Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-16
Ruda Śląska: Usługi w zakresie utrzymania zieleni oraz czystości i porządku na terenach miejskich w Rudzie Śląskiej - 9 zadań
Numer ogłoszenia: 162111 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, fax 032 248 7348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie utrzymania zieleni oraz czystości i porządku na terenach miejskich w Rudzie Śląskiej - 9 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie utrzymania zieleni oraz czystości i porządku na terenach miejskich w Rudzie Ślaskiej - 9 zadań.Zakres prac obejmuje: 1.koszenie traw, 2.wygrabianie lisci z trawników, 3.zamiatanie alejek i chodników przyległych, 4.odchwaszczanie alejek i chodników przyległych, 5.zbieranie odpadów, 6.porządkowanie terenow przed i po imprezach, 7.letnia obsada kwiatów/waz, 8.odchwaszczanie kwietników/waz 9.przekopanie gleby w kwietnikach/wazach 10.podlewanie kwietników/waz, 11.uzupełnianie sadzonek kwiatów, 12.pielęgnacja żywopłotów/skupin krzewów 13.przegląd drzewostanu, 14.przegląd urzadzeń zabawowych, 15.opróznianie koszy na odpady, 16.naprawa koszy na odpady, 17.mycie ławek, 18.naprawa ławek, 19.wymiana piasku w piaskownicach, 20.wykonywanie napraw urządzeń zabawowych, 21.usuwanie zdewastowanych elementow małej architektury, 22.awaryjne usuwanie drzew, 23.koszenie zarosli. Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia zawierz SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Oryginalny kod CPV: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Oryginalny kod CPV: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają nstepujace warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają taki obowiązek, 2.posiadają niezbedną wiedzę i doswiadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A)Wykonawca musi wykazać, iz w ostatnicj 3 latach przed dniem wszczęcia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał /wykonywał porównywalną usługę/i polegające na utrzymaniu parków i zieleńców terenów zieleni oraz zieleni przyulicznej na łączną kwotę brutto lub powierzchnię (nie mniej niż): zad.I -150000.00 zł/279838.00m2; zad.II-50000.00 zł/58803.00m2; zad.III-80000.00 zł/181417.00m2; zad.IV-50000.00 zł/80710.00m2; zad.V-40000.00 zł/73662.00m2; zad.VI-60000.00 zł/95544.00m2, zad.VII-85000.00 zł/155353.00m2; zad.VIII-135000.00 zł/241580.00m2; zad.IX-110000.00 zł/284679.00m2 - w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca musi wykazać, iż wykonał usługę/i na łączną kwotę łączną wynikającą z sumy kwot lub powierzchni podanych dla poszczególnych zadań (niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z całego postępowania); B)Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami do wykonania zamówienia, tj. przynajmniej: 1) osoby posiadające przygotowanie zawodowe w zakresie robót na terenach zieleni, tj.świadectwo ukończenia szkoły średniej lub wyższej ogrodniczej lub rolniczej lub urządzania zieleni lub kształtowania architektury i krajobrazu - po 1 osobie dla zadań I-IX; 2) osoby posiadające świadectwo ukończenia kursu pilarza - po 1 osobie dla zadań I-IX; 3)osoby zatrudnione do wykonywania prac fizycznych - zad.I - 20 osób, zad.II - 7 osób, zad.III -11 osób, zad.IV- 7 osób, zad.V- 6 osób, zad.VI- 12 osób, zad.VII- 9 osób, zad.VIII- 14 osób, zad.IX- 16 osób - w przypdaku złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niz jedno zadanie, Wykonawca musi wykazac, iż zatrudnia łącznie liczę osób będących sumą wymaganej ilości osób zatrudnionych do wykonywania prac fizycznych oraz dodatkowo oraz 1 osobę z wykształceniem z pkt 1. oraz 1 osobę z kursem z pkt.2 (niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z całego postepowania) C)Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami do wykonania zamówienia w tym przynajmniej: szczotka mechaniczna - 1 szt. dla zad.II, IV,V i VI, 2 szt. dla zad.III i VII, 3 szt. dla zad.I, VIII i IX; kosiarka spalinowa- 10 szt.-zad.I, 3 szt.- zad.II, 5 szt.-zad.III, 2 szt.- zad.IV i V, 9 szt.- zad.VI, 4 szt.- zad.VII, 6 szt.- zad.VIII, 7 szt.- zad.IX; pojazd przystosowany do wywozu odpadów - po 1 szt. dla zad.I-IX; urządzenie ssące/zbierające do zbierania liści i innych odpadów - po 1 szt.dla zad.I-IX; nożyce mechaniczne do cięcia żywopłotu - po 1 szt.dla zad.I-IX; piła spalinowa - po 2 szt.dla zad.I-IX; frezarka do pni - po1 szt.dla zad.I-IX; zrębak do gałezi - po 1 szt.dla zad.I-IX - przy składaniu oferty na więcej niż 1 zadanie, Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje sprzętem w ilości wynikającej z sumy ilości sprzętu podanego dla poszczególnych zadań (niespełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z całego postępowania) 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4.Wykaz wykonywanych usług w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpwiadających swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania. 5.Dokumenty (np.referencje potwierdzające, że usługi, o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. 6.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7.Wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska - Wydział Zamówień Publicznych (pokój 129) plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska cena specyfikacji : 12.00 zł + koszt przesyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska - Wydział Zamówień Publicznych (pokój 129) plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi w zakesie utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku na terenach miejskich w Rudzie Śląskiej w dzielnicy Ruda.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymnaie zieleni oraz czystości i porządku w dzielnicy Ruda - zakres zamówienia jak podano powyżej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi w zakresie utrzymania zieleni oraz czystości i porządku na terenach miejskich w Rudzie Śląskiej w dzielnicy Godula.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku w dzielnicy Godula- przedmiot zamówienia podano powyżej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi w zakresie utrzymania zieleni oraz czystości i porządku na terenach miejskich w Rudzie Śląskiej w dzielnicy Bykowina..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku w dzielnicy Bykowina - zakres zamówienia jak powyżej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi w zakresie utrzymania zieleni oraz czystości i porządku na terenach miejskich w Rudzie Śląskiej w dzielnicy Halemba..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku w dzielnicy Halemba - zakres zamówienia jak podano powyżej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi w zakresie utrzymania zieleni oraz czystości i porządku na terenach miejskich w Rudzie Śląskiej w dzielnicy Kochłowice..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku w dzielnicy Kochłowice - zakres zamówienia jak podano powyżej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi w zakresie utrzymania zieleni oraz czystości i porządku na terenach miejskich w Rudzie Śląskiej w dzielnicy Chebzie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku ww dzielnicy Chebzie - zakres zamówienia jak podano wyżej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi w zakresie utrzymania zieleni oraz czystości i porządu na terenach miejskich w Rudzie Ślaskiej w dzielnicy Nowy Bytom..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku w dzielnicy Nowy Bytom - zakres zamówienia jak podano powyżej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługi w zakresie utrzymania zieleni oraz czystości i porządku na terenach miejskich w Rudzie Śląskiej w dzielnicy Wirek..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku w dzielnicy Wirek - zakres zamówienia jak podano wyżej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługi w zakresie utrzymania zieleni oraz czystości i porządku na terenach miejskich w Rudzie Śląskiej w dzielnicy Bielszowice..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku w dzielnicy Bielszowice - zakres zamówienia jak podano wyżej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup i dostawa odzieży i obuwia dla pracowników: Pakiet I Zakup i dostawa odzieży ochronnej dla pracowników medycznych Pakiet II Zakup i dostawa koszulek polo i spodni dla pracowników rehabilitacji Pakiet III Zakup i dostawa obuwia ochronnego
- Ustalenie przebiegu granic działek między gruntami tworzącymi brzegi cieków naturalnych a gruntami do nich przyległymi, sporządzenie podziału i projektu podziału oraz map do celów prawnych
- Stwierdzanie zgonów, ustalanie ich przyczyny oraz wystawianie kart zgonu osób zmarłych w granicach administracyjnych Miasta Ruda Śl. - zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Furgoła 9 w Rudzie Śląskiej w ramach Funduszu Odporności (GZM)
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH (PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH) DLA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 39 IM. BAJKOLANDII W RUDZIE ŚLĄSKIEJ PRZY ULICY SOKOLSKIEJ 6.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa ulicy Jana III Sobieskiego w Rudzie Śląskiej" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Koszenie traw na terenach zieleni miejskiej(2)
- Pielęgnacja zieleni w parku Rataje
- Wykonanie usługi wykaszania poboczy i skarp rowów przydrożnych oraz rowów odprowadzających wody opadowe z kanalizacji deszczowej na terenie gminy Łask w 2024 roku
- Utrzymanie zieleńców, skwerów, parków, ciągów zieleni.
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowej zdalnie sterowanej maszyny koszącej na potrzeby PGK Sp. z o.o. z siedzibą w Biłgoraju"
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.