eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczółki › Przebudowa stadionu sportowego w Pszczółkach - etap V.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-28

Pszczółki: Przebudowa stadionu sportowego w Pszczółkach - etap V.
Numer ogłoszenia: 190049 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 322008 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczółki, ul. Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, woj. pomorskie, tel. 058 6839128, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa stadionu sportowego w Pszczółkach - etap V..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa stadionu sportowego w Pszczółkach - etap V w zakresie obejmującym budowę wjazdów, dróg wewnętrznych, miejsc postojowych i chodników na działce oznaczonej geodezyjnie nr 104, na której położony jest stadion sportowy w Pszczółkach. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż elementów bezpieczeństwa, jak i wyposażenia. 1. W zakresie budowy wjazdów, dróg i chodników należy wykonać: - Ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 na ławie betonowej na odcinku 280,5 mb; -Ustawienie obrzeży betonowych 30 x 8 na podsypce piaskowo cementowej na odcinku 662,6 mb; -Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grub. 6cm, w kolorze grafitowym na podsypce piaskowo cementowej (chodniki) na powierzchni 562,4 m2; - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej cementowej o grub. 8 cm, kolor szary na podsypce piaskowo cementowej (drogi, parkingi) na powierzchni 787,0 m2, (miejsca parkingowe oddzielone liniami wykonanymi z kostki w kolorze grafitowym); - Wykonanie muru oporowego z gazonu ogrodowego, zabezpieczającego zejście z budynku szatniowego na długości ok. 5 m; - Wykonanie schodów na długości 5mb i szerokości 2,4 m umożliwiających zejście z budynku szatniowego na obiekt; - Zamontować i wpiąć do istniejącej kanalizacji deszczowej trzy kraty uliczne umożliwiające odpływ nadmiaru wody opadowej do sieci kanalizacji deszczowej. 2. W zakresie rekultywacji terenów zielonych, należy: - Usunąć pnie drzew, pozostałe po wycince sanitarnej, w ilości 8 sztuk; - Zagospodarować teren o powierzchni ok. 0,2 ha, poprzez likwidację istniejącej darni, wyrównanie terenu z uzupełnieniem braków ziemią urodzajną oraz założenie nowych trawników. 3. W zakresie elementów bezpieczeństwa i wyposażenia należy: - Zakupić i zamontować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego trzy maszty aluminiowe, o wysokości 8 m. Maszty winny być wyposażone w linkę wewnętrzną z zamkiem oraz windtracker; - Zakupić przenośne aluminiowe barierki ochronne w ilości 12 sztuk; - Zakupić i zamontować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 40 mb barier ochronnych; - Zakupić i zamontować w miejscu wskazanym przez zamawiającego 3 wiaty stadionowe (dla zawodników rezerwowych wyposażone w krzesełka z tworzywa, w kolorze zielonym dla min. 9 osób w ilości 2 sztuki oraz 1 dla 3 osób); - Wykonać ogrodzenie oddzielające ostatnią sekcję trybun, o wysokości 2,0 m, na długości ok. 6,0 m. Ogrodzenie winno być wyposażone w furtkę z kompletem zamkowym. Załącznikami do SIWZ są następujące dokumenty: 1. dokumentacja projektowa, 2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3. przedmiar robót. Roboty należy prowadzić zgodnie z instrukcjami i zaleceniami zawartymi w ww. dokumentacji. Wszelkie zmiany technologii i wynikające z tego konsekwencje obciążają Wykonawcę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 261245.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.T.H.U. JAGAN Jacek Kalinowski, 84-230 Rumia, ul. Kilińskiego 58, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 261245.00
  • Oferta z najniższą ceną: 261245.00 oferta z najwyższą ceną: 261245.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.