eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pacyna › Usługa bankowa dotycząca udzielenia kredytu długoterminowego w 2014 roku w kwocie 994.000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań tytułem kredytów długoterminowych w kwocie 258.000,00 PLN oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 736.000,00 PLN z przeznaczeniem na zadanie pn. Termomodernizacja i modernizacja oświetlenia wewnętrznego budynku ZSO w Pacynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-05

Pacyna: Usługa bankowa dotycząca udzielenia kredytu długoterminowego w 2014 roku w kwocie 994.000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań tytułem kredytów długoterminowych w kwocie 258.000,00 PLN oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 736.000,00 PLN z przeznaczeniem na zadanie pn. Termomodernizacja i modernizacja oświetlenia wewnętrznego budynku ZSO w Pacynie
Numer ogłoszenia: 190169 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172585 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pacyna, ul. Wyzwolenia 7, 09-541 Pacyna, woj. mazowieckie, tel. 0-24 285 80 80, faks 0-24 285 80 54.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa bankowa dotycząca udzielenia kredytu długoterminowego w 2014 roku w kwocie 994.000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań tytułem kredytów długoterminowych w kwocie 258.000,00 PLN oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 736.000,00 PLN z przeznaczeniem na zadanie pn. Termomodernizacja i modernizacja oświetlenia wewnętrznego budynku ZSO w Pacynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu konsolidacyjnego w kwocie 994.000,00 PLN (słownie: dziewięćset dziewięćdziesiąt cztery tysiące złotych) przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań tytułem kredytów długoterminowych w kwocie 258.000,00 PLN oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 736.000,00 PLN z przeznaczeniem na zadanie pn. Termomodernizacja i modernizacja oświetlenia wewnętrznego budynku ZSO w Pacynie. Kredyt zostanie udzielony w walucie polski złoty (PLN). 2. Udzielony kredyt wpłynie bezpośrednio na konto Zamawiającego. 3. Okres kredytowania: od uruchomienia kredytu do 30 listopada 2021 r. (ostatnia rata). Terminem uruchomienia kredytu jest dzień podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego.Karencja w spłacie kredytu, będzie obejmować okres od uruchomienia kredytu do 30 września 2018r. (termin płatności pierwszej raty). Spłata kredytu rozpocznie się od 30 września 2018 r. 4. Spłata kredytu nastąpi w 8 (słownie: ośmiu) ratach kapitałowych, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Płatność pierwszej raty kapitałowej nastąpi 30 września 2018 r., natomiast płatność ostatniej raty kapitałowej nastąpi 30 listopada 2021 r. Pozostałe raty płatne będą zawsze dwukrotnie w ciągu roku - 30 września oraz 30 listopada. Za dzień uruchomienia kredytu uważa się dzień przelewu środków na rachunek Zamawiającego, powinien to być dzień podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Spłata odsetek następować będzie w ratach miesięcznych, począwszy od miesiąca uruchomienia kredytu. Pierwsza płatność odsetek nastąpi 30 września 2014 r., natomiast płatność ostatnich odsetek nastąpi 30 listopada 2021 roku. Odsetki naliczane będą od niespłaconego kapitału. 6. Wysokość i termin spłaty kredytu/raty kredytu mogą być, w szczególnie uzasadnionym przypadku, zmienione, w drodze aneksu do umowy, na pisemny wniosek kredytobiorcy złożony wraz z odpowiednim uzasadnieniem na 14 dni przed terminem płatności raty kapitałowej. Oznaczony czas przesunięcia raty kapitałowej nie może wykraczać poza okres 1 roku kalendarzowego w poszczególnych latach kredytowania. Rata kapitałowa, której termin spłaty został przesunięty, wchodzi w skład niespłaconej części kapitału i jest oprocentowana na zasadach określonych w umowie kredytu. 7. Oprocentowanie kredytu naliczane będzie według zmiennej stawki WIBOR 1M powiększonej o stałą marżę zaproponowaną przez Wykonawcę. Wysokość zmiennej stawki (WIBOR 1M), ustalana będzie na podstawie jej wysokości w ostatnim dniu roboczym miesiąca, poprzedzającego okres za który odsetki są naliczane. Marża Wykonawcy jest stałą przez cały okres kredytowania. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365 dni. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec przewidywany termin uruchomienia kredytu (zależy to od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), w takim przypadku Wykonawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat i prowizji. Zamawiający nie przewiduje żadnej prowizji bankowej czy dodatkowych opłat z tytułu zawarcia lub wykonania umowy kredytu. 9. Kredyt zostanie zabezpieczony wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową. 10. Spłata kredytu nastąpi z dochodów własnych gminy Pacyna, tj. udziału w podatku dochodowym od osób fizycznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Gostyninie, ul. Rynek 4/5, 09-541 Gostynin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 182600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 180373,86

  • Oferta z najniższą ceną: 180373,86 / Oferta z najwyższą ceną: 253086,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.