To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Ruda Śląska: Usługi w zakresie utrzymania zieleni oraz czystości i porządku na terenach miejskich w Rudzie Ślaskiej - 9 zadań
Numer ogłoszenia: 190038 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 162111 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, fax 032 248 7348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie utrzymania zieleni oraz czystości i porządku na terenach miejskich w Rudzie Ślaskiej - 9 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi w zakresie utrzymania zieleni oraz czystości i porządku na terenach miejskich w Rudzie Śląskiej. Prace obejmują: 1. Koszenie trawników - koszenie trawników na całej powierzchni bez względu na wysokość trawy, dokaszanie w miejscach trudno dostępnych, wygrabianie skoszonej trawy w ciągu trzech dni od skoszenia oraz wywóz; 2. Wygrabianie liści z trawników - wygrabianie liści i innych odpadów z powierzchni trawników łącznie z wywozem jednokrotnie w miesiącu październiku lub dodatkowo na zlecenie Zamawiającego. 3. Zamiatanie alejek i chodników przyległych - zamiatanie wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się na alejkach oraz chodnikach przyległych m.in. liści, błota, piasku itp. łącznie z wywozem zanieczyszczeń. Prace wykonywać najpóźniej do godziny 1200 dwa razy w tygodniu (w dniach ustalonych przez Zamawiającego) lub dodatkowo na zlecenie Zamawiającego. 4. Odchwaszczanie alejek i chodników przyległych - odchwaszczanie w przypadku zarastania trawą lub chwastami łącznie z wywozem. Prace wykonywać jednokrotnie lub dodatkowo na zlecenie Zamawiającego. 5. Zbieranie odpadów - zbieranie i wywóz wszelkich odpadów (m.in. obłamanych konarów i gałęzi, uschniętych wiązanek, wypalonych zniczy) z całej powierzchni terenów będących w utrzymaniu. Prace wykonywać najpóźniej do godziny 1100, dwa razy w tygodniu (w dniach ustalonych przez Zamawiającego) w miesiącach lub dodatkowo na zlecenie Zamawiającego. 6. Porządkowanie terenów przed i po imprezie plenerowej - porządkowanie (zbieranie odpadów) terenów wyznaczonych przez Zamawiającego łącznie przed i po odbywającej się imprezie plenerowej w czasie i terminie określonym w zleceniu wystawionym przez Zamawiającego (zarówno w dni robocze, soboty, niedziele i święta). 7. Letnia obsada kwietników,waz -- kwiatami jednorocznymi, odpornymi na zmienne warunki atmosferyczne, z wykształconym kwiatostanem, sumarycznie 40 szt.m2. Prace wykonać w miesiącu sierpniu lub dodatkowo na zlecenie Zamawiającego. Materiał sadzeniowy zapewnia Wykonawca. Projekt nasadzeń należy z wyprzedzeniem uzgodnić z Zamawiającym. 8. Odchwaszczanie kwietników/waz,rond - łącznie z wywozem chwastów, dwukrotnie w ciągu obowiązywania umowy lub dodatkowo na zlecenie Zamawiającego. 9. Przekopanie gleby w kwietnikach,wazach - jednokrotnie w miesiącach sierpniu i październik lub dodatkowo na zlecenie Zamawiającego. 10. Podlewanie kwietników/waz/rond - podlewanie w przypadku braku opadów stosownie do potrzeb w miesiącach sierpień , wrzesień (uwzględnić cenę wody). 11. Uzupełnianie sadzonek kwiatów - uzupełnianie skradzionych, uszkodzonych lub uschniętych sadzonek kwiatów (obsada 1m2 - 40 szt. sadzonek) stosownie do potrzeb. Materiał sadzeniowy zapewnia Wykonawca. 12. Pielęgnacja żywopłotów/skupin krzewów - cięcie, formowanie, odmłodzenie starych żywopłotów/skupin krzewów łącznie ze zrębkowaniem gałęzi i wywozem jednokrotnie w okresie obowiązywania umowy lub dodatkowo na zlecenie Zamawiającego. 13. Przegląd drzewostanu - wykonywanie przeglądu drzewostanu rosnącego na terenach będących w utrzymaniu celem typowania do: - Usuwania obumarłych gałęzi i konarów; - Wycinki drzew pochylonych oraz obumarłych (oznaczenie drzew w terenie); - Odsłonięcia znaków drogowych; oraz dostarczanie raz na miesiąc do siedziby Zamawiającego protokołu z niniejszego przeglądu z podaniem gatunku, średnicy, ilości, dokładnej lokalizacji drzew oraz rodzaju wymaganego zabiegu pielęgnacyjnego. 14. Przegląd urządzeń zabawowych - wykonywanie przeglądu urządzeń zabawowych codziennie (za wyjątkiem dni wolnych od pracy) celem stwierdzenia stanu technicznego, łącznie z przekazywaniem Zamawiającemu na bieżąco w formie protokołu uwag w przypadku ewentualnego uszkodzenia urządzenia zabawowego oraz prowadzenie prac kontrolnych zgodnie z normą PN.N-97050-1 oraz EN1176-7. Place zabaw powinny być oznaczone widocznymi napisami Zakaz palenia oraz międzynarodowym znakiem zakazu palenia zgodnie z uchwałą nr 234/XV/2007 Rady Miasta Ruda Śląska z dnia 30.08.2007 r. Wobec czego Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tego typu oznakowanie. 15. Opróżnianie koszy na odpady - łącznie z wywozem odpadów dwa razy w tygodniu (w dniach ustalonych pisemnie przez Zamawiającego) łącznie z uzupełnianiem worków na odpady. 16. Naprawa koszy na odpady - stosownie do potrzeb. 17. Mycie ławek - wodą z dodatkiem detergentu, opłukanie wodą. Prace wykonywać stosownie do potrzeb. 18. Naprawa ławek - mocowanie ławki do podłoża, uzupełnianie brakujących śrub, wymiana zniszczonych lub połamanych oraz uzupełnianie skradzionych listew itp. Nowe listwy powinny być takiego samego koloru, wielkości i kształtu jak wymieniane. Prace wykonywać stosownie do potrzeb. 19. Wymiana piasku w piaskownicach - usunięcie i wywóz zanieczyszczonego piasku, nasypanie świeżego piasku, wyrównanie powierzchni. Prace wykonać jednokrotnie w okresie obowiązywania umowy lub dodatkowo na zlecenie Zamawiającego. 20. Wykonywanie napraw urządzeń zabawowych - wykonywanie napraw urządzeń zabawowych lub wymiany uszkodzonych elementów lub uzupełnianie brakujących elementów urządzeń zabawowych, w zakresie niezbędnym do usunięcia zagrożenia w ich użytkowaniu. Prace wykonywać stosownie do potrzeb bez zbędnej zwłoki. 21. Usuwanie zdewastowanych elementów małej architektury - wykopanie lub wycięcie uszkodzonego elementu, wyrównanie i odtworzenie powierzchni. Prace wykonywać stosownie do potrzeb. Elementy małej architektury to m.in. ławki, kosze na odpady, urządzenia zabawowe. 22. Awaryjne usuwanie drzew - powalonych lub złamanych bez względu na przyczynę na terenach miejskich łącznie z zagospodarowaniem we własnym zakresie odpadów, tj. usuniętych drzew i karpin. Prace wykonywać stosownie do potrzeb. 23. Koszenie zarośli - koszenie zarośli, wysokiej trawy lub chwastów (m.in. rdestowca) na terenach nie będących w stałym utrzymaniu bez względu na ich wysokość, wygrabianie wykoszonych roślin, liści i innych odpadów oraz ich wywóz. Prace wykonywać stosownie do potrzeb. 24. Koszenie trawników w pasie przyulicznym DTŚ - koszenie trawników w pasie przyulicznym DTŚ bez względu na wysokość trawy, dokaszanie w miejscach trudno dostępnych, wygrabianie skoszonej trawy w ciągu trzech dni od skoszenia oraz wywóz; prace wykonać jednokrotnie w okresie obowiązywania umowy lub dodatkowo na zlecenie Zamawiającego. 25. Zbieranie odpadów w pasie przyulicznym DTŚ - zbieranie i wywóz wszelkich odpadów w pasie przyulicznym DTŚ raz na 2 tygodnie (w dniu ustalonym przez Zamawiającego) lub dodatkowo na zlecenie Zamawiającego. :
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Oryginalny kod CPV: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Oryginalny kod CPV: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 725631,26 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usługi w zakresie utrzymania zieleni oraz czystości i porządku na terenach miejskich w Rudzie Ślaskiej - w dzielnicy Ruda.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JOKER Sp. j., ul. Wyciska 6, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 128396.69
- Oferta z najniższą ceną: 128396.69 / oferta z najwyższą ceną: 160724.35
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Usługi w zakresie utrzymania zieleni oraz czystości i porządku na terenach miejskich w Rudzie Śląskiej - dzielnica Godula.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Zakład Zieleni Miejskiej Sp. z o.o., ul. Warszawska 9, 41-704 Ruda Ślaska, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 26543.06
- Oferta z najniższą ceną: 26543.06 / oferta z najwyższą ceną: 65345.96
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Usługi w zakresie utrzymania zieleni oraz czystości i porządku na terenach miejskich w Rudzie Śląskiej - dzielnica Bykowina.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Zakład Zieleni Miejskiej Sp. z o.o., ul. Warszawska 9, 41-704 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 48199.24
- Oferta z najniższą ceną: 48199.24 / oferta z najwyższą ceną: 73212.42
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Usługi w zakresie utrzymania zieleni oraz czystości i porządku na terenach miejskich w Rudzie Śląskiej - dzielnica Kochłowice.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kształtowanie i Konserwacja Terenów Zieleni PPU HEBEX Anna i Ireneusz Noculak s.c., ul. Jankowskiego 1, 41-710 Rida Śląska, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 51103.83
- Oferta z najniższą ceną: 51103.83 / oferta z najwyższą ceną: 51103.83
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Usługi w zakresie utrzymania zieleni oraz czystości i porządku na terenach miejskich w Rudzie Śląskiej - dzielnica Chebzie.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Zabrzu Sp. z o.o., ul. Lecha 10, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 63392.89
- Oferta z najniższą ceną: 63392.89 / oferta z najwyższą ceną: 63392.89
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Usługi w zakresie utrzymania zieleni oraz czystości i porządku na terenach miejskich w Rudzie Śląskiej - dzielnica Nowy Bytom.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Zakład Zieleni Miejskiej Sp. z o.o., ul. Warszawska 9, 41-704 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 57359.02
- Oferta z najniższą ceną: 57359.02 / oferta z najwyższą ceną: 94965.72
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Usługi w zakresie utrzymania zieleni oraz czystości i porządku na terenach miejskich w Rudzie Śląskiej - dzielnica Wirek.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Warsztat Usługowy Produkcyjno-Handlowy Andrzej Langner, ul. ks. Potyki 43, 41-705 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 103944.32
- Oferta z najniższą ceną: 103944.32 / oferta z najwyższą ceną: 103944.32
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Usługi w zakresie utrzymania zieleni oraz czystości i porządku na terenach miejskich w Rudzie Śląskiej - dzielnica Bielszowice.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kształtowanie i Konserwacja Terenów Zieleni PPU HEBEX Anna i Ireneusz Noculak s.c., ul. Jankowskiego 1, 41-710 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 139334.22
- Oferta z najniższą ceną: 139334.22 / oferta z najwyższą ceną: 139334.22
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024r.
- Kompleksowa modernizacja pomieszczeń Oddziału Perinatologii, Ginekologii i Położnictwa na III i IV piętrze budynku "A" Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
- Przebudowa dachu budynku ośrodka sportowo-rekreacyjnego przy ul. Ratowników 2
- Adaptacja pomieszczeń w budynku SP 40 w Rudzie Śląskiej przy ul. Joanny 13 na oddziały przedszkolne
- Prowadzenie całodobowego pogotowia interwencyjnego dróg oraz pozostałych terenów gminnych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ruda Śląska
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 390/2024 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy wskazanych przez ZGN stanowiących inne formy aktywności plenerowych.
- Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni m.in. na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, oraz utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego.
- Koszenie poboczy dróg powiatowych w roku 2024
- Koszenie traw, cięcie żywopłotów na terenach zieleni miejskiej, terenach rekreacyjnych oraz terenie Cmentarza Centralnego w Gliwicach
- Modernizacja skweru przy ul. Akacjowej w Tomaszowie Mazowieckim.
- Usługa koszenia oraz podkaszania trawników na terenie miasta Koszalina
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.