupu paliwa do pojazdów Zamawiającego w okresie minionych 12 miesięcy. Są to wielkości prognozowane i mogą ulec zmianie, w zależności od aktualnych potrzeb. Dostawy będą realizowane poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego dokonywane sukcesywnie wg potrzeb w stacji paliw Wykonawcy oraz odbiór benzyny w pojemnikach na stacjach Wykonawcy. 3.Ze względów ekonomicznych stacja paliw Wykonawcy winna być położona w bliskiej odległości od siedziby Zamawiającego. 4.Zakup paliwa będzie dokonywany wg ceny obowiązującej w dniu tankowania pojazdu na stacji paliw Wykonawcy, pomniejszonej o stały, nie podlegający zmianie w czasie trwania umowy rabat od ceny 1 l paliwa netto. 5.Rozliczenia za faktycznie dokonany przez Zamawiającego zakup paliw dokonywane będą 2 razy w miesiącu (okresy rozliczeniowe: od 1-ego do 15-ego dnia miesiąca i od 16-ego dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca) na podstawie faktury VAT przelewem na wskazany przez wykonawcę rachunek bankowy. Płatność będzie dokonywana przez Zamawiającego w terminie 10 dni od daty otrzymania faktury. 6.Wykonawca będzie prowadzić ewidencję zakupywanego do pojazdów Zamawiającego paliwa. Do każdej faktury Wykonawca dołączy wykaz zawierający następujące informacje dotyczące danego okresu rozliczeniowego: data i godzina zakupu, ilość i rodzaj pobranego paliwa, dzienna cena sprzedaży 1 litra (bez rabatu), numer rejestracyjny pojazdu oraz imię i nazwisko kierowcy, czytelny podpis kierowcy 7.Dostarczane paliwo musi odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. nr 221 poz. 1441 z późn. zm.). Parametry paliw nie ujęte w rozporządzeniu muszą być zgodne z obowiązującymi Polskimi Normami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALFA Sp. z o.o., ul. Gadki 10, 97-320 Wolbórz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67092,00

  • Oferta z najniższą ceną: 67092,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67335,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.